Part 6

90 14 0
                                    

"Παρακαλώ πατέρα" Είπα υποκριτικά. Καλά πρέπει να γίνω ηθοποιός.

"Σκεφτόμουν.." Είπε σκεπτικά. " Αφού θες να πάς τόσο πολύ σε αυτό το πάρτυ. Θα πας αλλά θα είναι και ο Liam μαζί" Είπε σοβαρά

"ΤΙ;" Είπα εγώ. Αποκλιέται να παω σε παρτυ με τον ξινό.

"Αμα θες να πας θα είναι και ο Liam μαζί να σας προσέχει" Είπε σοβαρά.

"Δεν λες και στην Martha να έρθει;" Είπα ειρωνικά

"Τι είπες Alison?" Συνέχισε να μιλάει σοβαρά. Ωραία μου κάνει πλάκα τώρα.

"Τίποτα δεν είπε κ. Robert. Ωραία θα είναι και ο Liam μαζί μας στο πάρτυ." Είπε η Elena σοβαρά. Πάει καλά και αυτή;

"Ωραία" Είπε ο πατέρας μου και η Elena του χαμογέλασε και βγήκαμε απο το δωμάτιο και εγώ κοπάνησα την πόρτα.
Liam's POV

Τέλεια. Δεν είμαι μόνο σοφέρ είμαι και μπράβος της Alison. Θα περάσω το σάββατο μου νταντέυοντας δυο μυξιάρικα. Έλεος.

"Liam εχεις πρόβλημα;" Μου είπε ο κ.Robert.

"Όχι κ.Robert. Με θέλετε κάτι άλλο ή να φύγω;" Και βέβαια με πειράζει γεροξεκούτη.

"Μπορείς να φύγεις αλλά το βράδυ θα με πας με την Jennifer σε ένα εστιατόριο. Και μπορείς να μου μιλάς στον ενικό." Είπε χαμογελαστά

"Εντάξει κ. Robe" Είπα και έκοψα τον εαυτό μου."Robert" Είπα χαμογελαστά και σηκώθηκα απο την καρέκλα και κατευθύνθηκα προς το σαλόνι. Πήγα στο δωμάτιο μου να κάτσω και καθώς πέρναγα από το δωμάτιο της Alison άκουσα να φωνάζει

"Εγώ με τον ξινό δεν παω στο πάρτυ! Θα είναι ο Louis και θα αρχίσει πάλι τα γνωστά του ξέρεις!" Είπε φωναχτα. Εγώ καθόμουνα πίσω από την πόρτα της και άκουγα τι λένε.Η Elena μίλαγε ήρεμα ενώ η άλλη έκανε σαν υστερικιά.

"Όχι γαμώτο. Οχι δεν μπορώ να ηρεμίσω. Πάω τώρα στον πατέρα μου να του τα ψάλλω. Δεν γίνετε να μου συμπεριφέρεται σαν να είμαι 5 χρονών!" Είπε η Alison. Ωχ την εκάτσα. Άκουσα την πόρτα να ανοίγει και εγώ σαν τον Μ*λάκα καθόμουν εκεί. It's show time.

"Τι κάνεις εδώ;" Μου είπε γρυλίζοντας ελάχιστα

"Τι κάνω;" θα το παίξω πάππια

"Κάθεσε και ακούς τόση ώρα τις συζητήσεις μας;" Μου είπε και άρχισε να νευριάζει όλο και περισσότερο. Η Elena καθόταν απο πίσω της σιωπηλή.

"Τι λες παιδί μου; Άλλη όρεξη δεν είχα να κάθομαι να άκουω συζητήσεις για ρούχα και μπλα μπλα μπλα. Έχεις μεγάλη φαντασία." Καλά πάω.

~Demons.Where stories live. Discover now