2.Bölüm

131 6 0
                                    

Alarmın sinir bozucu sesiyle uyandım.Saat 6:00,dı,çoğu insanın tersine ben erken uyanmayı seviyordum.Mutfağa gidip dolapta bulduklarımdan uyduruk bir kahvaltı hazırlarken annem yanıma geldi "Günaydıııııın" dedi. "Hayırdır anne erkencisin" dedim ifadesiz bir suratla.Geldi ve yanağımdan öptü "Bilmem bugünlük öyle oldu" diye cevapladı." Benden cevap beklercesine yüzüme baktı,cevap vermediğimi görünce "Ben markete gidiyorum özellikle istediğin bir şey var mı?" dedi. "Hayır evdekilerden atıştırıp dışarı çıkıcam" dediğimde annemin gülen yüzü bir anda soldu "Tamam sen bilirsin bende çıkıcam"dedi.Yine cevaplamadım.Birlikte hiç konuşmadan kahvaltı ettik.Tam odama çıkıyordum ki annem seslendi "Kumsal masayı topla acelem var".Masayı toplamam 6-7 dakika sürdü.Sonunda odama çıkacak vakti bulabilmiştim.
Telefonum çaldı,arayan Arya idi.Açtığımda "Hey seni çok özledim buluşalım mı?" dedi "Olur" dedim.Bende onu özlemiştim.Arya en yakın arkadaşımdı ama ailevi sorunları olduğu için bir aydır görüşemiyorduk.Aryayı seviyordum ama gıcık olduğum huylarıda vardı.Kıskançtı ve insanların onun hakkında ne düşündüğünü çok dert ediyordu.Ona benim gibi olmasını söylüyordum."İnsanlar konuşur Arya,her zaman onları dinlemek zorunda değilsin" diyip duruyordum ama nafile.Saat 10'da Aryanın evine gidecektim.Erkenden hazırlansam iyi olur diye düşündüm çünkü fazlasıyla uyuşuktum ve üşengeç.
Aynanın karşısına geçtim,kızıl dalgalı saçlarım çok dağınıktı.Masamdan saç kremini ve tarağı aldım güzelce taradıktan sonra ne giyeceğime karar verdim.Hava soğuk değildi bu yüzden ince bir kazak giydim,altınada en sevdiğim kot pantolonumu.Annem hep söylenirdi "Erkek çocuğu değilsin sen,biraz etek giy!".Bu onu neden ilgilendiriyordu?.Herneyse saat 9 olmuştu evden çıkarken annemin çoktan gitmiş olduğunu farkettim birde not bırakmıştı "Kumsal bugün eve geç geleceğim,acıkınca pizza sipariş edersin".Bu notu görünce sevinmiştim çünkü annem bana evde fazlalık gibi geliyordu.
Siyah çizmelerimin bağcıklarını bağlarken annemin söylediği şey aklıma geldi "Sana para veriyorum ama yeni ayakkabı almıyorsun,at o ayakkabıları çöpe."Ama çizmelerimi babam almıştı,çok seviyordum ve asla atmayacaktım.
Durakta otobüs bekliyordum.15-20 dakika sonra geldi,bindiğimde içerde Doğu'yu gördüm yanıma geldi sarıldı ve bu aralar çok meşgul olduğunu beni özlediğini söyledi.Bende onu özlemiştim."Nereye gidiyorsun ya?" dedi "Arya'ya." dedim."Ah her zaman böyle kısa cevaplar vermek zorunda mısın? Bende Uğurlara gidiyordum."
Uğurlara gittiğini duyunca sinirim bozuldu çünkü Uğur piçin tekiydi. "Neden Uğurlara gidiyorsun?" diye sordum,"Matematik projesini hazırlayacağız,işim bitince seni Aryalardan alırım,uyar mı bebek?" dedi gülerek.Lanet olsun çok tatlı gülüyordu.Onun güldüğünü görünce bende güldüm."Haberleşiriz" dedim.Uğurların evine yaklaşmıştık beni öptü ve indi.
Bu otobüs her gördüğü yolcuyu almak zorunda mıydı?diye düşünüp duruyordum.Yarım saat sonra Aryaların evine geldim.Geç kalmıştım,umarım Arya kızmaz diye dua ettim çünkü 1 dakika bile geç kalınca kızıyordu,takıntılı.
Zile bastım kapıyı Arya açtı beni gördüğü gibi ağlayarak boynuma atladı. "Seni o kadar çok özlemişim ki" dedi.Nasıl bu kadar duygusal olabiliyordu acaba."Bende seni özledim Arya" dedim.İçeri girdiğimde evi çok güzel kokuyordu."Hayırdır temizlik mi yaptın" dedim kıkırtarak."Yaa sorma" dedi.Evde tek olmasına sevinmiştim.Kalabalık yerler bana göre değildi.Arya bana görüşmediğimiz bir ay boyunca neler yaptığını anlattı,hiç susmayacak sandım.Sonunda bana sordu "Sen neler yaptın?Doğuyla nasıl gidiyor?"."Doğuyla mı bilmiyorum iyi gibi ama fazla konuşamıyoruz" dedim.Şaşırdı ve "O seni seviyor Kumsal,kaybetme onu" dedi.Yaklaşık 3 saat havadan sudan konuştuk sonra telefonum çaldı arayan Doğuydu sevindim çünkü sıkılmaya başlamıştım.Aryaların evinin önünde olduğunu söyledi,Aryayla sarılıp evden çıktım.
Doğu beni görünce koşarak yanıma geldi "Seni o kadar çok özlüyorum ki Kumsal..." derken boynumu öpüyordu.Onu hafifçe ittim ve sokakta olduğumuzu hatırlattım."Sizin eve geçelim mi? Yanımda bir film var annen evde yoksa takılırız?" dedi "Olur annem evde yok" derken onun gibi piç gülüşü yaptım."Sen burada bekle hemen geliyorum"dedi ve uzaklaştı.5 dakika sonra babasının muhteşem arabası ferrarisini almıştı.İstemsizce ufak bir çığlık attım,bu arabayı çok sevdiğimi biliyordu."Ne bekliyorsun atlasana güzellik"dedi.Hemen arabaya bindim.Normalde evime 30 dakikada gitmemiz gerekiyordu ama Doğu hız yaptığı için 15 dakikada eve vardık.
Ben mutfakta su içerken,o salonda cdyi takmış,filmi açmıştı gelsene diye bağırdı.Koltuğa atladım Doğu kollarıyla beni yanına çekti korku filmi koymuştu."Mısır ister misin?" dedim ama "Sus sadece seninle film izlemek istiyorum"dedi.Bu hallerini çok seviyordum.Film bitene kadar hiç hareket etmeden 2 saat birbirimize sarılır halde durduk.Malesef film bittiğinde "Annemler kızmasın ben gideyim"dedi.Dudağıma hafif bir öpücük kondurdu."Eve gidince mesaj at"dedim "Atıcam bebeğim"dedi ve uzaklaştı.
Saat 1 olmuştu annem hala evde yoktu ama aramak istemedim.Salonda televizyon izliyordum.
Uyandım.Salonda tv izlerken uyuya kaldığımı farkettim saat 3 olmuştu ve annemi aradım."Hey anne naber"dedim "Kumsal ben bugün gelmeyeceğim,toplantım vardı Melike halanlarda kalıcam hoşçakal" deyip yüzüme kapattı ben daha cevap bile verememiştim.Neyse.Telefonumu elime aldım Doğu yaklaşık 50 mesaj atmıştı uyuduğumu söyledim ama cevap vermedi sanırım o da uyudu.
Saat 5 oldu.Bir türlü uyuyamıyordum,canım sıkılmıştı Aryayı aradım ama açmadı.
Televizyona dalmıştım,birden kapı çalınca korktum.Kapıya gittim ve "Kim o" dedim cevap yoktu.Kapı deliğinden baktığımda karanlıktı,sanırım birisi parmağını koymuştu."Kimsiniz,benimle dalga geçmeyin." dedim.Hiç ses gelmiyordu ama kapı çalmaya devam ediyordu.Umursamadım salona gittim.Sonra telefonum çaldı Arya arıyodu açtım "Kapıyı niye açmıyorsun" dedi.Ama kapıyı çalanın Arya olduğundan haberim yoktu.
Kapıyı açtım ve karşımdaki
manzarayı görünce şok oldum."Arya sen iyi misin?" diye bağırdım

GeleceksizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin