1🤍

60 4 5
                                    

        Lia Pov:

Hey, sunt Lia am 17 ani și locuiesc în Coreea de Sud, mai exact în Seoul. De la 10 ani am rămas fără părinții mei biologici care au fost răniți grav într-un accident de care nu mai știu nimic. Apoi am fost dusă la un orfelinat unde am stat încă un an de zile până am fost înfiată de familia Jeon. Totul era bine și frumos până într-o dimineață când părinții mă cheamă la micul dejun pentru a-mi da o veste.

-Buna dimineața scumpo!
-Buna dimineața mamă, tată!
-Neața scumpetea tatei!
-A-ți vrut să-mi spuneți ceva important?
-Da scumpo, diseară vine fratele tău acasă din Anglia.
-Jungkook?
-Da scumpo, nu a mai fost acasă de 7 ani
-Exact de când sunt eu în familia voastră. Spun eu cu o oarecare tristețe în glas.
-Of, scumpo.
-Totul e bine, mamă.
-Abia aștept să îl văd în sfârșit pe fratele meu.
-Bine, acum hai la masa ca o să întîrziem la muncă.
-Azi e sâmbătă mamă, de ce nu vă odihniți și voi puțin?
-Firma are nevoie de noi, scumpo.
-Of, mereu această firmă.
-Poti să ieși cu prietenii în oraș, să te distrezi și tu puțin.
-Bine, diseară la ce oră veniți acasă?
-La 4 pentru ca la 5 o să vina Jungkook și trebuie să pregătim cina.
-Bine mamă, eu plec in camera.
- Să ai o zi frumoasă scumpo. Vezi să fii acasă la 16-30.
-Da, bine.

      Jungkook Pov:

Sunt Jungkook, am 22 de ani și de 7 ani locuiesc în Anglia. Astăzi urmează să plec acasă, în Coreea pentru ca nu mi-am văzut familia de 7 ani. În Anglia am o iubită, viitoare logodnica și soție. Un serviciu stabil și o locuință mare. În Coreea planific sa stau 3 luni pentru ca am de rezolvat niște chestii iar totodată o să-mi petrec timpul cu familia. Abia aștept să o văd pe mama, pe tata si mai ales pe sora mea care nu am văzut-o niciodată de când face parte din familia noastră. Mama se tot lăuda că e foarte frumoasă, deșteaptă și inteligentă și că ar vrea o nora așa ca ea. Sa trecem la împachetat lucrurile pentru ca peste 3 ore am avionul.

Hey, hey, hey😊

Cineva astăzi cu o carte nouă, sper să apreciați munca depusă 😋

Împreună Până La Capătul Lumii.🦋🤍Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum