ရွှန်းတစ်ခုပြောစရာကျန်သေးလို့ ... အဲ့တာကလေ Jinနဲ့ JungKookနဲ့က တစ်ယောက်နဲ့ တစ်ယောက်မမြင်ဖူးကြပါဘူးနော် ... သူတို့ကိုယ်တိုင်ကလညိး အလုပ်တစ်ခုကိုဆိုရင် အောက်လက်ငယ်သားတေနဲ့ပဲ စေခိုင်းထားတတ်တာကြောင့် ... သူတို့ကိုယ်တိုင် လုပ်ရတော့မယ့်အလုပ်ဆိုရင်လည်း တကိုယ်လုံး နေရာလွှတ်မကျန်အောင်ကို All Blackဝတ်ဆင်တတ်တာမို့လူအနဲစုပဲ မြင်ဖူးတာပါ ... မနေ့ညက စဉ်းစားကြည့်တော့ အဲ့လိုမျိုးပုံလေးကပိုကောင်းမလားလို့ မမြင်ဖူးမှပဲ ဇာတ်လမ်းက ရေးလို့ကောင်းသွားမလားဆိုပြီးလေ...
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-SB : : Hyung ... Hyungရေ ထပါဦး ... ပြသနာတော့တက်ပါပြီ ...
ပြသနာတက်ပြီဆိုတာနဲ့ သိလိုက်ပါပြီ သေချာပါတယ် ဟိုJkဆိုတဲ့ကောင် တစ်ခုခုလုပ်လိုက်ပြီဆိုတာ ...
Jin : : ဟမ် ... ဘာဖြစ်လို့လဲ မြန်မြန်ပြော
SB : : Jeon Gangအဖွဲ့က မနေ့ညကပဲ ညတွင်းချင်း စပိန်နိုင်ငံက အချမ်းသာဆုံး ဂိုဏ်းသုံးဖွဲ့နဲ့ လက်တွဲဖို့ စာချုပ်ချုပ်လိုက်တယ်တဲ့ ... ( ဘာနေရာတေမှာ ဘလိုတေပြိုင်ရမလဲမသိသေးလို့ လောလောဆည်တော့ ဒီအကြောင်းအရာတစ်ခုလေးပဲ သုံးမယ်နော် )
Jin : : ဘာ .!! အဲ့ကောင် ငါ့ကို ဘာလို့အဲ့လောက်တောင် လိုက်ပြိုင်နေရတာလဲ ... ညတွင်းချင်းတောင် စာချုပ်ချုပ်တယ်ဆိုတော့ ... ကျစ် ယောက်ကျားလေးရောဟုတ်ရဲ့လား သူများလုပ်မှလိုက်လုပ်ပြီး ပြိုင်နေတာ ...
SB : : Hyungရယ် စိတ်လျှော့ပါ ... ကျွန်တော်တို့ သူ့ထက်ကျော်အောင် လုပ်ဖို့ အစီအစဉ်တေအများကြီး ရှိပါသေးတယ်
Jin : : မင်းပြောတာလည်း ဟုတ်တာပဲ ... သူအဲ့လိုလုပ်တာနဲ့ ငါလက်လျှော့မယ်များ ထင်နေလား ကင်မ်ဆော့ဂျင်ဘဝမှာ အလျှော့ပေးတယ်ဆိုတာမရှိဘူး ဟက်
SB : : ကျွန်တော်တို့ Hyungက သူတို့ထက်အများကြီးသာတယ် ... စိတ်ဓာတ်မှာရော ... ဥာဏ်ပညာမှာရော ... ရုပ်ရည်မှာရော