විශූ කිව්ව දේත් එක්ක මං විශූගෙන් ඈත් වෙලා රූම් එකෙන් එලියට ගියේ ඩොක්ටර් හම්බවෙන්න........
" එක්ස්යුස්මී ඩොක්ටර්........"
" දේ ජිමින්.....ඇතුලට එන්න......"
" ඩොක්ටර් විශූට සිහිය ආවේ කොයි වෙලේද.......🥺🥺 ඇයි එයාට කිසි දෙයක් මතක නැත්තේ...... "
" එයාට සිහිය ආවේ අද උදේ......ඒ වෙලාවේ එයාගේ ගෙදර අයත් හිටියා එතකොට විශූ එයාගේ ඔම්මායි අප්පායි අඳුරගත්තා......එයාට ගොඩක් දේවල් මතකයි ජිමින්....."
" ඒත් ඩොක්ටර් එයාට මාව මතක නෑ.....එහෙම වෙන්න පුළුවන්ද 🥺 "
" ඔව් වෙන්න පුළුවන් ජිමින්....විශූගේ මතකේ වැඩිපුරම ඉඳලා තියෙන්නේ ඔයා ඒ වගේ අවස්ථා වල එයා වැඩියෙන්ම ආදරේ කරන පුද්ගලයන් අමතක වෙන්න පුළුවන්......ඒක සදාකාලික වෙන්නත් පුළුවන් නැත්තන් ටික කාලේකට වෙන්නත් පුළුවන්.......ඔයාට තියෙන්නේ ඔයා ගැන තියෙන මතකේ එයාට මතක් කරලා දෙන එක.....එතකොට අපිට පුළුවන් විශූව ඉක්මනින් යථා තත්ත්වේට ගන්න......මං හිතනවා මං කිව්ව දේවල් ජිමින්ට තේරෙන්න ඇති කියලා 😊 "" ම්.....දේ ඩොක්ටර්....මට තේරේනවා.....😔 "
මං ඩොක්ටර්ගේ කැබින් එකෙන් එලියට ඇවිත් එතන තිබ්බ පුටුවකට බර වුනේ මුළු ජිවිතේම ආයේ පාරක් කඩාගෙන වැටෙනවා වගේ දැනුන නිසා.......ඒත් එකක්ම මං දැක්කේ මං ඉන්න පැත්තට ඇවිදගෙන එන යුනාව......
" ඔරබොනී 🥺 "
" ම්.......😔 "
" අපි ඉක්මනට විශූව සනීප කරගමු....අඬන්නේ නැතුව ඉන්නකෝ දැන්......අපි යන් විශූ ලඟට.....අපි එයාට ඔයා ගැන මතක් කරලා දෙමු.......🥺🥺 "
" ඇයි යුනා එයාට මාව අමතක......ඇයි ඒ මං ම වුනේ.....මෙච්චර දඬුවමක් ඇයි මට දෙන්නේ.......😔😔 "
" ඔරබෙනී ඔයා හිතාගෙන හිටිය කිසිදෙයක් ඇත්තම ඒවා නෙමෙයි......ඒක නිසා පුළුවන්නම් ඒ දේවල් අමතක කරන්න.දැන්වත් විශූ ලඟට වෙලා සතුටින් ඉන්න....... 🙂 යමු දැන්......"
යුනා මාවත් ඇදගෙන විශූගේ රූම් එකට ආවා....විශූට යුනාව මතක තිබ්බා.....එයාට අමතක මාව විතරයි 🙂 හිත හයිය කරගත්තේ කොහොමහරි මං ගැන මතකේ විශූට මතක් කරනවා කියලා හිතේ තියාගෙන.......එහෙම බැරි වුනොත් මේ ඉන්න විදිහට විශූට ලංවෙන්න හරි හිතාගෙන......🙂
YOU ARE READING
The War Of Love ❤️ ( Completed )
Romanceආදරේකට කරන්න බැරි දෙයක් නෑ....ආදරේට පුළුවන් මනුස්සයෙක් මරන්නත් ඒ වගේම ජිවත් කරන්නත්..... ආදරෙයි කියන්නේ බලෙන් ලබාගන්න පුළුවන් දෙයක් නෙමෙයි ඒක හදවතට දැනෙන්න ඕන දෙයක්.....අපි ආදරේ කරන කෙනා අපේ ආත්මේ එක්කම බැඳිලා තියෙන්නේ ඕනේ....එතකොට තමා...