2. kapitola

11 1 1
                                    

-Espen-
   7.8.2014
Ráno som sa zobudila s príšernou opicou. Po mojej rannej hygiene som užila aspirín, vyšla z mojej izby a zamierila na Alinu izbu ktorá bola hned vedľa. Po zaklopaní ma výta Ali s veľkým úsmevom akoby vôbec nemala opicu. Spolu vyrazíme na izbu Railey. Kým sme na izbe u Railey dovalí aj Hailey ktorá vyzerá že sa každú chvíľu pozvracia.
"Tak ty ale vyzeráš." povie Alison zhrozene.
"No vieš, povzbudivé slová vždy dobre padnú." povie Hailey sarkasticky. "Ešte stále mi je zle!" hovorí Hailey s nedefinovateľným výrazom.
"Podme na raňajky." navrhnem. Ked všetky súhlasia ideme dole do jedálne. Raňajky sú v štýle švédského stolovania. Prejdeme okolo pultov a každá si niečo vyberieme.
Po raňajkách sa vrátime do izieb a Railey vymýšľa dnešný plán.
"Takže," začne Railey, "dnes by som zašla na nákupy alebo..." Odmlčala sa.
"Áno?" pýtam sa nerpezlivo.
"Mohli by sme ísť na ULTRA MEGA MIAMI FESTIVAL na Miami Beach. Včera mi to navrhol Noah." usmeje sa Railey.
"To je dobrý nápad." súhlasím a Ali sa pripája. Kedže Hailey je ešte stále zle nesúhlasi.
"Len chodte, ked sa mi do večera urobí lepšie pridam sa." hovorí Hailey.
"Dobre ale čo chceme robiť do večera?" pýta sa Ali.
"Môžeme ísť nakupovať, ved je to Miami."navrhne Railey. Ked všetky súhlasíme každá odýdeme do vlastnej izby nachystať sa.
"Stretneme sa na vrátnici o 30 minút." hovorím.

Ked som dorazila na vratnicu do haly hotela Railey ma tam už čakala. Po chvíli dorazila aj Alison a spolu sme vyrazili do centra mesta na nákupy. Počas obeda sa k nám pripojila aj Hailey a do večera sme trávili čas nakupovaním, skúšaním oblečenia a topánok. Približne o siedmej sme sa vrátili na hotel pripraviť sa na večer. Ja som zamierila ku môjmu šatníku a vybrala som si z nich tričko (biele tričko Holister) ako spodnú bielizeň plavka (keby sme dostali chuť si zaplávať) a obýčané šortky. Presne o deviatej po nás (po Railey ktorej sme robili "gardé") prišiel Noah a spolu sme vyrazili na pláž.
Na festivale bolo veľa ľudí a stánkov s nápojmi a nejakým jedlom. My sme sa rozbehli ku podiu a tancovali...

Ja & EspenWhere stories live. Discover now