1. kapitola

16 1 1
                                    

-Espen Rayesová-
   6.8.2014

"Dnes mám narodeniny!! Už sa neviem dočkať kedˇ s babami vyrazíme na "tú" záhadnú dovolenku." píšem si do denníka.
"Espen, si už zbalená?" pýta sa ma otec.
"Daj mi ešte pár minút!" kedˇ dopíšem, zavrie si svoj denník a odložím ho do tajnej zásuvky v nočnom stolíku. Prejdem od nočného stolíka ku šatníku a zbalím posledné veci.
"Ták... túto tašku už mám zbalenú. Ešte fén, zubnú kefku, pastu, kozmeticú tašticku do tamtého kufra a budem hotová." hovorím si nahlas.
"Už vyrážaš?" spýta sa ma Charlie.
"O chvíľku." odpovedám jej nezainteresovane. Vtom niekto dvaktát zatrúby a mne je jasné, že sú to Hailey a  Alison. Rýchlo zazipsujem kufre a ťahám ich dolu chodmi.
"Nezabudni dvakrát denne nakrmiť Lucasa" pripomýnam sestre a beriem kufre.
"Máš všetko?" pýta sa ma mama.
"Áno." zvolám veselo.
"Oci, daj mi prosím ťa kufre do auta." pekne ho poprosím a hádžem si do kabelky mobil, pas a letenky, ktoré mám pripravené v hale na stolíku. Vyobímam rodičov a pobozkám sestru na čelo. Pohladkám Lucasa a smerujem ku autu.
"Môžeme?" pýta sa ma Alison ktorá sedí na mieste spolujazdca.
"Cawte!" pozdravím dievčatá a nasadám dozadu do auta.
"AHOOOJ oslávenec!!" privítajú ma baby.
"Pred chvíľou mi volala Railey, už nás čaká na leisku." povie Hailey. Hailey vycúva z príjazdovej cesty a zatrúby mávajúcim rodičom.  Kedˇ sa po trištvte hodine konečne dostaneme na letisko, Hailey zaparkuje. Vyberieme si kufre z auta a smerujeme ku Railey, ktorá tam na nás už netrpezlivo čaka.
"Ahojte! Blahoželám moja, už máš 18." privíta nás Railey a poriadne ma vystíska.
"Och," výde zo mňa ked ma ide rozpučiť v objatí, "dakujem." usmejem sa na ňu.
"Čakám na vás večnosť,kde ste boli?" pýta sa nás podraždene Railey.
"Na diaľnici bola neskutočná zápcha," odpovedám jej unavene kedˇ vchádzame do budovi.
Na letisku sme čakali ešte dalších 30 minút, kým sme prešli kontrolami a skontrolovali nám pasy a letenky, kým nás pustili do lietadla. Počas letu sme sledovali nádherný výhlad. Jedli sme, pili sme, rozprávali sme sa .....
Po prisaní v Miami sme si vzali taxík do hotela. Hnedˇ ako sme vystúpili z taxíka a mi sme zbadali ten obrovský a luxusný hotel a spadla mi sánka. Hotel je krásny! Jeden z najväčších v okolí.
"Nevedela som že ideme do hotela Plaza." poviem po chvíli. Prišli sme na recepciu a prihlásili sme sa na naše mená. Pravdu povediac som o tejto dovolenke nič nevedela. Dozvedela som sa o nej deň pred odchodom. Bol to dar od mojic rodičov ku mojim osemnáctim narodeninám. Po prihlásení na recepcii nám dali kľúče od izieb. Kedˇ som prišla do svojho apartmánu dalej som žasla. Nádherný výhľad, veľké francúzske okná, krásny nábytok, ..... Po prehliadke apartmánu som sa začala vybaľovať. Potom čo som sa dovybaľovala odyšla som za dievčatami do ich apartmánov. Neskor sme vyrazili na pláž.

Po odchode z pláže sme sa osprchovali, nachystali sa a okolo deviatej sme odyšli do Mekka Nightclub osláviť moje narodeniny. Do Nightclubu sme si zavolali taxík. V klube je skvelá hudba, dnes hraje DJ Noah. Všetci tancujú alebo robia niečo, čo sa tomu podobá...
"Idem po pitie!!" kričí na nás Ali. Potom čo Ali doniesla drinky sme vyrazili na parket. Každú chvíľu nás niekto pozval na pohárik. Po niekoľkých drinkoch Railey zbalila DJ, ked nás Railey predstavila s Noahom a povedala mu že mám dnes narodeniny vytiahol ma na pódium a zablahoželal mi ku mojím dnešným osemnástinám pred celým klubom a pustil moju najobľúbenejšiu pesničku. Vrátila som sa späť na parket a dˇalej som tancovala s kamarátkami. Kedˇ sme okolo tretej ráno usúdili že máme dosť, vzali sme si taxík a odišli sme späť do hotela.

Toto je môj prvý príbeh tak dúfam, že sa vám bude páčiť. :) 1. kapitola je iba nudný úvod do príbehu.

Ja & EspenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang