1

207 13 0
                                    

- Dar ploua afara ! am spus plictisita apropiindu-ma de fereastra.
- Adison, vei merge ! Trebuie sa dai proba aia ! Stii cum sunt parintii tai, insista sa iti gasesti un job, altfel te intorci in Wisconsin. Sau vrei asta ? A spus Jane, venind langa mine.
- Nu,normal ca nu, vreau sa fac facultatea aici, doar ca..
- Ce ?
- Ah..nu stiu, o sa merg..
- Asa ziceam si eu. Acum fugi si schimba-te! O sa intarzii.
  Am ales sa fac facultatea la New York, gandindu-ma ca e orasul posibilitatilor.  Problema e ca mi s-a pus totusi o conditie. Trebuie sa imi gasesc un job, ca sa invat sa fiu responsabila , asa cum mi-au spus parintii. Si daca nu o fac in prima saptamana de la mutarea aici, ma vor obliga sa ma intorc in Wisconsin. Si nu vreau asta. Mai ales ca Jane, colega mea de camera e destul de de treaba.
  Am fugit in baie si mi-am facut un dus, apoi m-am schimbat rapid in niste blugi negrii stramti  si un pulover visiniu simplu. Parul mi l-am prins intr-un coc lejer si dupa ce mi-am dat cu putin rimel, mi-am pus ochelarii negrii. Ii port de ceva timp. Vad mult mai bine cu ei, doar ca uneori ma incomodeaza.
  Dupa ce mi-am pus ghetele negre mi-am luat telefonul si am mers spre usa.
- Pa, Adison !
- Pa, Jane! i-am răspuns si am plecat, grabindu-ma spre masina.
  Imediat cum am intrat a inceput sa mi se faca frica. Biblioteca e aproape, pentru ca job-ul pe care il vreau este ca asistenta de bibliotecara, dar niciodata nu mi-a placut sa merg cu masina pe ploaie.
  Am tras aer in piept si am pornit. Tot drumul m-am gandit la cum va fi sa fac facultatea aici, la New York si daca voi reusi sa imi mai fac prieteni, in afara de Jane. Nu sunt genul de persoana singuratica, doar ca prietenii mei de pana acum sunt mai linistiti.
  Imediat cum am ajuns m-am mai uitat odata in oglinda masinii sa fiu sigura ca arat cat de cat prezentabil, apoi am coborat, indreptandu-ma spre intrarea bibliotecii.
  Arata exact la fel ca in pozele de pe internet. Uriasa !
  Am citit inca o data numele inscriptionat pe cladire cu litere mari , aurii :" Source of wisdom" si am intrat usor stangace.
  Totul era absolut impecabil. Zeci de rafturi pline cu tot felul de cărți asezate in ordine alfabetica, mobila de cea mai buna calitate, birouri pentru lectura, tot ce ti-ai putea dori vreodata ! Sau ..tot ce mi-as putea dori.
  In timp ce inaintam, uitandu-ma printre rafturi, am simtit o usoara atingere pe umar.
  Am tresarit, intorcandu-mi capul spre persoana din spatele meu.
- A, scuza-ma draguta, te-am speriat ? m-a intrebat o doamna in varsta, blonda, cu o privire blanda.
- Doar putin, dar sunt bine. I-am raspuns zambind.
- Cu ce pot sa te ajut ?
- Sunt..Adison Smith, caut un loc de..
- Oh, domnisoara Smith, sigur ! Vrei sa lucrezi aici, nu-i asa ?
- Da.
- Iti place sa citesti ?
- La nebunie !
- Bun atunci, ar trebui sa fie locul perfect prentru tine. Totusi, este destul de mult de lucru, sunt inca foarte multe carti nearanjate si e destul de multa treaba de facut. Crezi ca te-ai putea descurca ?
- Sigur, job-ul asta e foarte important pentru mine.
- Hm...bine atunci. Urmeaza-ma.
  Am mers după doamna blonda in rochie albastra pana cand am ajuns la un birou. A scos dintr-un sertar niste hartii si mi le-a intins.
- Astea sunt niste formulare. A spus. Trebuie sa iti completezi aici datele, sa semnezi in josul paginii si esti angajata. Vei lucra 3 zile pe saptamana, salariul va fi de 30 de milioane pe luna.
- Wow, e destul de bine, adica nu ma asteptam sa..
- Domnisoara Smith, este cea mai ...luxoasa, daca vrei sa o numesti asa, biblioteca din oras. Aici vin oameni rafinati, angajatii sunt platiti pe masura.

  Se pare ca am inceput cu dreptul. O slujba care sa imi placa, intr-un loc genial si un salariu bun. Nimic nu mai putea sa mearga prost.

Homeless ( a Calum Hood fanfic. )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum