5

98 15 1
                                    

  Dupa ce am mancat am mers in sufragerie. Era o liniste profunda acolo. Calum statea intins pe canapea, cu mainile la piept si cu picioarele la nivelul abdomenului.  La naiba ! Îi era frig, mai mult  ca sigur îi era frig.
  Am luat o patura din camera mea si am incercat sa il invelesc, dar mi-a prins mana, oprindu-ma.
- Ce faci ? m-a întrebat pe un ton rece, fixandu-ma cu privirea.  Chiar si in intuneric ochii lui erau atat de expresivi !
- M-am..gandit sa te invelesc. Parea sa iti fie frig.
- Nu am nevoie.
- Bine, dar..
- Ti-am spus, sunt bine !
- Doamne, nu trebuie sa fii asa ! Vreau sa te ajut !
- Nu aveam nevoie de ajutorul tau oricum.
- Stii..ai putea sa fii mai recunoscator, sau macar sa incerci.
  Atunci mi-a tras brusc patura din mana, punandu-si-o peste el.
- Gata, Addison!  Fericita ?
  Deja devenise nesimtit. Nu i-am raspuns, dar m-am  indepartat de canapea, mergand spre usa.
- Hei ! a strigat.
- Ce vrei ?
- Sunt..doar nervos, stresat..nu ai idee cum e sa fii ca mine. Nu ma cunosti,  Addison. Imi e ..al naibii de greu sa gandesc pozitiv..sa fiu..dragut, sau ..alte chestii..
  Am oftat.  Cred ca..il intelegeam, intr-un fel..adica..viata lui nu e usoara.
- Macar incearca sa fii mai sociabil.
  A dat din cap si s-a intins. Parea trist.
  Atunci mi-a venit o idee.
  M-am apropiat, asezandu-ma pe marginea canapelei.
- Addison? a intrebat confuz, intorcandu-si capul catre mine.
- Uite..eu lucrez la biblioteca orașului.
- Te referi la Source of wisdom ?
- Da ! Uhm..ei ar cam avea nevoie de angajati,stii tu..mai multi.
- Dar...e Source of wisdom, e cea mai sofisticata si..
- Stiu, dar pur si simplu au nevoie de oameni. Ma gandeam..adica..daca vrei..
- Doar nu vrei sa aplic pentru un job acolo..
- De fapt..
- Addison, nu stiu nimic despre asta !
- Nu e nevoie! Tot ce trebuie sa faci este sa înveti unde sta fiecare carte, sa ajuti oamenii sa gaseasca ce le trebuie..stii tu. E destul de mult de munca dar nu e..chiar atat de greu cum pare. Serios.
- ...
- Si salariul e de 30 de milioane pe luna.
- Asta..e ceva..
- Asta am spus si eu. Si sa obtii slujba asta e ..atat de usor ! Doar trebuie sa mergi si sa le spui ca vrei. Faptul ca esti student o sa ajute.
- Eu nu sunt..
- Ei nu trebuie sa stie, Calum ! Gandeste-te, poate fi sansa ta !
- ..Nu o sa ma accepte...uita-te la mine.
- O fac. Si pot sa vad cat iti doresti sa te schimbi. Sa ti se schimbe viata. Ai spus ca ai incercat de atatea ori sa te angajezi. Asta e o ocazie perfecta, nu o poti pierde.
- Dar..nu pot sa merg asa, pur si simplu acolo. Hainele mele sunt ingrozitoare.
- Mergem sa cumparam.
- Nu am..
- O sa le iau eu.
- Addison..
- E in regula . Te poti revansa dupa ce vei primi slujba.
- ...De ce faci asta ? Sunt doar un...
- Toti incep de jos. Doar..gandeste-te la..Edd Sheeran de exemplu. A fost..exact ca tine la inceput. Si uite ce a ajuns.
- Eu nu sunt ca el.
- Dar poti fi. Te rog,doar incearca ! Nu poti da cu piciorul sansei asteia !
- Addison,nu intelegi ?! Nu pot ! Unde voi sta ?
- Poti...poti sta aici pana cand vei avea destui bani sa stai in chirie undeva.
- ..
- Serios, nu e nicio problema !
- Colega ta..
- Va intelege. Asa e la inceput, nu iti face griji in privinta ei.
- Nu stiu ce sa spun...
- Maine e sambata. Putem merge sa iti luam niste haine noi. Vei fi ca nou ! E imposibil sa nu iei slujba aia. Doar..spune "da".
  Ochii lui straluceau. Spera, chiar spera ca asta sa iasa bine. La fel si eu.
- Bine. O s-o fac. A spus intr-un final, iar eu am inceput sa bat din palme fericita.

- TACETI ODATA ! INCERC SA DORM!
  Cand Jane a inceput sa strige am tresarit amandoi, iar eu m-am ridicat.

- Da, uhm..ar trebui cam trebui sa ne culcam. Am spus, iar Calum a dat aprobator din cap, intinzandu-se din nou.
  Am stat asa un timp, uitandu-ma la el. Deja il luase somnul.
  Dupa ce am respriat usurata, am mers in camera mea si m-am trantit  in pat, adormind imediat dupa o zi extenuanta.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 26, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Homeless ( a Calum Hood fanfic. )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum