Unicode
ဂုဏ် ရှိန်ပါဝါ ကြီးမားတဲ့ မိသားစု နှခုက မိန်းကလေး နှယောက်ဟာ..အရမ်းခင်တဲ့ သူငယ်ချင်းတွေ ဖစ်ခဲ့ကြပီး..ကလေး ရ ရင် ပေးစားကြမယ်လို့ ကတိစကား.ရှိခဲ့ ကြသည်...
မထင်မှတ်ပဲ မွေးလာတဲ့ ကလေး က နှယောက်စလုံးယောက်ျားလေးတွေ ဖစ်ခဲ့ပေမယ့်..ကတိစကားကို တန်ဖိုးထားတဲ့ မိသားစု အသိုင်းအဝိုင်းဖစ်တာမို့.လက်ထပ်ပွဲ ကို.. မဖျက်သိမ်းခဲ့...
Jeon jung kook
Age - 21ငယ်ငယ်ရွယ်ရွယ်နှင့်အောင်မြင်နေသော သရုပ်ဆောင် တဦးရုပ်ရည်ချောမောပီး..ပျိုတိုင်းကြိုက်တဲ့နှင်းဆီ ခိုင်.....ဒေါသ ထွက်လွယ် ပီး..ထင်ရာဆိုင်းတက်သူ..လိင်တူ စိတ်ဝင်စား ရမှာ မနှစ်မြို့သူ...
Kimtaehyung
Age -23Moon ရုပ်ရှင်ထုတ်လုပ်ရေး ကုမဏ္ဏီ ရဲ့ အမွေဆက်ခံသူ
အနေအေးသလောက် ဆတ်ဆတ် ထိမခံတဲ့ စိတ်ထားရှိ..ငယ်ငယ်ထဲ က နေခုအရွယ်ထိ ရည်းစားတခါမျှမထားဖူး....သူ့မှာ.Jimin နဲ့ Suga သူငယ်ချင်း နှယောက် ရှိ...မိဘတွေ မရှိတော့တာမို့..တျောက်ထည်း ဦးစီးနေရသူ....ဒေါသ ကြီးတဲ့ လူနဲ့ ဆက်ဆက်ထိ မခံတဲ့ ကောင်လေး နှယောက်ရဲ့ အချစ်ဇာတ်လမ်းလေးပါ...........
Zawgyi
ဂုဏ္ ရွိန္ပါဝါ ႀကီးမားတဲ့ မိသားစု ႏွခုက မိန္းကေလး ႏွေယာက္ဟာ..အရမ္းခင္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြ ဖစ္ခဲ့ၾကပီး..ကေလး ရ ရင္ ေပးစားၾကမယ္လို႔ ကတိစကား.ရွိခဲ့ ၾကသည္...
မထင္မွတ္ပဲ ေမြးလာတဲ့ ကေလး က ႏွေယာက္စလုံးေယာက္်ားေလးေတြ ဖစ္ခဲ့ေပမယ့္..ကတိစကားကို တန္ဖိုးထားတဲ့ မိသားစု အသိုင္းအဝိုင္းဖစ္တာမို႔.လက္ထပ္ပြဲ ကို.. မဖ်က္သိမ္းခဲ့...
Jeon jung kook
Age - 21ငယ္ငယ္႐ြယ္႐ြယ္ႏွင့္ေအာင္ျမင္ေနေသာ သ႐ုပ္ေဆာင္ တဦး႐ုပ္ရည္ေခ်ာေမာပီး..ပ်ိဳတိုင္းႀကိဳက္တဲ့ႏွင္းဆီ ခိုင္.....ေဒါသ ထြက္လြယ္ ပီး..ထင္ရာဆိုင္းတက္သူ..လိင္တူ စိတ္ဝင္စား ရမွာ မႏွစ္ၿမိဳ႕သူ...
Kimtaehyung
Age -23Moon ႐ုပ္ရွင္ထုတ္လုပ္ေရး ကုမဏၰီ ရဲ႕ အေမြဆက္ခံသူ
အေနေအးသေလာက္ ဆတ္ဆတ္ ထိမခံတဲ့ စိတ္ထားရွိ..ငယ္ငယ္ထဲ က ေနခုအ႐ြယ္ထိ ရည္းစားတခါမွ်မထားဖူး....သူ႕မွာ.Jimin နဲ႕ Suga သူငယ္ခ်င္း ႏွေယာက္ ရွိ...မိဘေတြ မရွိေတာ့တာမို႔..ေတ်ာက္ထည္း ဦးစီးေနရသူ....ေဒါသ ႀကီးတဲ့ လူနဲ႕ ဆက္ဆက္ထိ မခံတဲ့ ေကာင္ေလး ႏွေယာက္ရဲ႕ အခ်စ္ဇာတ္လမ္းေလးပါ............
YOU ARE READING
My husband is a movie actor💕(Zawgyi&Unicode)
Romanceကိုမုန်းတဲ့ လူတစ်ယောက်ကို ဒီလောက်ထိ သည်းခံပီး ချစ်လာလိမ့်မယ်လို့ မထင်ခဲ့မိတာ.......... ပေးတဲ့အချစ်သာ စစ်မှန်ခဲ့ရင် ပြန်ရမယ့် အချစ်ကရော.....ထယ့်အတွက် စစ်မှန်နိုင်တယ်မလား မောင်..........