Ep(3) Found love❤

173 20 2
                                    

(Unicode....)
Next morning🌄🌄🌄🌄

ဒိီနေ့ဟာဇာတ်ညွှန်းတွေကို မင်းသားအား ဖတ်ခိုင်းရမယ့် နေ့မို့ Taehyung လဲ shooting ကို စောစောလာခဲ့သည်............။မြင်လိုက်ရတဲ့ မြင်ကွင်းက...........

Jungkookက တက်သစ်စ မင်းသမီးနှင့် ပွတ်သီး ပွတ်သပ်မြင်လိုက်ရတာမို့.....Taehyung စိတ်ထဲ​အတော်လေးနေမထိ ဖစ်သွားရသည်...အမှန်ဆို..ဒီလိုဘဝင်ရူး.ဘာလုပ်လုပ် ဥပေက္ခာ ပြုရမှာမလား.................။ အခုတော့ ဆန့်ကျင်ဘက်......

ဦးနှောက်က မတွေးတောခင်မှာပဲ Taehyung ရဲ့ ခြေလှမ်းတွေက....Jungkook နှင့် ဟိုရုံးပတီသီးမနား ရောက်လို့နေပီ............။jungkookလဲ ထိုကောင်မလေးပေါ်တင်ထားတဲ့ လက်ကို ဖယ်လိုက်ပီး.ပါးစောင်းကို လျှာထိုးကာ.Taehyung အား မော့ကြည့်လိုက်တော့...........

ကော့စင်းနေသောမျက်တောင် နှင့် ကကြီးပုံ နှုတ်ခမ်းလေး....နှာတံမှာဖြောင့်စင်းနေပီး..နှာခေါင်း မှာလဲ မှဲ့ လေး ရှိသည့်..Taehyung ကို သူ မ မှိတ်မသုံကြည့်နေမိတော့သည်.......

"ဒိီမယ် Jeon jungkook shooting ချိန်မှာ မင်းရဲ့ ချီးထုပ်တွေ ခေါ်မလာနဲ့...shooting ချိန်ပီးရင်မင်းတို့ဘာသာ..ဟော်တည်ပဲသွားသွား............"

သူငေးကြည့်နေသည့် နှခမ်းလှလှလေးက နားဝင်ဆိုးသည့် စကား ကို ပြောနေတာမို့ Jungkookလဲ လူနဲ့စိတ် ပြန်ကပ်ကာ မတ်တပ်ရပ်လိုက်တော့...........။ ထို ရုံးပတီသီးမကလဲ...သူနှင့်အတူလိုက်ရပ်သည်........

"ဘာကွ...မင်းစကားက ရင့်လှချည်လား........"

"မင်းကြားတဲ့ အတိုင်းပဲ Jungkook......."

"ဟ်..ဘာလဲ...မင်းက မနာလို ဖစ်နေတာလား..ဟုတ်လား..Kimtaehyung....။....အူကျူးလေးရေ...သွားတော့နော်..ဒီမှာဒေဝတတ်တွေ ရှိတယ်.........."

Yn- Nae........

Jungkook ရဲ့စကားကြောင့် Taehyung တစ်ယောက် .လက်သီးကိုသာ ကျစ်ကျစ်ပါအောင် စုပ်ထား မိလိုက်တော့သည်.......သူကိုယ်တိုင်လဲဘာလို့ မဆိုင်သလို မနေခဲ့ရတာပါလိမ့်လို့ တွေးတောနေရင်း............

"ငါ့ shooting မှာ ငါ့စည်းကမ်းလိုက်နာ..ရော့ ဇာတ်ညွှန်း ဖတ်............"

Taehyung လဲ လက်ထဲ မှ ဇာတ်ညွှန်း စာရွက်ကို Jungkookထံ ပစ်ပေး လိုက်တော့..........Jungkook လဲ ထိုဇာတ်ညွှန်းကို ဖတ်ကာ....နား မလည်သည့်ပုံစံ မျက်ခုံးရှုံ့ရင်း............

My husband is a movie actor💕(Zawgyi&Unicode)Where stories live. Discover now