9. Bölüm- "Öyle Sarhoş Olsam Ki"

401 51 668
                                    

Tarih: 13 Nisan 1922

1922 yılında Kim Taehyung'un Giverny'deki evinden Min Yoongi'nin bir fotoğrafı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1922 yılında Kim Taehyung'un Giverny'deki evinden Min Yoongi'nin bir fotoğrafı

🌼

"Bundan sonra kabus görürken yalnız olmayacaksın." dedi Taehyung üzerindeki tişörtü çıkarırken. Ardından altındaki bedene doğru eğilip dudaklarını onun kulağının dibine kadar getirdi. Yüzü hemen Yoongi'nin suratının yanındaydı. Kafasını biraz yana çevirip neredeyse Yoongi'nin kulağının içine doğru konuştuğunda Yoongi onun ılık nefeslerini teninde hissedebiliyordu.

"Çünkü her zaman yanında olacağım."

Yoongi'nin az önce damarlarında gezen adrenalin onu yüz üstü bırakmış tam olarak bir saniye önce resmen topuklayarak kaçmıştı.

Bu yüzden Yoongi, bitkin hissettiği için güçsüz kollarını kaldırıp Taehyung'un boynuna dolarken aynı zamanda ona sarılıyor gibiydi. Titrek nefesini yutup sesini düzene soktuktan sonra "Ne zaman olursa olsun mu?" diye sordu.

Taehyung, kafasını kaldırdı ve sevgilisinin nemli gözlerinin içine bakarken "Ne zaman olursa olsun." diye cevapladı kendisinden emin bir şekilde.

Bunun üzerine Yoongi, bedenindeki tüm enerjiyi topladıktan sonra ellerini Taehyung'un yanaklarının üzerine koyarak dudaklarını birleştirdi.

Dudakları birbirlerini tamamlarcasına, uyum içinde hareket ederken Taehyung el yordamıyla yavaş yavaş Yoongi'nin üzerindeki beyaz sabahlığın düğmelerini çözüyordu.

-DEVAM EDECEK

Kısa bir yazarla sohbet ve rakı balık arası...

Rakınızı elinize aldınız mı? (Küçükler eline rakı yerine süt de alabilir.)

Şimdi ey! Okuyucum smut yazmak kolay mı? He kolay mı gel sen bi de onu bana söyle! Smut okumadan önce ilk olarak onu okumayı hak etmek. Yaşananları öğrenmek, BU NOKTAYA NASIL GELDİĞİMİZİ görmek lazım gelmez değil midir?

Araya girip bunu kestiğim için çok özür diliyorum ama ilk önce ekmek sonra köfte işte ben de tam da bu yüzden size olanları anlatmak için araya giriyorum.

Şimdi biraz geri gidelim. Sizi tekrar Honesty ile baş başa bırakıyorum. İyi seyirler bum zamanı geri sarma büyüsü.

Yaklaşık 6 saat önce saat 19.00 suları

Sevgili çiftimiz sakin ve sessiz bir şekilde salonda kitap okurken Aadi'nin canı sıkılmış ve evde biraz kaos yaratacak bir şeyler aramaya koyulmuştu. Tabi ki buranın kendi evi olmaması hiç umurunda değildi.

Özellikle Taehyung'un evi olması hiç hiiiiç önemli değildi.

Çok geçmeden sarışın Fransız aradığı şeyi bulmuştu. Yüzünde büyük sırıtışla salona girdiğinde biraz dikkat çekmek için öksürdüğünde bile ikilinin onu takmamasıyla yüzünü buruşturdu.

HonestyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin