Lagani vetar je puhao dok su polu gole grane udarale od staklene, ne toliko ciste prozore iza kojih se nalazio decak kestenjaste boje kose.
Oci su mu bile polu zatvorene zudeci za snom no ipak mu je nesto bilo vaznije..
Tokom jesenjih veceri kao i po obicaju bi sedeo do prozora cekajuci da se krupne kapljice vode spustaju niz oblake te udaraju od ispucali asfalt po kojem su prolazili stotine pa cak i hiljade automobila.
"rekli su da ces padati veceras"
tiho je prosapatao decak u ruci drzajuci solju tople cokolade koju mu po obicaju majka napravi."znas, ako su lagali vise im nikada necu verovati" decak je dodao dok mu je u glavi bila danasnja prognoza no iz misli ga je trglo lagano udaranje od prozor.
"ipak nisu lagali".- proslo je neko vreme od kako sedamnaestogodišnji decak sedi pored prozora posmatrajuci kisu kako ostro pada, mada sada je prozor cak bio i malo oskrinut tako da sve sto je mogao cuti bila je kisa i prigušeni zvuk automobila.
Kisa
Kisa
Kisa
Bila je nesto posebno za ovog decaka, kada bi ga pitali zasto ne bi imao odgovor ali osecanja.. bi.
Duboko u srcu razne emocije bi ga prevladale, ne bi znao sta je to tacno sto oseca ali, uzivao je u svakom mogucem trenutku jednostavno je volio to i opustalo ga je.U jednom trenutku osjetio je blagu vibraciju u svojim rukama gde se nalazio njegov telefon.
Kad aga je upalio uvideo je da je notifikacija sa ig'a, zapravo poruka od njegovog najboljeg prijatelja u kojoj je pisalo:"otvori mi vrata, ispred sam"
.
.
.
Okay... um da ovo je kao neki uvod i stvarno nije nesto.
Neko vreme nisam pisala i pogorsala sam se priznajem ali cu se ponovo vratiti na staro ne brinite :)
Takodjer imate dosta mojih prica na ig: @moonchild_dirty_story <3I da izvinite na greškama.
YOU ARE READING
zasto bas mi?
RomanceOva prica ce biti o dva decka iz kpop grupe po imenu bts. Prica ce biti ship boy love i mozda bude zadržavala neke erotske scene.. tako da neke delove citate na svopstvenu odgovornost. Olgica- <3