Part 2

81 8 5
                                    

Proslo je par dana od kako je Jungkook prespavao kod mene.
Jucer sam mu poslao poruku da li zeli da zajedno idemo na film veceras no nije mi jos odgovorio.
Tek je pet po podne tako da ima jos nekih tri sata da se javi jer film pocinje u 8h.
...
Topla voda slivala se mojim telom dok sam sundjerom nezno prelazio preko iste skidajuci svu prljavstinu i znoj od danas.
Nisam nista posebno radio no ipak imam potrebu da se okupam, ipak ne bih zeleo da smrdim kada Jungkook i ja budemo isli na film- pomislio sam te mi se u glavi stvorila slika. Nas dvoje, veliki beli ekran ispred nas dok se premotava jedan od najpopularnijih horor filmova ove godine.. no istog trena sam se trgao iz svojih misli dok mi je osmeh nezno napustio lice.
"ako se javi" - tiho sam rekao te si isprao kosu kao i telo.
Peskirom sam nezno prelazio preko tela uklanjajuci kapljice vec sada hladne vode nakon cega sam navukao obicnu belu majicu i trenerku.

Seo sam na kauc u dnevnoj sobi te uzeo telefon sa stakleno stola.
Stisnuo sam dugme sa desne strane telefona nakon cega se upalio prikazivajuci poruku od Jungkook'a.
Osmeh odmah zaigrao je na mome licu te nikad brze usao u poruku citajuci je sa osmjehom no ipak je posle par sekundi taj isti osmeh nestao. Moje grudi ispunila je blaga tuga zbog cega sam samo gledao u poruku, bez ikakve pretjerane reakcije.

"izvini Tae, ne mogu veceras imam obaveze, moze sutra?"- pisalo je u poruci.
"ali samo jos danas se prikazuje u bioskopu, molim te Kookie" -  odgovorio mu je mladji na poruku dok je u njemu jos imalo nade.
Ipak Jungkook bi uvek napravio vremena za Taehyung'a, nije ga tretirao kao i sve svoje ostale prijatelje, prema njemu je bio nekako.. nezan.
"zao mi je ali ne mogu" - bilo je sve sto je pisalo u sledecoj poruci.
____________________

Jutro.

Laganim koracima Taehyung je koracao ka skoli, inace bi isao sa Jungkook'om no rekao mu je kako ne moze doci u skolu danas jer ga boli glava.
Pritom nije otisao na jucerasnji film i ako je vec bio platio karte no ipak ih je samo bacio u kantu..

"TAEHYUNGIEEEE" - zacuo se muski glas koji je dozivao Taehyung'ovo ime zbog cega se decak lagano okrenuo te istog trena osjetio teret na sebi.
To je bio njegov jako dobar prijatelj Woo. Idu zajedno u skolu jos od osnovne pa sve do sada, cetvrte godine srednje.
"Woo tezak si, mozes li se molim te skloniti od mene"- upitao ga je nakon cega se Woo polako odvojio od njega uhvativsi ga za ramena te tako gledajuci Taehyung'a pravo u oci.
"zasto nisi dosao na film?! Cak su Jungkook i njegova cura bili tamo... znas kako mi je bilo krivo sto te nema"
.
.
.
AH HELLO, ZNAM DA NIJE BILO I ZAO MI JE STV MSM JA SAM STV GLUPA I NE ZNAM ZAB SAM NA WATTPAD MOZDA SUTRA NAPISEM JOS JEDAN DEO U ZNAK IZVINJENJA- :))

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Aug 04, 2021 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

zasto bas mi? Onde histórias criam vida. Descubra agora