Par trenutaka decak krem boje kose mirno ali po malo zbunjeno gledao je u poruku koja mu je stigla pre oko dva minuta.
Taman kada je ustao sa udobne fotelje kroz prostoriju odjeknulo je zvono. Solju tople cokolade ostavio je na belu komodicu koja se nalazila pored njegovog kreveta te se laganim koracima zaputio ka vratima njegovog stana.
Sicusnim rukama obuhvatio je hladnu kvaku te je kljuc okrenuo dva puta otvarajuci krem, drvena vrata.
Ispred njega stajao je on, njegov najbolji prijatelj ujedno i osoba na koga je imao crush.Kapljice kise cedile su se niz njegovu odecu dok mu je crna kosa bila prilepljena preko ociju, stajao je onako nalegnut na vrata dok mu je glava nezno padala ka dole.
"jungkook sta to radis, ulazi brzo unutra" - naredio je decak braon kose uhvativsi crni rukav Jungkook'ove majice povukavsi ga unutra.Decak braon kose nije mario, trenutno ga nije zanimalo sta se dogodilo da je po ovakvoj kisi izasao iz toplog doma, vec je brzo otrcao do svojeg ormara.
Sva sreca pa se decak oblacio u malo siru odecu tako da je iz ormara izvukao belu, svilenu majicu i neku sivu trenerku kao i donji ves.
"izvoli, idi se brzo presvuci znam da nocis kod mene"- rekao je Taehyung u ruke mu stavivsi odecu zbog cega se crnokosi na trenutak, ne toliko primetno nasmejao.
"yes sirrr"- bilo je poslednje sto je crnokosi rekao dok nije otrcao u kupatilo..........
Proslo je neko vreme od kako se crnokosi decko okupao i navukao odecu koju mu je njegov prijatelj dao.
Trenutno zajedno leze u toplom krevetu, Taehyung na jastuku a Jungkook na njegovim butinama.
Sicusnim prstima ceskao mu je polu mokru kosu dok je crnokosi uzivao u ovom trenutku sve do trena do kada Taehyung nije progovorio."jungkook sta se desilo? Izbacili su te iz kuce.. ponovo?"- upitao ga je zbog cega je crnokosi zacutao na trenutak.
Jeste, istina je da ga roditelji cesto isteraju iz kuce jer kako oni kazu, neozbiljan je i kasno se vraca kuci, nista ne radi i samo im je na grbaci..
"Nisu" - odgovorio mu je te okrenuo na drugu stranu tako da ga sada gleda u oci.
"samo sam te hteo videti"- dodao je dok je lagano sklopio svoje oci upijajuci kisne mirise decka braon kose.
U trenutku Taehyung se osecao kao da mu je srce poskocilo, nije znao kako da reaguje..nije prvi put da mu ovako nesto crnokosi kaze ali jednostavno, slab je na njegove reci i na ton kojim ih izgovara.."ti glupane.."- tiho mu je rekao nezno ga udarivsi po celu te nastavivsi gledati njegovo prelepo lice.
UM da hellooo evo mene opetttt...deo je onak malo dosadan ig? Ne znam vi mi to recite but nadam se da vam se barem malo svideo i da cete ostaviti vote <3
YOU ARE READING
zasto bas mi?
RomanceOva prica ce biti o dva decka iz kpop grupe po imenu bts. Prica ce biti ship boy love i mozda bude zadržavala neke erotske scene.. tako da neke delove citate na svopstvenu odgovornost. Olgica- <3