Alexander'in sırrı ne ?

64 8 7
                                    

ÖZET : KOŞUN AGATHA BAYAN HARRIS'İ ÖLDÜRMÜŞ '
Multi - why mona = wannabe

Bu dediği ile büyük bir şok yaşamıştım. Teyzemi ben öldürmedim. Koridordan sesler geliyordu tabii marta öyle bir bağırmıştı ki herkes odaya girdi. Herkes teyzemin yanına koştu. Eliza beni kendine çekti ve sarıldı. Çaktırmadan alexander'a baktım çok tuhaftı. Bize hiç yaklaşmıyordu hatta bir eliyle masaya tutunmuş bir eliyle kafasını tutuyordu. Acaba onu kan mı tutuyordu. Bana baktı bende hemen gözlerimi onun üzerinden çektim. Alexandr hemen odadan çıktı ve kapıyı çarptı kapı büyük bir gürültü ile kapandığı için kapı kırıldı zannettim. Diğerleri beni fark edip yanıma geldi. İlk amcam konuştu.

- İyi misin agatha ?
- Evet amca iyiyim

Sonra dante konuştu.

- Polisi aramamız lazım

Herkes başını sallayarak dante'yı destekledi.

YARIM SAAT SONRA

Ortam çok gergindi. Marta' nın ağlamasını mı ? desem yoksa dedektifin benden şüphelendiğini belirten bakışlarını mı ? Yoksa alexander' ın tuhaf bakışlarını mı ? Dur bir dakika alexandr bana mı bakıyordu. Ona baktım o hemen gözlerini üzerimden çekti.

ALEXANDR' DAN DEVAM

Bu kızin kokusu çok değişikti. Çok güzel kokuyordu çiçek gibi , kokusunu 1 kilometre öteden alıyordum. Kokusu insanı kendine çekiyordu. O dünyaya inmiş bir melek gibiydi. Ben onu çok yakından tanıyordum ama o beni tanımıyordu. Yakında o da beni tanıyacaktı ama daha çok erken. ( Şu anda muhteşem yazarınızdan çok büyük bir spoi yediniz haberiniz yok hdudjdjdj )

AGATHA' DAN DEVAM

Dedektifin bana seslenmesi ile birlikte gözlerimi alexandr'ın üzerinden çektim.

- Bayan agatha sizinle konuşmamız gerek boş oda var mı ?

Marta konuştu.

- Bayan harris' in çalışma odasını kullanabilirsiniz.

Dedektif  başını salladı. Salona göz gezdirirken dedektifin bana baktığını gördüm sonra alexandr'ın ona gönderdiği sinirli bakışları, NE ?! yani soğuk prens beni mi kıskanmıştı. Yok canım o beni niye kıskansın ki ? Sonra  alexandr'ın bakışları bana döndü sanki düşüncelerimi okuyormuş gibi sırıttı. Bu adam gerçekten garipti. Dedektif ile salondan çıktık ben dedektifi takip ediyordum. Teyzemin çalışma odasına girdik. Ben koltuğa oturdum o da diğer koltuğa oturdu. Bana sorular sormaya başladı.

- Bayan agatha dün garip bir şeyler oldu mu ?
- Evet oldu dün geldiğimde bu odadan sesler geldi
- Tuhaf ne gibi sesler
- Bu işe kendin bulaştı dedi teyzem bir adam'da bana yardım etmezsen bu bütün aileye zarar verir dedi
- Peki bu adam kimdi sesinden kim olduğunu çıkarabildiniz mi ?
- Hayır çıkaramadım zaten çok takmadım ve salona gittim
- Peki bayan agatha çıkabilirsiniz lütfen amcanızı buraya çağırır mısınız ?
- Tabii

Odadan çıktım herkes kapının önündeydi alexander hariç dışında o uzaktan beni izliyordu. İlk amcam konuştu.

- Canım dedektif sana ne dedi ?
- Sorular sordu. Ha birde dedektif seni çağırıyor
- Tamam

Sonra eliza konuştu.

- Tatlım bahçede çay içelim mi ?
- olur

Bahçeye çıktım eliza çayları getirmek için içeri geçti. Bende çimlere oturdum. Ahh yine o lanet his takip ediliyormuş birisi seni izliyormuş hissi, bu hissi 2 yıldır yaşıyorum. Ben böyle düşüncelerle boğuşurken eliza'nın sesi ile irkildim.

- Çimlere oturma üstün kirlenecek

Dedi ona baktım ve gülümsedi çimlerin üstünden kalktım. Bahçede ki masaya otuedin. Eliza konuştu.

- İyi misin ?
- Şu anda daha iyiyim çay iyi geldi

Eliza bana gülümsedi. Pantalonumun cebinden telefonu'mu çıkaracaktım ki telefonum cebimde değildi.

- Eliza telefonum yok
- Ne demek yok
- Yok işte... Teyzemin odasında mı bıraktım acaba gidip bakıcam

Kalktığımda eliza kolumu tuttu.

- Oraya giremezsin parmak izi bırakırsın
- Eliza bütün her şeyim o telefonun içinde

Kolumu çektim ve eve girdim. Merdivenlerden yukarı kata çıktım. Teyzemin odasının önüne gittim. Tam odanın kapısını açacaktım ki bir el buna engel oldu.

- Sen hangi hakla kolumu tutuyorsun ?!
- Sen hangi hakla bu odaya giriyorsun ?!

Sesin sahibine baktım bu alexanderdı. Merdivenlerden sesler geliyordu.

- Ne yaptın işte salak senin yüzünden bizi fark ettiler !

Bu dediklerine sinirlenmiştim.

- Benim yüzümden mi ? Asıl senin yüzünden o kadar bağirmasaydın gel-

Cümleyi tamamlayamadan beni arkaya doğru itti. Boşluğa doğru düştüm burası çok sıkışıktı. Çok zaman geçmeden yanıma alexander yanıma geldi burun burunaydık neredeyse dudaklarımız birleşecekti. Alexander birden.

- Öp beni

Dedi.

- Ne ?!

Bölüm bu kadardı canlar nasıl beğendiniz mi ?

Sizce alexandr'ın sırrı ne ?

Yazarınız sizi çok seviyor 😘

Kanıma GirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin