ÖZET: Öp beni
Dedi
Ne ?!Ben daha o cümleyi sindiremeden o beni öpmeye başlamıştı ve ben bunu saniyeler sonra anladım ama içimden bir his karşılık vermem gerektiğini söyledi. Bende karşılık veriyordum sanki beni yıllarca beklemiş gibu tutkulu bir şekilde öpüyordu elleriyle belimi tuttu bende kollarımı boynuna dolaşım. Birden perde açıldı ve önümüzde dedektifin yardımcısı belirdi.
- Çok özür dilerim
- Sorun değil
- Burdan gitmenizi öneririm
- TabiiAlexandr ile oradan ayrıldık kolunu omzuma attı. Bu kendini ne sanıyordu böyle ?! Ben onun sevgilisi değilim ki ? Arkamı dönüp dedektifin yardımcısınına baktım bana göz kırptı. Alexandr bunu fark etmiş olacak ki omzumda ki elini sıktı canım çok acıdı. Ama nasıl fark edecek ki arkasına dönük, odama vardığımızda odama girdim. Tam kapıyı yüzüne çarpcaktım ki ayağını kapının arasına koydu. Kapıyı açtı ve içeri girdi. İlk ben konuştum.
- Sen kim oluyorsun da beni öpüyorsun ?!
- Seni öpmeseydim sam ile çok tatsız bir konuşma yapacaktınız
- Sam ?
- Dedektifin yardımcısı
- Anladım... ama bu seni beni öpme hakkı vermez !
- Neyse daha önemli bir konu var
- Nedir ?
- Teyzenin ölümünde bir tuhaflık var
- Ne gibi ?YAZARDAN UYARI : Arkadaşlar bundan sonra olaylar karışıyor ve neredeyse oyunda ki avım sensin hikayesi ile bir benzerliği kalmıyor 🙂
ALEXANDR'IN GÖZÜNDEN
2 GÜN ÖNCE GECE HARRİS MALİKANESİ :Yoğun lan kokusu ile uyandım. Birden bir çığlık duydum yatağımdan kalktım kapıyı açtım herkes karidordaydı onlarda çığlığı duymuş olmalı herkes bayan harris' in odasına gitti. Kapıyı açtığımda herkes şok olmuştu. Bayan harris yerde cansız bir şekilde yatıyordu her yer kan içindeydi. Kan gördükçe başım dönüyordu. Bir elimle masaya tutundum bir elimle de başımı tuttum. Birisinin gözlerini üzerimde hissettim. Bana bakan kişiye baktığımda bunun agatha olduğunu anladım. Ona baktığımda gözlerini hemen üzerimden çekti. Bu odada daha fazla kalamazdım yoksa birisine zarar gelecekti. Odadan çıktım kendi odama girdim. Nefesimi kontrol altına aldım herkes bayan harris' in odasından çıkana kadar bekledim tam 1 saat geçmişti. Gizlice bayan harris'in odasına girdim her yer dağınıktı. Bayan harris'in cesedine yakından baktım. Boynunda diş izleri vardı ama bu nasıl olur ! Cesedi biraz daha inceledim kolunda ki damarlar sim siyah olmuştu. Hemen odadan çıktım.
ŞİMDİ Kİ ZAMAN HARRİS MALİKANESİ AGATHA'NIN ODASI
AGATHA'NIN GÖZÜNDENAlexandr sonunda cevap verdi.
- Tuhaf geliyor işte uzatma, yardım edecek misin ?
Sanki bir şeyler saklıyor gibiydi ama uzatmadım.
- Tamam yardım edicem
- İyi, yarın görüşürüz
- TamamArkasına döndü ona içimden 'öküz' dedim. Bana döndü ve sırıttı. Ne yani beni duydu mu ? Alexandr arkasına döndü ve gitti.
ALEXANDR'IN GÖZÜNDEN
Agatha'nın odasından çıktım ve kendi odama gittüm. Christopher'ı aradım açtı.
# Christopher
# Efendim abi bir sorun mu var
# Evet var sen şimdi rachel'i al ve buraya gel
# Rachel ne alaka abi ?
# Sen orasını boş ver ne diyorsam onu yap christopher !
# Tamam abiÖĞLEN VAKTİ İSVEÇ CHRISTOPHER'IN EVİ :
CHRISTOPHER'IN GÖZÜNDENAlexandr telefonu kapattı. Yine bir şeyler oluyordu yola çıktım ve rachel' in evine gittim. Kapıyı çalmadan açtı
- Christopher senin burda ne işin var ?
- Beni içeri davet etmeyecek misin ?
- Oh... tabii içeri geç lütfenIçeri geçtim ve koltuğa oturdum. O da karşıma oturdu, ve konuşmaya başladım.
- Alexandr bizi çağırıyor
Rachel gülümsedi. Çok sevinmişti anlaşılan 😒 neyse çok umursamadım.
- Bir sorun olduğu için çağırıyor
Yüzünde ki gülümseme soldu . Ama kendini çabuk toparladı. Rachel konuştu.
- Neden çağırıyorumuş ?
- Bilmiyorum bir sorun varmış valizini hazırla çıkalım
- TamamDedi ve odasına gitti. Onu beklemeye başladım. Yarım saat sonra yanıma geldi.
- çıkalım
Dedim. O da başını onaylayan anlamda salladı. Ve yola çıktık arabayı son sürat sürüyordum.
Yeni bölümü nasıl buldunuz canlar bana göre çok güzel oldu
Olaylar iyice karışıyor lütfen çok dikkatli okuyun hiç bir şeyi kaçırmayın sizi seviyorum ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanıma Gir
VampirAgatha teyzesi'nin doğum günü için malikane'ye gider orada alexandr ile karşılaşır ve onların aşkı başlar ama aşklarının arasında bir engel vardır. Umarım beğenirsiniz 😊