Je leden a s ním i nový rok.
Rok : 2220.
V němž žije i Emily.
Bylo 10. ledna a šlo se do školy. Emily si jako vždy oblékla černý svetr s kočičkou na něm, nasnídala se, vypustila ven svého psa a udělala ranní hygienu. Než odešla přivolala svého psa a pustila ho zpět do baráku, aby venku neumrzl a vyšla na zastávku. Jelikož školu měla od baráku 15km dojížděla autobusem. Hned jak nastupovala do autobusu viděla postarší paní Milerovou které popadaly peníze. Emily neváhala a hned paní Milerovou lehce okřikla,, Nechte to já vám to posbírám". Paní se prvně lekla, ale když viděla Emily hned se uklidnila,jelikož ví že je to holka s dobrým srdcem a už párkrát ji pomohla. Emily paní posbírala popadané peníze a nastoupila do autobusu. Pak následovala už jen cesta do školy. Ve škole má Emily kamarádku na vozíčku s dětskou mozkovou obrnou. Ano slyšíte správně není to leda jaká škola. Tahle střední zemědělská škola je ochotná přijímat i zdravotně postižené lidi. Asi si říkáte fajn , ale proč zrovna zemědělská? Vždyť tam jsou potřeba zdravé nohy i ruce. To je sice pravda, ale tahle škole učí a zároveň pro postižené lidi které přijali je to terapie. No ale zpět k té kamarádce. Její kamarádka se jmenuje Samantha a vzhledem k tomu že je na vozíčku někteří spolužáci ji šikanují, ale nikdy to nezašlo tak daleko jako dnes. Dnes ji překlopili z vozíčku. Emily seděla ve vedlejší třídě a slyšela Samči volání o pomoc neváhala a hned se běžela podívat, když uviděla co se stalo nemohla uvěřit vlastním očím. Jelikož Emily věděla že pokud to nenahlásí řediteli bude to pokračovat dál a tak vzala vozíček i se Samčou a šli k řediteli školy. Když mu to řekly nemohl uvěřit svým uším.,, Cože?" Řekl udiveně Ředitel. Poté ještě dodal,, Tak mám těch kluků akorát tak plné zuby tohle budu řešit vážně a oni se ještě budou divit jak". Ředitel neváhal a volal rodičům aby jim oznámil co zase provedli a že se mají dostavit dnes v 16 hodin do školy. Rodiče samozřejmě neodporovali a navečer se do školy dostavili. Ředitel jim ještě jednou zopakoval co kluci provedli a řekl že mají podmínku. To v tom roce znamenalo že pokud udělají ještě něco podobného Ředitel má právo je vyhodit ze školy. Rodiče doma kluky pořádně spucovali a dostali spousty trestů až nevěděli co jít dělat dříve. Druhý den ve škole kluci udělali to stejné. Jakoby jim nestačila podmínka a spousty trestů. Tentokrát to ale Emily nezjistila naštěstí byli se Samčou na tolik dobré kamarádky že ji to řekla sama. Opět došli za ředitelem, který byl neskutečně naštvaný a volal rovnou rodičům. Pokračovalo to úplně stejně jako předešlý den s tím že ředitel rodičům musel oznámit že kluci mají vyhazov ze školy. Jelikož v té době se na obyčejných střední už téměř nic neřešilo s rodičema asi si říkáte proč řeší tolik věcí s rodičema? Protože to není jen tak obyčejná střední má spousty výhod, ale i nevýhod, ale to jsem zase někde jinde. No kluci dostali vyhazov ze školy a Samča měla klid. Emily udělala spousty dobrých skutků běhen 1 týdne, ale všechny je napsat by bylo do 19 knížek. Na konci týdne ji přišla zpráva že si každý měsíc může respektive musí vybrat určitou částku peněz která ji bude dána, ale částka nesmí přesahovat 5 milionů kč. Emily si nejdříve myslela že je to jen blbý fórek, ale když do mobilu zadala částku peněz 5 milionů opravdu ji přišli na účet. Poté už přišla jen zpráva, že i za dobré skutky je jednou zaplaceno.
ČTEŠ
SuperEmily aneb obyčejná holka s neobyčejným životem.
Random15 letá Emily se chce stát superhrdinkou. Chce zachránit spoustu věcí a to se jí také povede např. Chce zachránit školu, která už chátrá a je na pokraji rozpadnutí nebo útulek, který trpý nedostatkem peněz . Začala tím že dělala dobré skutky a to se...