Kapitola 2. zachránění školy

23 1 0
                                    

Je červen a to znamená, že je poslední měsíc v školním roce. Škola uprostřed Šumavy do které chodí Emily i se svojí kamarádkou Samčou  byla zařazena jako škola, která se bude letošní prázdniny bourat. Emily a Samča  jsou však silně proti. Jelikož je to jejich vysněná škola a dalo jim práci se na ni dostat,ale bohužel to nikoho nezajímá a tak se samotná Emily za menší pomoci Samči rozhodla že se chátrající školu pokusí opravit. Řekla to všem od spolužáků po ředitele, od ředitele zase někomu vyššímu až k tomu nejvyššímu. Všichni ji řekli že to může zkusit, ale že nemá nejmenší šanci školu opravit. Emily se však nenechala odradit a hned si sehnala všechny povolení, které k rekonstrukci budou potřeba. Aby jsem nezapomněla vybrala si svých 5 milionů. Za každý předešlý měsíc od února si vybrala 5 milionů proto aby si našetřila a to přesně kvůli škole do které chodila. Našetřeno měla momentálně 25 milionů. Zdá se to že je to hodně že? Ale k rekonstrukci školy bylo potřeba minimálně 40 milionů jelikož ta škola byla v otřesném stavu a byla potřeba opravit úplně celá. Když Emily vypočítala částku která bude potřeba trochu zaváhala jestli má šanci zvládnou školu zrekonstruovat, ale poté ji došlo že má kamarády kteří jsou bohatí a jsou ochotní investovat na dobrou věc. Zvedla telefon a už volala.,, Halo? " představila se a pozdravila kamaráda,, Tady Emily. Ahoj Matěji" dále vysvětlila jaký má plán a jakou částku ještě potřebuje na zrekonstruování školy. Matěj už jen dodal,, Můžu ti přispět, ale nemůžu ti dát celých 15 milionů ". Emily bylo jasné že ji nedá všech chybějících 15 milionů a tak se zeptala,, Jakou částku jsi ochotný mi věnovat?" Matěj ji na to odpověděl,, Hele nejvýše ti věnuji  hmm 7 milionů ". Emily zůstala u telefonu jen udiveně koukat. Nečekala totiž že bude ochotný věnovat až tolik, ale stále nám chybí 8 milionů. Emily si myslela že má problém kvůli nedostatku peněz, ale pak ji došlo že by mohla uspořádat dobročinnou sbírku. Neváhala a založila ji. Asi by jste se divili, ale během 2 hodin tam stihlo přibýt 6 milionů a během další hodiny přibyly i chybějící 2 miliony. Emily jásala a skákala radostí. Asi si říkáte proč nešla zařídit dělníky atd.,ale ona tohle všechno už měla zařízené teď už jen čekala až skončí školní rok. Sotva se nadechla a bylo 30. června. poslední den školního roku. Všichni dostali vysvědčení a šli domů. Než ale odešli Emily poprosila všechny spolužáky jestli by nechtěli na brigádu aby pomohli s rekonstrukcí školy. Jelikož bylo těžké se na tu školu dostat tak spolužákům došlo že by byla škoda kdyby ji zbourali a zrušili, a tak spolužáci řekli že přijdou pomoct klidně i zadarmo. Samozřejmě ne všichni někteří už měli svoje plány a tak se jim to nehodilo. A poté už všichni odešli domů. Emily hned začala kreslit jak by si představovala zrekonstruovanou školu. Když už se začalo rekonstruovat Emily svůj nákres předala všem. Všichni ji to chválili že je to dobrý nápad a tak se pustili do práce. Nejdříve udělali novou střechu poté novou fasádu, nové okna a nakonec i nové třídy a vybavení v nich. Na stavbě se podílelo celkem 50 dělníků a celých 100 dobrovolníků včetně studentů. A ke konci srpna bylo hotovo. Když se ředitel vracel do školy myslel si že Emily neměla možnost zvládnou její plán,ale jakmile z dálky viděl zářit tu žlutou fasádu přestal pochybovat a běžel se  hned podívat. Nemohl uvěřit svým očím. Hned volal Emily a všechno ji vynachválil. Emily slušně poděkovala a dodala téměř všichni studenti tu počas prázdnin pomáhali a zadarmo a tímto skutkem se studenti dostali i do novin což v té době už nebylo jednoduché. Do novin se psali jen ty největší události. Pak už jen v září všichni usedli do nových lavic s dobrým pocitem za tu věc co udělali.

SuperEmily aneb obyčejná holka s neobyčejným životem. Kde žijí příběhy. Začni objevovat