ㅤ
honestly
honestly, i'm tryna stay focused
you must think i've got to be joking when i say. i don't think I can wait
i just need it now
i need love
------ritüele başlamadan önce bir çember oluşturmuştum. ihtiyacım olan mumları ulaşabileceğim bir yere koyup çemberin doğusuna geçtim. ritüeli dikkatli bir şekilde sırayı bozmadan yapmam gerekiyordu. sarı mumu yakarken daha önceden pratiğini yaptığım kelimeleri sesli bir şekilde söylemiştim.
"beş elementten biri olan havayı çağırıyor ve çemberimi tamamlamamda yardımcı olmasını istiyorum."
konuşurken hafifçe esen rüzgarla istemsiz gülümsemiştim. şans işte. mumu yere koyduktan sonra saat istikametinde ilerleyip güneyde durmuştum. ateş için ayırdığım mumu alıp kelimeleri söyledim,
"beş elementin ikincisi ateşi çağırıyor ve çemberimi tamamlamamda yardımcı olmasını istiyorum."
elimdeki mum bir anda yandığında sertçe yutkunmuş ve mumu yere koymuştum. bedenimi saran tatlı bir sıcaklık hissediyordum, ateş elementi benim sesimi duyuyor muydu? dikkatimi hızlıca toplayıp batıya ilerlemiş mavi mumu elime alıp su elementini çağırmıştım.
şimdi de bedenimi çok az ürperten bir serinlik hissediyordum..
nihayet çemberin kuzeyine geçip yeşil mumu elime almış ve toprak elementini çağırmıştım. cümlem bittiği anda esen rüzgara toprak ve çiçek kokuları karışmıştı. hepsi etrafımı sarıyor gibi hissetmiştim.. daha canlı hissediyordum ve heyecanlı.
beşinci elementi çağırmak için çemberin ortasına geçmiş ve elime mor mumu alıp çemberin ortasına oturmuştum.
"beşinci element olan ruh'u çemberime çağırıyor ve çemberimi tamamlamamda yardımcı olmasını istiyorum."
etrafımdaki hava bir anda daha da ağırlaşmış sonrasında huzur veren bir rahatlamaya dönüşmüştü. kuruyan dudaklarımı dilimle ıslatıp kesik bir nefes aldım. elimdeki mumu yanıma bıraktıktan sonra gözlerimi kapatıp duama başladım.
bugün duam gecenin tanrıçası nyx ve aşk tanrıçası aphrodite içindi. eğer onlar da dualarımı görmezden gelirse son olacaktı. aşkım benim için yaşamayacaksa ben onun için ölürdüm. belki o zaman biraz vicdanları varsa diğer dünyada dileğimi yerine getirirlerdi.
"okuduğum bir kitapta fesleğenin olumsuzluğu defettiğini söylemişti, bunu vampir çocuklarına tanrıça nyx öğretmiş. çemberimi kurmadan önce fesleğen ile tütsü yaptım ve balkonumu temizledim."
diğer dualarım gibi olmayacaktı bu içimi dökecektim.
"kitabın diğer sayfalarında nyx çocuklarına cesur ol ve yeni kaderini kucakla, ben her zaman yanındayım biliyorsun diyordu."
nefesimi tutarken titreyen ellerimi birleştirdim.
"şimdiye kadar hiçbir tanrı ve tanrıça benim yanımda olmadı.. okuduğum kitabın samimiyetine inanmak istiyorum.. nyx'e inanmak istiyorum..
biliyorum yaratılanlar arasında milyonlarca kişiden birine aşık olabilirdim ama olmuyor. denedim. gerçekten denedim. gözlerimi kapattığımda sadece bir kişiyi istiyorum.
korktuğumda seslendiğim kişi tae olsun istiyorum, yalnız kaldığımda onun kollarının belimi sarmasını istiyorum, onun gözlerine baktığımda sevgiyi, aşkı ve şefkatini görmek istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impossible ꔷ taekook
Short Storykıbrıs'ta yaşayan insanların dilinde tek bir dedikodu dolaşıyordu bu günlerde. "jeongguk kendisi için ideal adamı arıyormuş. onu bulamadığı için, bir adamda aradığı bütün nitelikleri yansıtan bir heykel yapmış."