•başlangıç•

552 31 9
                                    

İki gün sonra

Via:Tamam tamam anladık beş bin defa tekrarlamana gerek yok Damon!

Damon:Via bir daha üstünden geçelim

Via:Off, yeter anladım.Rebekah ile arkadaş ol,Onların evine gir Klausu kendine aşık et ve onu küçük elenamıza zarar gelmemesi için oyala!

Care:Damon bak anlamış kıza hadi artık yeter.Çok sıkıldım.

Bon:Parti mi yapsak dimi Care.

Care:Evet,evet,evet.

Bon:Bak nasıl da biliyorum malımı parti deyince tavşan gibi zıplıyor.

Herkes gülmeye başlar.

Care:Hey sen ciddi değil miydin?

Bon:Hayır sksksns.

Damon:Bence parti iyi fikir hem eğleniriz.

Via:Olabilir aslında.Kırk yılın başı işe yaradın Bon Bon!

Bon:Bon Bon degiil Bonnie Via kaç kere söylemem gerek!?

Via:Bı düşüniyim.Hmm buldum 999999999999999999999 kere.

Bon:Mükemmel.

Car:Hadi parti ha-zır-la-ya-lımmmm.

Elena:Off Care.

•••

Stef:Herşey hazır.

Via:Sonunda çok yoruldum

Via kendini koltuğa atar.Damon da onun yanına oturur.Herkes biryerlere dağılır ve Damonla Octavia konuşmaya başlarlar.

Via:Elena’dan hoşlandığını biliyorum Damon.

Damon: Hoşlanmıyorum.

Via:Emin misin?Ona olan bakışlarını görmemek için kör olmam lazım.

Damon:İyi tamam hoşlanıyorum.

Via:Aha itiraf geldi.Elenada ne buluyorsunuz anlamıyorum ikiniz de ona aşık olmuşsunuz Kat ona bin basar.

Damon: Fiziksel olarak aynı görünüşleri sahipler.

Via:Umrumda değil.

•••

Parti başlar herkes dans eder eğlenir falan filan.Sabah olur.Plan’ın başladığı gün gelmiştir.Ellerinde hiç bir fotoğraf yok.Ama hepsini tanıyorlar yani Mikaelsonları.Doğa üstülerin istemeden onların fotoğraflarını çekerseniz yüzleri parlar.((Burda böyle))Bugün cafeye gidicem Rebekah orda olucakmış.Stef sağolsun onu oraya davet etti.Ben de tanışıcam.Hadi o zaman plan başlasın.

•••

Stelena mı olsun Delena mı?

Bölümler çok kısa oluyor farkındayım.Özür dilerim aklıma fikir geldikçe yazıyorum ve atıyorum.

Vote yani oy ve yorum atabilirseniz çok sevinirim arkadaşlar.

Kitabım çok okunmuyor tabi daha 1-2 gün oldu ama insan hiç kimse okumayınca yazmak istemiyor.Her seferinde bunu diyorum ama yine yazmaya devam ediyorum.Ndndjejdje.

Uuuu mü-kem-mel-ler her zamanki gibi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uuuu mü-kem-mel-ler her zamanki gibi.

Yine 300 kelimeyi doldurmaya çalışıyorum.

Snsjbejejjd sjejjfjehejekd sjdjfiejej djdijejej sjjejfjfjdnw djdjebbfjfd djcjdbrbf. Kdjffbfbdbdf. Fnskngbbd f ve sjsfbbn d e bnnnkskdmfmnr r

IMPOSSIBLE LOVE•KLAUS MIKAELSONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin