Şanışer : Bütün Gülleri Çalmışlar

61 14 83
                                    

Ben geldim

İkinci kitabım MAVİLENDİN YAVRUM sizlerle lütfen ona iyi bakın .

Nasılsınız bakalım ?

Tarihi ve yorumları eksik etmeyin dostlar .

------------------------

Günler birbirini kovalarken , saat ve dakika köşe kapmaca oynarken rutin hallerinden hiç de şikayetçi değillerdi . Hayatım genel rutin ve tüm monotonluğu ile akmaya devam ediyorken bu durumdan - bütün gün - şikayet eden tek kişi bendim galiba .

Pardon hayatın çilesini ve kahrını çekip gereksiz sınava sokulan öğrenci kardeşlerim de vardı . Özür dilerim sizleri unuttuğum için . Öğrenci öğrencinin halinden anlar ne de olsa .

Hayat böyle devam ederken dostlar ben ise yatağında ters dönmüş  ayaklarımı yatağın başlığına koymuş bir şekilde İnsta'da boş boş geziniyordum .

Oh kimsenin umrumda değil ben burda sıkılıp oflayıp puflayayım , adamlar hâlâ Corona olmasına rağmen sorumsuzca tatillerde gezinip fotoğraf paylaşımları yapsınlar .

Acaba ben de mi yapsam ?

" Saçmalama görülse duyulsa kellen uçar . Kitaplarda ki kız mı sandın sen kendini ? "

Keşke ... Neden olmasın bir kez deneyeyim bari . Lütfen lütfen !! Valla söz baktım tehlike çanları çalıyor engel atar işi bitiririm .

" İyi napıyorsan yap !! "

Ah bebeğim , sen Dünya'nın en iyi iç sesi misin nesin ?

Ben iç sesim ile olan küçük diyaloğumu bittirmeye son vermekle beraber kafamdan  numara tahmini yapmak ile meşguldüm .

İlk iki denemem başarısız oldu dostlar .

Ümidimi kaybetmek üzereyim üçüncü de olmazsa konuyu burda bittiriyoruz .

Hassas ...! Oldu lan .  Şaka mı ?

" Yine burda devreye iç ses olarak benim girmem gerekiyor belli ki . Of Allah'ım ne günahım vardı da bunun iç sesi oldum ! "

İç sesimin düşünceleri beni biraz kırdı .

Yalan Vallahi yalan . Tabi ki kırılmadım egom ve ben hiç bir şeyi tınlamadan yakamızı üstünde toz varmışcasına elimizle  havalı bir şekilde sirkeledik .

Ah tatlım mükemmel olmak zor iş .

" Tamam egonla az köşeye çekilin de ne yazacağınızı düşünün . "

Az bir yardım fena olmaz be iç ses , ha gayret .

" Seni var ya .... "

Hop tmm sakin oluyoruz fazla cıvıdım kabul .

" Allah'a şükür . "

Farklı bir şey olsun . Selam ,  merhaba gibi olmasın . Direk ateş emojisi mi atsak ? Mesela yada elektrik belki elektrik çeker .

Tamam şaka şaka .

Bu defa iç sesime gerek kalmadan ben kendimi susturmaya karar verdim .

O sırada telefonumda Şanışer abimizin yeni albümünden olan şarkısı çalıyordu .

" Bütün Gülleri Çalmışlar "

" Berf  ses kaydı mı atsak ? Hem bakarsın müzik zevkimiz uyuşan biri mi değil mi anlarız ."

MAVİLENDİN YAVRUM / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin