Péntek reggel magamtól keltem fel, még az ébresztő előtt. A nap fénye bevilágított a szobába, miközben én egyre jobban kinyitottam látókáimat. A szemeim elé barátom tarkója tárult, és hamar rájöttem, hogy én vagyok az, aki szorosan öleli őt, hárultról. Éreztem kellemes illatát, és teste melegét, mely miatt boldogság költözött a testembe. Belefúrtam az arcomat a nyakába, majd adtam neki egy óvatos puszit a bőrére. Ezt követően a füle mögé is adtam egy puszit, majd egy óvatos csókot helyeztem a nyakbába. Kiyoomi mozgolódni kezdett, végül néhány másodperc múlva megfordult. Szemeit álmosan nyitotta fel, és nézett a szemembe.
- Jó reggelt - szóltam halkan.
- Jó reggelt - köszönt álmos hangon.
- Hogy aludtál? - kérdeztem, miközben elkezdtem meleg arcát simogatni.
- Jól - fúrta az arcát a párnába - És te? Minden rendben?
- Minden - biccentettem, bár ő ezt nem láthatta.
- Akkor jó - motyogta a párnába, majd felemelt a fejét, és ezt követően magához ölelt.
A testem összesimult barátoméval, ám abban a pillanatban, ahogy ez megtörtént, ijedten húzódtam el tőle. Kiyoomi megszeppenve nézett rám, és pislogott is párat.
- Mi az? - kérdezte értetlenül és szinte azonnal kiment belőle az álmosság, ahogy belőlem is.
Én csak félve néztem rá, majd levezettem a tekintetemet a derekára, ami látszódott hiszen az elugrásomnak köszönhetően a takaró is eltűnt róla.
Kiyoomi értetlenül vezette le a tekintetét és amint ezt véghez vitte, egyből rám kapta a szemeit, és a szájára tapasztotta a kezét.- Sajnálom! - szólt, miközben a tenyere még a száján volt - Nem direkt csináltam! T...Te is tudod, hogy ez normálisa fiúknál reggel.
Csak apró bólintottam, majd ösztönösen dörzsölni kezdtem a hasamat, ahol éreztem a nyomást. Azt hittem, hogy ettől elmúlik ez a kellemetlen érzés, de nem múlt el.
- Nem akartalak megijeszteni - ült fel Kiyoomi, miközben a derekára húzta a takarót - Jól vagy?
- Igen - szóltam alig hallhatóan, majd felkeltem az ágyról.
- Babe, nem akartam semmit csinálni - nézett felém kétségbeesetten.
- Tudom - suttogtam - Csak kicsit megijedtem...
- Ne haragudj - sütötte le a tekintetét.
- Elmegyek felöltözni - szóltam, miközben megszólalt az ébresztő, amit kinyomtam a telefonomon.
Magamhoz vettem a ruháimat, majd a fürdőben öltöztem át. Nem nehezteltem a történtek miatt Kiyoomira, mindössze kicsit megijesztett ez az egész, a történtek miatt.
Negyed óra múlva, miután felöltöztem, és elvégeztem a folyosóügyeimet, valamint a hajamat is megcsináltam, kijöttem a fürdőből. Kiyoomi már fel volt öltözve és a telefonját nyomogatta, egészen addig míg észre nem vett engem.- Babe, idejössz picit? - paskolta meg maga mellett a helyet az ágyon.
Jómagam egyből léptem és odaérve hozzá, leültem mellé az ágyra.
- Igen?
Ő szó nélkül hajolt közelebb, majd adott egy puszit a fejemre, majd ezt követően a homlokomra. Amint megkaptam eme testrészemre a puszit, ő ott tartotta ajkait, és úgy kezdett el beszélni, aminek következtében, érezhettem forró leheletét.
- Bocsánatot szeretnék kérni tőled, hogy aggodalmat okoztam. Sajnálom - puszilta meg a homlokomat végül.
- Kiyoomi, ne kérj ezért bocsánatot. Nem te irányítod a testedet, és tudom, hogy önszántadból nem bántanál. Mindössze a testem magától mozdult és a rossz emlékek miatt kissé megijedtem. Én sajnálom, hogy így reagáltam.
- Szeretném, ha vége lenne végre ennek a borzalomnak. Szeretném, ha meggyógyulnál - szólt aggódva.
- Én is szeretnék meggyógyulni - suttogtam - Elmúlt hét óra - néztem a falon lévő órára, miközben eltereltem a témát.
- Furcsa volt, hogy nem keltünk olyan korán - simogatta meg a fejemet barátom.
- Néha kell ilyen is - mosolyogtam.
- Ha tudnád, hogy mennyire szeretlek, istenem - szólt hirtelen, egy apró sóhajtás mellett.
Némi pír keletkezett az arcomon Kiyoomi szavainak hála, és egyszerűen nem tudtam abbahagyni a mosolygást.
- Annyira, mint amilyen messze van a földtől a tejút? - kérdeztem nevetve.
- Mint amekkora az univerzum. Nem tudni mekkora, szóval így számítsd - sóhajtott mosolyogva.
- Valamivel túltudom szárnyalni ezt a hasonlatot?
- Nem hiszem - nézett a szemembe.
- Akkor annyit mondok, hogyan ugyanennyire szeretlek téged én is - mosolyogtam rá.
Ő egy apró mosolyt húzott az ajkára, majd közelebb hajolt és egy puszit adott a számra.
- Menjünk reggelizni - állt fel az ágyról.
Mind a ketten felhúztuk a papucsunkat, Kiyoomi pedig még a maszkját is, majd elindultunk kifelé. Miután becsuktuk az ajtót, és elindultunk a folyosón, meglepődve észleltük, hogy Yuu, Yamaguchi és Kageyama jönnek felénk a folyosón.
- Jó reggelt! - köszönt oda előre Yuu.
- Sziasztok - köszöntem nekik, Kiyoomi pedig csak intett.
- 'Reggelt - intett Kageyama.
- Jó reggelt - ásított Yamaguchi.
- Hogy-hogy ilyen korán fent vagytok? - kérdeztem rá.
- Felébredtem arra, hogy éhes vagyok, ők pedig mindig korán kelnek - biccentett Yuu a másik kettő fiú felé - Szóval elmegyünk reggelizni most, és gondoltam akkor összeszedünk titeket is.
- Nincs is annál szebb és jobb dolog, amikor kora reggel, egy tömeggel megyek reggelizni - jegyezte meg szarkasztikusan Kiyoomi, majd elindult előre.
- Mi újság? - lépett mellém Yuu, majd összekulcsolta a kisujjunkat.
- Nincsen semmi különös - sóhajtottam, majd elindultam - És veletek?
- Hinata folyamat beszél álmában és nem lehet tőle aludni - jegyezte meg Kageyama.
- Minden este? - kérdezett rá Yamaguchi.
- Majdnem minden este. De legtöbbször csak hablatyol valamit és nem lehet érteni. Hála istennek - sóhajtott a fekete hajú fiú.
- Olyan meleg van már most - sóhajtott Yuu, miközben beléptünk a liftbe.
- Lesz jobb is. Remélem - mosolyogtam zavartan.
Azon a péntek reggel pedig Yuuékkal mentem le reggelizni, hogy aztán elkezdhessük a napunkat, mely konkrétan az utolsó nyugadalmas napunk volt. Ugyanis ezt követően felpörögtek az események, azonban nem jó irányba.
BẠN ĐANG ĐỌC
Phoenix |Sakusa × Reader - Befejezett|
Fanfiction...A határon is túl, engedd szabadjára mindazt, ami ott volt... ...egy tragédia, mely kísért téged. Egy nyári szünet, melyet sose feledsz. Egy edzőtábor, mely mindent megváltoztat. És egy fiú, aki megpróbál kimenteni téged a pokolból... ...egy nyári...