TIBA²
kedebuk!
Soo Nim dan Soo Min terlanggar seorang lelaki ketika mereka hendak mencari kawan² nya....
"Ouch!sakit nya kaki aku"kata Soo Nim sambil mengosok kakinya yang sakit itu....
"Gwaenchana?"tanya seorang lelaki kepada Soo Nim......"Sakitnya kepala aku"kata Soo Min sambil menggosok kepalanya yang sakit itu...
"Mian...saya tak nampak awak tadi" kata seorang lelaki sambil menghulurkan tangan nya kepada Soo Nim.....
Kawan² mereka pun datang kepada mereka...."Sorry sangat²...kawan saya ni tak sengaja langgar awak" kata Min Soo sambil menolong Soo Nim bangun...
Kawan²nya pun membawa Soo Nim dan Soo Min ke bilik rawatan...
Sebelum Soo Nim ke bilik rawatan...Soo Nim tak sempat untuk melihat wajah lelaki itu....Soo Nim hanya tunduk sahaja kepada lelaki itu sebagai tanda maaf...
¶°•°|KETIKA DI BILIK RAWATAN|°•°¶
|SOO NIM pov|
"Sapa lelaki tadi yang langgar aku tu" tanya Soo Nim kepada kawan² nya itu yang sedang merawat kakinya yang terseliuh itu
Min Soo:who?
Jieun:Ooo tu Enhypen
Soo Nim pun terkejut dengan ayat yang disebut oleh jieun itu....
"Betul ke!" tanya Soo Nim dengan rasa sangat teruja kerana dia ialah ENGENE.
¶°•°•°|END SOO NIM pov|°•°•°¶
Sebenarnya dari I-Land lagi dia dah minat Enhypen terutamanya jungwon....sebab itu la dia sangat terkejut, teruja dan takut apabila mendengar dia terlanggar seorang ahli daripada kumpulan Enhypen.
¶°•°•°|ENHYPEN pov|°•°•°¶
Jungwon:aku rasa bersalah tinggal dia macam tu je...
Heeseung:esok kita pergi kat sekolah tu lagi nak tak?
Yang lain:Nak!
Jungwon:boleh jugak....aku boleh mintak maaf kaf dia dan lihat keadaan kaki dia tu...
Heeseung: jangan lupa bagitahu abang pd....nanti dia marah...baru tahu..
Jungwon: nae
¶°•°•°| END ENHYPEN pov|°•°•°¶
"Aku takut la diorang tak maafkan aku...sebab aku terlanggar dia..."Kata Soo Nim sambil berasa bersalah...
Min Soo:takpe nanti kita pergi mintak maaf
An Yang: aku pun nak ikut sekali....
Jea Nim: aku pun nak ikut
Jieun: aku pun
Yong Soo: aku pun nak pergi
Soo Waa: aku pun
Min Soo: Jadi....kita semua pergi jumpa ahli kumpulan Enhypen untuk mintak maaf tau...
Semua: Okey boss👌
¶°•°| BIGHIT HIGH SCHOOL|°•°•¶
¶°•°•°|ENHYPEN pov|°•°•°¶
Jungwon: Korang rasa...dia datang sekolah tak?
Jay: tak tahu la...
Jake: Kita tunggu je la
5 Minit kemudian........
Sunoo: ala lambat lagi la....Jom la balik...aku lapar ni
Sunghoon: sabar la....
Niki:Kau ni tahu makan je
Sunoo: mana ada!
Heeseung:dah² jangan gaduh
¶°•°•°|END ENHYPEN pov|°•°•°¶
Ketika Soo Nim,Soo Min dan kawan² nya memasuki pagar sekolah....mereka terdengar orang sedang bergaduh...dan mereka pun menuju ke arah ENHYPEN.
Jungwon:Tu dia!
Jay: mana?
Heeseung: tu kat depan pagar sekolah tu!
Jay: Ooo
Jungwon: Jom pergi kat diorang
Mereka pun menuju ke arah Soo Nim dan kawan² nya manakala Soo Min sudah masuk ke kelas kerana dia kena berbincang dengan rakannya tentang kerja sekolah yang saem yang berikan kepada dia hari itu...
Apabila mereka bertemu.....
Soo Nim: mianhe kerana terlanggar awak hari tu...
Jungwon: gwanchana...saya pun nak mintak maaf..
Soo Waa: Jadi...kita dah berbaik dah kan?
Everyone: Yes!
Everyone: Hahahhahaha
Jungwon: kalau kita keluar nak tak...kitaorang belanja
Soo Nim: korang kan idol...nanti fans korang tak marah ke?
Jungwon: kitaorang bawak korang kat tempat yang tak ada orang la....
Soo Nim : Okey
Jungwon: Esok tau!
Soo Nim dan Kawan²nya : Okey
¶°•°•°|TO BE CONTINUE|°•°•°¶
Hari ni iqa sambung episod 3.....malam nanti atau pun petang nanti iqa publish episod 3 tau
Please vote
Thanks for read my stories🤗
YOU ARE READING
[✓]SWEET HOME||YANG JUNGWON
Fanfiction↓COMPLETE↓ ---------------------- Start:15 July 2021 End : 25 October 2021 P/s: typo di merata² tempat....ayat tungang langgang ‹Sinopsis/Rumusan› Seorang idol terkenal terlanggar seorang gadis di padang sekolah. Semenjak kejadian itu mereka jadi s...