[SWEET HOME]
SOO NIM POV
Aku menyorok di belakang pokok yang berdekatan dengan tempat Min dan Soo Hyuk duduk. Aku sedikit gembira bila rancangan aku berjaya. Korang mesti nak tahu aku rancang pasal apakan. Aku buat plan nak Soo Hyuk tu confess kat adik aku. Akhirnya adik aku dah taken.
^2 TAHUN KEMUDIAN^
Aku dan Jungwon dah kahwin tahun lepas and aku tengah sarat mengandung. Aku dah mengandung 8 bulan and beberapa minggu je lagi nak keluar. Aku sekarang sambung belajar kt Universiti Nasional Seoul. Aku ambil bidang akauntan.
Jungwon ialah ceo syarikat appa dia. Aku sekarang duduk kat rumah omma aku. Aku dah tinggal kat rumah omma 5 bulan dah.
Jungwon dah pergi kerja awal pagi tadi. Aku dan omma je ada kat rumah. Aku tengah tolong omma masak. Aku menghidangkan makanan yang dah siap dimasak ke atas meja makan.
TING TONG!!TING TONG!!
"Min pergi tengok sapa kat luar tu kejap"arah omma yang sedang menghidangkan makanan
"nea omma"
aku menanggalkan apron pink soft aku dan letak atas kerusi. Aku berjalan ke arah pintu rumah agam yang besar ni. Aku membuka pintu itu dengan laju and aku berundur ke belakang bila tengok seorang yeoja menghulurkan pisau ke arah aku.
"sapa yang datang tu nim?"tanya omma sambil datang ke arah aku
"omma masuk dalam bilik cepat!!kunci!!nanti nim datang"
"wea nim?"
"palli!!!!"
aku melihat omma dah berlari ke tingkat atas. Yeoja itu membuka pelitup mukanya dan terpangpang la muka musuh kejam ku.....KANG JU-BIN. Aku membetul-betulkan urat tengkuk ku.
"dah lama aku tak lawan orang"kata aku sambil tersenyum sinis
"mampus la kau hari ni"kata ju bin
"oh yeke"
dengan laju di berlari ke arah ku dengan pisau tu. aku mengelak semua serangannya. Aku berlari laju ke arah belakangnya dan lompat ke atas belakang badannya. Aku mengambil tali kasut yang ada berdekatan dengan rak kasut itu. Aku mengikat kedua belah tangan dia ke tiang tangga.
Aku mengambil fon aku and call jungwon.
MY CUTIE HUSBAND<3
Hello biy, nanti tolong bawak ju bin ni pergi balai polis
eh dia buat apa datang?
buat apa lagi selain bunuh orang
kejap nanti biy balik
ARGHHH!!!!
Wea?? ayang kenapa?!!
baik kau datang kat rumah kau sebelum aku bunuh
isteri kau and anak ni
yah!!!
END CALL
JUNGWON POV
Selepas aku terima panggilan itu. Aku laju pergi kereta and pergi balik rumah. Aku memecut dengan kelajuan paling tinggi.
"dasar bangsat!! berani dia sentuh anak dan isteri aku dengan tangan jijik dia"jerit aku sambil mengetuk stering kereta
Setelah sampai ke rumah. Aku memasukki rumah itu. Kelihatan Ju Bin tengah baring terlentang dengan kepalanya penuh darah. Soo Nim tengah duduk kat meja makan sambil minum air.
Omma pulak tengah cakap dengan polis. Aku berjalan ke arah Soo Nim dengan keadaan risau.
"yah ayang,gwenchana?"
"gwenchana"
"kenapa ayang jerit tadi?"
"oh tu tadi Ju Bin acukan pisau ni kat leher ayang and nasib omma sempat pukul kepala dia dengan pasu mahal tu"jawab Nim sambil menyepak sebuah pisau ke arah kaki aku
"baby tak apa2?"
"baby okey je"
TBC
mian iqa dah tak ada idea jadi main hentam je. So Episode seterusnya ialah Last Episode
ok bye
YOU ARE READING
[✓]SWEET HOME||YANG JUNGWON
Fanfiction↓COMPLETE↓ ---------------------- Start:15 July 2021 End : 25 October 2021 P/s: typo di merata² tempat....ayat tungang langgang ‹Sinopsis/Rumusan› Seorang idol terkenal terlanggar seorang gadis di padang sekolah. Semenjak kejadian itu mereka jadi s...