05:36
Jennie wstała z łóżka ziewając na cały pokój i wyciągając ręce na boki. Wyciągnęła się na lewo by wyłączyć jej budzik. Następnie ubrała kapcie i zeszła jeszcze w piżamie na dół. Jej mama jak zwykle była już na nogach i w pośpiechu ogarniała się do pracy.- Hej mamo! - krzyknęła Jennie kiedy schodziła z schodów.
- Cześć skarbie postawiłam ci płatki na stole ja już wychodzę do pracy pa! - odpowiedziała mama Jennie zamykając drzwi wyjściowe.Brunetka skierowała się do kuchni po czym zaczęła robić płatki. Gdy je jadła przeglądała social media i natknęła się na dziewczynę.
- Zaraz! To miejsce wydaje się być znajome.
Jennie długo zastanawiała się skąd może znać to miejsce. Ale przypomniała sobie o szkole i pędem popędziła by się ubrać i spakować. Gdy wychodziła z domu znowu pomyślała o dziewczynie ale szybko wyrzuciła tą myśl i pobiegła na autobus. Jennie biegła ile sił w nogach by się nie spóźnić prawie wpadła na jakaś dziewczynę ale rzuciła tekstem „Przepraszam śpieszę się". Jennie widziała jak jej autobus zaraz odjedzie ale przyspieszyła i krzyknęła - Proszę zaczekać!
W ostatniej chwili dobiegła do autobusu
- Jeśli będziesz się tak spóźniać to następnym razem odjadę. - powiedział bezdusznie kierowca autobusu.
- Przepraszam to się nie powtórzy. - powiedziała brunetka dysząc i kierując się w stronę swojej koleżanki.-Znów się spóźniłaś Jen.
-Wiem, zagapiłam się.
-Wiesz że mówisz tak zawsze ?
-Może a teraz daj mi się napić wody. - powiedziała brunetka. Jej koleżanka wróciła do patrzenia w swój telefon.
-Ej Jen.- powiedziała Rose patrząc w telefon.
-Co?
-Na forum szkoły piszą coś o nowej uczennicy spójrz. - odpowiedziała blondynka przysuwając telefon do twarzy dziewczyny.
- Mam nadzieje że nie będzie wkurzająca.
- Tsaaa. - odpowiedziała Rosé i wróciła wzrokiem do telefonu.
CZYTASZ
||With you ||Jensoo||
FanfictionDo szkoły przychodzi nowa dziewczyna Jennie nie jest tym zachwycona bo może być jej konkurencja. Jennie jest tak zwaną „królowa szkoły" to ona tam rządzi i jak narazie nie ma zamiaru pozostawiać tej roli. Jisoo - 19 lat Jennie - 18 lat Rosé - 17,5...