#1

177 38 224
                                    

-Hadi gidelim buradan, burada hiçbir şey yok.

+Hayır, kesinlikle bir insan sesi duydum. Sen hiç film izlemedin mi hep böyle olur, sesi biri çıkarır ama onlar bir şey yok diyip mekandan ayrılırlar. Sonra arkalarında geli...

-Veee... ayrılanlar için mutlu son. Ölmek bence gayet güzel bir final olurdu.

+Saçmalama amacımız belli, kendin için yapmıyorsun bunu

-Offf... peki Janset gidip bakalım.

Sokağın sonundaki orta gelirli ailenin evinin kapısını, köşesindeki açma kapama cihazı ile açtılar.

-Sana diyorum ki, bu evdeki herkes uyuyor. Ben iki periyottur bu bölgede görevliyim. Sakin bir yer inan bana. Bir vaka bile olmadı.

 Janset ciddi bir şekilde içeri girdi. Kratos da peşinden. Epey bir dolandıktan sonra hiçbir şey bulamadılar.

+Evet Kratos galiba sen haklıydın.

-İnsanların evine girmeyi sevmiyorum. Neden bu defa bir kız ile görevliyim ki. Siz kızların hepsi aynı, çok şüphecisiniz ve saçmalıyorsunuz. Üstelik hiç deneyimin yok, ilk periyotunu yapan korkağın biri ileyim.

+Erkekler çok iyiler sanki, çok vurdumduymazlar. Ve senin de ikinci periyotun, sen çok deneyimlisin(!)

-Senin yaşın ilk sefer için fazla büyük. Ben çok daha küçükken başladım sonuçta.

+Bu uyku süresi ile alakalı. Benim sorunum değil. On yaşından küçükler periyotlara katılamıyor.

 Janset sinirli bir şekilde ayrıldı. Sokağın başındaki evin posta kutusuna yaslandı ve kolundaki veri tabanı tarama aygıtından bölgede uyanık olanlara baktı. Gerçekten bu bölgede uyanık olan yoktu. Orta gelirli bir bölge olduğundan hizmetçi tutacak kadar lüksleri olmuyordu haliyle. Ana bölgede olan kargaşadan dolayı yakın çevresinde bulunmak bile insanı germeye yetiyordu ama ana bölge olan Pantheondan elli bölge uzaktı. Niye böyle gerilmişti ki.

+Kratos diğer sokağa yürüyelim mi?

 Kaldırım taşına oturmuş sistemi tekrar kontrol eden Kratos göz devirip ayağa kalktı.

- Olur

Hızlı adımlarla diğer sokağa doğru yürümeye başladılar.

+Haberi gördün mü?

-Yok, ben canımı sıkmayı sevmiyorum. Sen de bakma haberlere, hiç iyi bir şey olmaz merak etme. Zaten bizi ilgilendirecek kadar önemli bir iş olursa bildirim atıyorlar. Haberler boş iş.

+Yani söylemiyim mi ne olduğunu?

-Hayır, istemez. Daha ilk gün, akşam saatine yakın vardık buraya ve şu 5 yıllık uyku işini ilk deneyimleyişim olduğundan başım ağrıyor.

+Ama sen uyanalı 20 gün oluyor.15 gün tatil yaptın artı olarak 5 günde de sadece atama işleri vardı.

-Sen yatınca görecem seni, böyle konuşması kolay.

 Janset tam cevap verecekken Kratos bir anda ağızını kapattı. Ve ciddi bir tavırla etrafına baktı.

-Duydun mu?(kısık sesle)

 Janset hayır manasında kafasını salladı.

-Bu sokakta biri var. Senin diğer sokakta duyduğun ses bir sincabın sesiydi, seni alıştırmak için öyle davrandım ama bu kesin olarak bir insan sesi. (kısık sesle)

Janset pür dikkat etrafı dinlemeye başladı. Ama hiçbir şey duymuyordu.

-Bak gene ses çıkardı, işte şimdi seni buldum köstebek.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 29, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KAPALI ALANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin