Part One♡︎

4 1 0
                                    



𝗦𝗲𝘀𝘂𝗻𝗴𝗴𝘂𝗵𝗻𝘆𝗮 𝘀𝗲𝗻𝘆𝘂𝗺𝗮𝗻 𝗱𝗶𝗸𝗮𝘂 𝗮𝗱𝗮𝗹𝗮𝗵 𝗸𝗲𝗸𝘂𝗮𝘁𝗮𝗻𝗸𝘂 𝗱𝗮𝗻 𝗮𝗸𝘂 𝗮𝗸𝗮𝗻 𝘁𝗲𝘁𝗮𝗽 𝗯𝗲𝗿𝘀𝗮𝗺𝗮𝗺𝘂 𝘄𝗮𝗹𝗮𝘂 𝗯𝗮𝗴𝗮𝗶𝗺𝗮𝗻𝗮𝗽𝘂𝗻 𝘄𝗮𝗵𝗮𝗶                               🇸 🇦 🇾 🇦 🇳 🇬 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝗦𝗲𝘀𝘂𝗻𝗴𝗴𝘂𝗵𝗻𝘆𝗮 𝘀𝗲𝗻𝘆𝘂𝗺𝗮𝗻 𝗱𝗶𝗸𝗮𝘂 𝗮𝗱𝗮𝗹𝗮𝗵 𝗸𝗲𝗸𝘂𝗮𝘁𝗮𝗻𝗸𝘂 𝗱𝗮𝗻 𝗮𝗸𝘂 𝗮𝗸𝗮𝗻 𝘁𝗲𝘁𝗮𝗽 𝗯𝗲𝗿𝘀𝗮𝗺𝗮𝗺𝘂 𝘄𝗮𝗹𝗮𝘂 𝗯𝗮𝗴𝗮𝗶𝗺𝗮𝗻𝗮𝗽𝘂𝗻 𝘄𝗮𝗵𝗮𝗶 
                             🇸 🇦 🇾 🇦 🇳 🇬 




Y/N p.o.v

Aku sedang bersiap ingin ke tempat kerja ku.Sehinggalah aku mendengar panggilan daripada abangku."Woyh budak!!Bila kau nak gi kerja nyer kalau kau duk bersiap un dah nak sejam adik oii!!"Marah Park Jimin kepada adiknyer."Abang nih lek ah sikit jerh lagi nih hah buat kening nih jangan lah bising kang kalau kening xjadi nanti lagi lambat lah kita gi keje".Kata ku pula.Setelah beberapa jam aku bersiap.Aku mendapat mesej dari boss ku.

Mesej;-

Boss:Uhmm Y/N hari ini hari baru awak bukan?
Y/N:Haah
Boss:Tolong datang cepat sikit yer...
Y/N:A-ah baiklah on the way!!

"Aduhai malunyer aku,boss aku dah mesej aku dah kak!!Jom lah akak!!Tunggu apew lagi?!Woih cepat ler abang!!"Marahku kepada abang dan kakak ku."Eh eh ehhh engko yang lambat marah aku pulak!!Dah jom!!"Lenting kakak ku kepada ku."Bukan kau jerh yang dah lambat kitorang un auu!!".Jimin abangku memarahi aku lagi sambil memakai kasut kulitnya itu.

At office:

"Maafkan saya boss.Tadi traffic tuh jem lak!!".Kataku dengan muka serba salah"Tak apa,lagipun saya tau rumah awak agak jauh dari office nih".Nasiblah boss aku nih bebaik jerh nanti dah lelama
mesti dia membebel kat aku macam mak nenek.Kalau aku tulis dekat kertas,mesti panjang lebau dari office nih sampai ke traffic light rumah aku tuh!!"Uhmm biar saya panggil PA saya tuh suruh dia tunjuk mana tempat duduk awak". "Ouh baiklah".Balas aku lagi kepada boss aku tuh."Miss Clara please bring this new staff to her seat please". "Oke,let's go Y/N".Ya Allah napew sume kat sini speak english lak nih!!Aku nyer BI dah lah cam aishh!!"So this is your seat oke". Aku pun mengangguk laju."Uhmm miss,kat sini memang kena cakap bahasa inggeris ker??". "Tapi kalau you tak mahir boleh jerh cakap bahasa melayu".Uishh lega aku. "Ouh one more thing,kat sini ada manager yang selalu tengok2 staff kat sini.So bila dia datang tuh tutup jerh telinga nanti pekak".Pahal dowh pompuan nih!!Napew nak tutup telinga apahal odoe?!"Kenapa nak tutup telinga pulak??". "Just wait and see!!". Haishh dia nih ann kalau aku sepak pengsan au!!Pompuan tuh tinggalkan aku cenih jerh aku dah lah xtau nak wat apew!!Aku pon memandang kiri kanan sehinggalah aku ternampak seorang lelaki."Uhmm awak,saya nak buat apew ek??".

Taehyung p.o.v

Aku sedang membuat beberapa kerja yang boss baru jerh bagi tadi.Then ada sorang cik adik yang cantik nih panggil aku."Uhmm awak,saya nak buat apew ek??".Aku berasa sangat bertuah hari ini sebab inilah kali pertama orang tegur aku."Awak baru masuk yer??".Perempuan itu mengangguk dengan laju sekali."Awak tunggu lah sampai manager datang nanti dia ajar awak".Perempuan itu senyum dengan manis sekali.Aisshh kalau aku blushing mesti malu giler.Aku pun menyambung kerja ku.Kepalaku masih terngiang ngiang dengan senyuman manis dia tuh dan suara merdu dia.Woih Kim Taehyung ingat!!Spender kau pon mak kau beli lagi!!"Awak jom lunch,uhmm saya tak tau nak ajak siapa."Comelnyer dia nih cane lah aku nak hadap dia berhari hari nih!!"Awak!!Awak dengar tak??".Memuncungkan bibirnya."Uhmm j-jom."

Y/N P.O.V

Mamat nih napew cam nerd nerd jerh!!Dia tak ada kawan kot!!Tapi kan dia nih hensem sia!!Tapi dia kata nanti manager tuh ajar aku nak buat apew!!Tak sampai2 pon dah nak lunch dah nih!!Uhmm tak perlah aku ajaklah dia makan.Eh cop cop nama dia nih apew??Nak cakap you,I kerh?!Ehh tak payah perasan lah kau tuh oghang putih lek lek luh!!Panggil lah dia nerd.Eh kuang ajo lak nanti.Eh eh dia nak gi ane lak tuh!!Kau nih pikir panjang sangat ahh!!."Awak!!Jom lunch,uhmm saya tak tau nak ajak siapa."Weyh pahal mamat nih tenung aku nih!!Apa salah aku nih?!Baik aku tegur dia nih kang makin lambat lah nak gi lunch nanti!!."Awak!!Awak dengar tak??".Boleh ak nak acah cute ckit.Aku pon memuncungkan mulutku."Uhmm j-jom."

Taehyung P.O.V

Dia mengajak aku ke gerai gerai bawah office tuh jer.Aku pon mengikut kan sahaja."Awak nih duduk mana??".Tanya perempuan itu."Saya duduk sini sini jer."Dia mengangguk dan tersenyum.Aishh janganlah bagi butterfly!!Kalau terbang japgi baru tau!!Apew salah aku dowh senanyer?!"Awak nak makan apew??Saya xtau lah nak makan apew.Tolong suggest kan boleh??".Dia tersenyum sambil memandangku.Aku pun mengorderkan untuk dia.Maklumlah sume tempat aku dah tau mana sedap mana tak sedap.Biasa ah!!Kim Taehyung annn!!

{At the office}

Y/N P.O.V

Manager tuh dah on the way katanyer.Dia lambat aku memang takkan bukak computer nih langsung au nanti!!Weyh pahal kat luar terjerit jerit tuh!!Kenapa mamat depan nih jeling jeling lak pompuan cam orang giler kat depan lif tuh?!Aishh aku nak gi tengok ahh!!Mamat depan tuh menarik tangan ku dan menggeleng kepalanyer.Pahal dia nih?!Nak gi tengok jerh!!."Awak tak payah lah pergi sana,nanti awak terjatuh pulak.Tak per itu manager kita tuh.Japlagi saya panggil dia suruh ajar awak.Oke saya tak nak awak sakit."Weyh pahal sawit sangat nih!!First time lelaki amik berat pasal aku!!Selain dari abang aku!!Aku pun mengagguk kepala ku.Aku pon melihat tangannya.Dia dengan pantas melepaskan tangan ku."Ouh sorry,saya janji takkan buat lagi!!". "Tak per!!!".Aku pon duduk di tempat ku semula."Ukhum ukhum!!You nih budak baru tuh an?!"Aku pon memandang lelaki itu."Haah,J-Jungkook?".

"Haah,J-Jungkook?"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
♡︎𝐷𝑖𝑎 𝑃𝑒𝑚𝑏𝑎ℎ𝑎𝑔𝑖𝑎 𝐻𝑎𝑡𝑖𝑘𝑢♡︎Where stories live. Discover now