𝗠𝗮𝗺𝗽𝘂𝗸𝗮𝗵 𝗱𝗶𝗮 𝗺𝗲𝗹𝘂𝗽𝗮𝗸𝗮𝗻 𝗯𝗲𝗸𝗮𝘀 𝗸𝗲𝗸𝗮𝘀𝗶𝗵𝗻𝘆𝗮 𝗶𝗮𝗶𝘁𝘂
𝕁𝕖𝕠𝕟 𝕁𝕦𝕟𝕘𝕜𝕠𝕠𝕜??Taehyung P.O.V
Lagi dua hari birthday aku.Nenek aku sempat wish pagi tadi.Kawan-kawan aku,entah la.Diorang tak tau kot hari ini birthday kawan tersayang diorang ni.Dan aku pun tengah bersiap nak pergi bergerak ke airport.'Knock!!Knock!!'.Tu mesti Y/N,awalnya la dia ni sampai.Tak sarapan ke??Aku pun berjalan menuju ke pintu."Y/N saya tak sempat nak siap,awak dah sam-"."Apa hubungan kau dengan Y/N?!".Aku memandang wajah lelaki itu.Lah aku pikir Y/N rupanya si mjamat berlagak hensem ni.Siapa lagi kalau bukan Si Jungkook tu.Sibuk je hal orang,jealous ah tu tak dapat nak kenal dengan Y/N pergi lah keluar dengan dia punya gegirl dia tu!!"Ouh kitorang kawan je.Kenapa ada masalah ke??".Dia memandang mukaku dengan wajah yang amat marah.Apahal dia ni sebenarnyer.Tak habis habis nak try perempuan sini sana.Kalau aku bagitau gegirl dia tu kan.Confirm esok dia merana."Yes!!Memang ada masalah.Dia tu ex aku.Tapi aku tau dia masih lagi sayangkan aku.Kau jangan rapat rapat dengan dia.Nanti aku pecahkan muka kau!!".Ek eleh ex je bukan tunang ke apa.Lek lu brother jangan perasan sangat yang dia sayang kau.Dia pun nak termuntah dah kot tengok muka kau."Siapa kata saya masih sayangkan awak?!".
Y/N P.O.V
"Siapa kata saya masih sayangkan awak?!".Ishh mamat ni seboklah fikir dia tu hensem sangat ke?Dah ludah nak jilat balik.Tak payah lah,aku dah muak ngan kau tu."Sayang,please let me explain first."Oke ini memang dah parah.Dia nak kat aku balik pulak dah.Sekali aku bagi penampar melayang pergi kat Tokyo Olimpik nanti."No need to explain.Saya dah muak dengan semua tu.Awak lupa ke awak yang suruh saya tak tunjuk muka kat awak kan.Awak buat apa kat sini??Saya dah tak nak dengar penjelasan awak ke apa ke.Tak payah oke,tak payah.Dengar tu."Aku memandang dia dengan muka yang sangat marah.Jijik lah dengan perkataan dia tu."Baby sayang,tunggu apa lagi jom la."Aku berkata kepada Taehyung.Saja je nak buat dia jealous.Padan muka.Aku dan Taehyung bergegas masuk kedalam kereta mini cooper Taehyung itu."Kenapa awak panggil saya sayang??".Aku memandangnya lalu tersenyum sinis."Actually saya nak buat jungkook tu jealous.Kenapa?Salah ke??".Dia menggeleng kepalanya dan tersenyum."Tak salah,tapi saya just pelik."Lah aku fikir dia nak cakap aku ni sweet ke apa.Rupanya tu je?!"Kalau hari hari sayang panggil awak sayang boleh ke tak eh??".Dia memandang ku dengan wajah yang amat terciduk."Uhmm betul ke ni??".Aku menggangguk laju.Dia tersenyum dan memeberi signal boleh.Ok ni yang bagus ni.Nanti tak ada lah orang kata aku ni single lagi dah.Ohhh yeahhh!!!Skrttt-skrtttt!!!By the way itu aku ngan kakak aku punya remix song.Asal dengar lagu cam sesendu je kitorang mulalah perangai gila.Lepastu terkekek-kekek.Ehh jap jap.Pahal lak keluar lagu here's your perfect ni.Tak apalah nyanyi je."I'm the first to say that I'm not perfect,and you're the one that say you want the best thing~!!".
Taehyung P.O.V
Dia menyanyi ke?!Sedap gilak.Woih!Focus,kang nanti dia taulah yang kau suka kat dia.Dah stop lah tersengih."Sayang,baby lapar la!!".Dia memandangku dan memuncungkan bibirnya.Comel la,cubit kang!!!."Awak nak makan apa??".Dia memandangku dan menjelingku."Kenapa ni,tadi kata nak makan.Saya tanya awak nak makan apa??Kenapa tak jawab??."Dia memandangku dengan reaksi yang amat marah."Panggil lah saya baby!!!Kita kan sekarang tengah couple!!".Mataku terbuka luas."B-betul ke nih?!".Dia mengangguk kepalanya.Ishh dia ni kan.Melting lah titew sayang oiii!!.Sampai je kat airport aku dan Y/N keluar kan beg luggage kitorang.Dia kan perempuan mestilah ada beg makeup."Sayang,baby nak coklat bule tak??".Dia memandangku dengan wajah yang tak boleh ku bayangkan betapa comelnya dia.Aku mengangguk.Dia melompat gembira.
YOU ARE READING
♡︎𝐷𝑖𝑎 𝑃𝑒𝑚𝑏𝑎ℎ𝑎𝑔𝑖𝑎 𝐻𝑎𝑡𝑖𝑘𝑢♡︎
FanfictionCharacter: KIM TAEHYUNG as Hero Park Y/N (your name)as Heroin PARK JIMIN as Your Brother PARK CHAEYONG as Your Sister JEON JUNGKOOK as Your Ex