Konkurs Liebster Awards

202 9 0
                                    

   Na początku chciałam jeszcze raz podziękować Sophii 2402 za nominację i tym samym dedykować jej ten "dodatek ". Wydaje mi się, że wszyscy którzy tu trafią, będą tu z powodu mojej powieści " Cztery Żywioły ", dlatego pozwalam sobie nazwać to zadanie dodatkiem.
  Nie przedłużając, czas na  moje odpowiedzi.

1.Z czego czerpiesz inspirację do swoich opowiadań?
Właściwie to z głowy. Staram się na niczym nie wzorować. Na żadnych książkach czy też filmach. Po prostu często sobie marzę - najczęściej leżąc w łóżku. Wymyślam wtedy różne niestworzone historie. Jedna z tych historii była na tyle sensowna, że postanowiłam ja spisać. Tak właśnie powstało moje opowiadanie.
2.Gdybyś mogła zrobić coś dla świata, co by to było?
Myślę, że stworzyłabym  więcej takich aplikacji jak Wattpad :).
3.Co robisz, gdy musisz podjąć jakąś bardzo ważną decyzję : radzisz się kogoś czy wolisz w samotności o tym pomyśleć?
Ja wybrałabym opcję drugą tj. Wolałabym o tym pomyśleć w samotności.
4.Jakiej muzyki słuchasz? Dlaczego właśnie taką, a nie inną ?
Cóż jest wiele gatunków muzyki, które lubię np. Rock and Roll; klasyczna; jazz.
Chociaż ostatnio polubiłam pewnego  wykonawcę - Hozier.Nie jest to co prawda ani jazz, ani rock, ani tym bardziej klasyczna,  ale przypadł mi do gustu. Odpowiadając na pytanie Dlaczego?  -  nie wiem. Po prostu taka muzyka mi pasuje.
5.Jaki film/serial możesz oglądać bez końca?
Władca pierścieni i Hobbit. Po prostu - dla mnie najlepsze filmy. Choć przyznam, że znam wiele innych, również znakomitych filmów i seriali. Mimo to pierwsza odpowiedź się liczy.
6.Jaki jest twój ulubiony kolor?  Dlaczego?
Lubię bardzo czarny, biały i niebieski. Na drugie pytanie niestety ponownie nie wiem jak odpowiedzieć.
7. Gdybyś mogła zmienić świat, jakby on wyglądał?
Dobrze by było, jakby na świecie nie było wojen i skrajnej biedy...
8. Co najbardziej lubisz w Wattpadzie? Dlaczego?
Podoba mi się cały pomysł. Jedni ludzie piszą, drudzy czytają. To niby takie proste,  a jednak genialne. Uważam, że to jest świetna aplikacja.
9. Jakie są twoje najlepsze wspomnienia z wakacji?
Mam wiele wspaniałych wspomnień. Związanych zarówno z podróżami jak i poznawaniem nowych ludzi. Jednak najpiękniejsze i najbardziej malownicze wspomnienie z wakacji to było  oglądanie panoramy Londynu  przeze mnie i mojego przyjaciela, kiedy jechaliśmy London Eye. Na drugim miejscu postawiłabym natomiast chwilę, kiedy przyjeżdżałam do Monte Carlo czyli do miasta - państwa położonego na skraju zbocza. Był zachód słońca i całość wyglądała bajkowo.
10. Jak spędzasz wolny czas?
Cóż, najczęściej czytam książki, uprawiamy sporty  (pływanie, squash, aikido, tenis) bądź spotykam ze znajomymi. I oczywiście dużo czasu spędzam też na Wattpadzie.
11. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
Trzy rzeczy : czekolada, książki, squash.

  No dobra to chyba tyle ;). Zdaję sobie sprawę jak dziwne są niektóre moje odpowiedzi, ale przynajmniej są szczere :P.

Ja   n o m i n u j ę   : Jussax,  Julcie2002, pumix790, veniressa.
Życzę miłej zabawy, a oto pytania, na które powinniście odpowiedzieć:
1. Jakie książki lubisz najbardziej?
2. Co według Cb jest najlepsze w Wattpadzie?
3. Jaki rodzaj czekolady najbardziej lubisz?
4. Jakie jest twoje największe marzenie?
5. Czy zamierzasz  rozpacząć pisanie nowego opowiadania? Jeżeli tak, to o czym będzie?
6.  Jaka jest twoja szczęśliwa liczba?
7. O czym najczęściej myślisz?
8. Co lubisz robić w wolnym czasie?
9. Czy gdybyś miał/miała wybrać, wolałbyś/wolałabyś  stać się  bohaterem książki fantasy, romansu czy książki historycznej?
10.Jaki jest twój ulubiony film?
11. Co chcesz osiągnąć w swoim życiu?

Mam nadzieję, że dałam radę i nie nawaliłam z  Konkurse"Liebster Awards". Jeżeli coś pomyliłam lub zrobiłam źle to przepraszam. Mam nadzieję, że osoby nominowane przeze mnie będą zadowolone i, że spodobają im się moje nieoryginalne pytania ^^.

Sue1000000

Konkurs Liebster  i akcja Stop PlagiatomOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz