Na początku chcę podziękować @ karolinciasusu za nominację.
A teraz, po tradycyjnym wstępie, czas na moje odpowiedzi na pytania:1. Co nakłoniło Cię do dodania książki na Wattpada?
Raczej nie co, ale kto - moja koleżanka, która również jest na Wattpadzie (@veniressa - serdecznie polecam jej książki) nakłoniła mnie, a właściwie poleciła mi Wattpada, mówiąc, że za darmo mam dostęp do wielu cudownych książek. Spokojnie ;) - widzę pytanie. Problem jest tylko w tym, iż zakładając konto na Wattpadzie, nie miałam napisanej żadnej książki (i nadal w całości nie mam xd). Jak zaczęłam pisać "Cztery Żywioły"? Była wolna lekcja języka niemieckiego, a ja chciałam wypróbować wszystkie opcje Wattpada, więc kliknąłem przycisk "stwórz" i na poczekaniu wymyśliłam tytuł. Potem napisałam prolog w jakieś 15 minut na telefonie i tak to się zaczęło. Mówię - jestem straszną amatorką.2. Jak długo już piszesz?
Na Wattpadzie jestem od jakichś 4 albo 5 miesięcy (szczęśliwi czasu nie liczą :P) a tak po za tym, to napisałam swoją pierwszą "opowieść" w 1 klasie podstawówki - zostałam zmuszona przez moją ówczesną wychowawczynię do napisania wypracowania na 100 słów. Jednak gdyby ktoś się pytał - nie mam czasu pisać i nie piszę regularnie.3. Jaka piosenka Cię inspiruje?
To zależy, w jakim jestem nastroju... Ale postaram się odpowiedzieć, jak najprościej i trochę ogólnie: twórczość Vivaldiego.4. Jak dużo czasu poświęcasz na czytanie?
Jak najwięcej ;). Bardzo lubię czytać.5. Co jest twoją inspiracją?
Różne rzeczy. Nie mam zdefiniowanej inspiracji.6. Jaki film Cię wzruszył?
Mam serce z kamienia xd. Nie przypominam sobie filmu, na którym płakałam czy coś w tym stylu.7. Twój ulubiony aktor/aktorka?
- Johnny Deep8. Ulubiony wokalista/wokalistka/piosenkarz/piosenkarka/zespół?
Na początku czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć jaka jest różnica pomiędzy wokalistą, a piosenkarzem. Myślałam, że to synonimy. W każdym razie moja odpowiedź to:
A) My chemical romance
B) Hozier
Obie odpowiedzi są poprawne ;)9. Co odrzuca Cię u innych?
Hmmmm... Trudne pytanie, ale chyba postawię na... No nie wiem. Większość z tych negatywnych cech ja chyba sama posiadam więc... Nie no, może nie jest aż tak źle :P
Denerwuje mnie, jak ludzie się irracjonalnie zachowują. Nie lubię też , jak się ktoś przechwala swoją wiedzą czy majątkiem.10. Ile czasu spędzasz w "Internetach"?
Nie wiem :). Jedyne co wiem, to to, że codziennie nie korzystam z internetu.I to już jest koniec, ponieważ jestem zbyt leniwa żeby kogoś nominować xd.
Pozdrawiam i do następnego razu :)
Sue1000000
CZYTASZ
Konkurs Liebster i akcja Stop Plagiatom
AcakPo tytule chyba łatwo się domyślić, co się znajdzie w tej "książce".