פרק 3

263 27 16
                                    

נקודת מבט לואי:

לא הלכתי לבית ספר וקמתי ב15 אחר הצהריים.
החלטתי לשלוח הודעה לזה שהסיע אותי אתמול כתבתי לו ״היי מה שלומך זה הזה שלקחת אתמול באמצע הלילה״ ושלחתי. בנתיים הלכתי להתארגן ולצחצח שיניים.
שסיימתי להתארגן ראיתי שהוא שלח לי הודעה ״היי אני בסדר מה איתך?״ ועניתי לו ״יופי גם אני בסדר. תגיד שכחתי אתמול לשאול אותך איך קוראים לך?״ ״ניק ולך?״ ענה ״לואי״ עניתי לו והוא ישר הגיב ״שם יפה״ ועניתי לו ״תודה גם שלך״ ושם בנתיים נגמרה השיחה.

הגיע הצהריים ישבתי בסלון רואה טלוויזיה ופתאום ליאם מאיה נייל והארי נכנסו אליי הביתה ״איך לעזאזל נכנסתם לפה ולמה הבן זונה זקנה הזאת פה״ אמרתי והסתכלתי על הארי ״אני צריך משהו מהחדר שלך והייתי איתם אז הם באו איתי תרגע טומו״ ליאם אמר וגילגלתי עיניים חזרתי להסתכל על הטלוויזיה ״אז אני מבין שאני עשיתי את זה״ הארי אמר והסתכל לי על הרגל והנהנתי ״מצטער״ הוא אמר ״כאילו שבאמת אכפת לך״ אמרתי וגילגלתי עיניים. ״מישהו רוצה אוכל?״ שמעתי את נייל שואל וכולם הנידו את רושם, והוא הלך למטבח לאכול.
אז כן זה תמיד היה ככה גם בבית שלי וגם בשל הארי עוד מאז שהיינו חברים כולם פשוט היו נכנסים לנו הביתה בלי בכלל לדפוק ואנחנו והמשפחות שלנו כבר רגילות לזה ולא באמת אכפת להם. מה שתמיד עניין אותי זה איך הם נכנסים שהבית נעול או אין אף אחד כי הרבה פעמים אני חוזר הביתה ורואה אותם בבית שלי שאין אף אחד בבית. ״תגיד ניאל איך אתם נכנסים לבית שלי שהוא נעול?״ שאלתי את נייל שישב לצידי אוכל פופקורן ״אה אמא שלך כבר הבינה שאנחנו מתישהו נעבור לגור פה אז היא הביאה לנו מפתח ובגלל שזה רק אחד למיליון אנשום שמנו אותו בשיח בכניסה״ אמר והייתי בשוק ״אתה בעצם אומר לי שכל הזמן הזה שלא היה אף אחד בבית ולא היה לי מפתח ונכנסתי מהחלון היה מפתח בשיח?״ והוא הנהן והארי צחק ״מה אתה צוחק כאילו שזה לא מה שאתה עושה שאין לך מפתח״ אמרתי ״גם אצלו אבל יש מפתח בעציץ ליד הדלת״ נייל אמר והארי הסתכל עליו בשוק ואני צחקתי.
הגיע הצהריים והם עדיין אצלי אבל לא באמת אכפת לי לוטי נכנסה הביתה ואמרה ״והנה שוב פעם החבורת בהמות אז מה הפעם השארתם לאכול אם בכלל?״ לוטי שאלה ״נייל לא יודע את זה אבל יש פיצה ריבועים המקפיא תהני״ אמרתי ונייל הסתכל עליי בשוק ונייל ישר רץ למטבח ואז צעקתי ״יש שלוש! אחת לי אחת לנייל ואחת לך ולבנות!״ ושמעתי את לוטי צועקת ״חי בסרט קשה״ ״איפה מאיה וליאם?״ שאלתי ״בטח מזדיינים בחדר שלך״ הארי אמר אדיש וישר רצתי לחדר לבדוק. ״ליאם!!!מאיה!!! נו באמת הארי לא חשבתי שבאמת התכוונת לזה!!!״ צעקתי וכולם רצו אחריי לחדר רואים את ליאם בתוך מאיה בזמן שהוא מנסה לחסות אותם ״טוב אפשר לפחות להצטרף?״ שאלתי ״לואי! תעזוב אותפ בשקט ליאם מאיה תמשיכו אני אקח אותו מפה״ לוטי אמרה והסתכלתי עליה בשוק ״אבל רציתי סקס״ אמרתי ביאוש וכולם צחקו.

_______
אז אני יודעת שזה פרק קצר סליחה  אבל אני נוסעת עכשיו לקאמפ של שבועיים בלי טלפון אז הפרק הבא יעלה רק עוד שבועיים

מגמת מוזיקה Where stories live. Discover now