פרק 7

200 22 8
                                    

נקודת מבט לואי:

השעה הייתה שלוש בבוקר באתי בדיוק ללכת לישון ובדיוק שעצמתי את עיניי הטלפון שלי צילצל.
הרמתי את הטלפון וראיתי שזה הארי עניתי לו
ברגע שעניתי שמעתי מלא מוזיקה חזקה וישר הבנתי הוא בבר.
(השיחה בין לואי להארי)
הארי: ״לואייייי אני מתגעגע אליך״
לואי: ״הארי מה אתה רוצה ממני״
הארי: ״אני אוהב אותך לואי אני מתגעגע לחיבוקים שלנו שהיינו קטנים״
לואי: ״הארי אתה שיכור?״
הארי: ״אני? שיכור? מפתאום!! אני מאוהב בך לואי! תמיד הייתי אבל לא אמרתי את זה!!
נייל: *לוקח להארי את הטלפון* ״אני מצטער לואי הוא שיכור לילה טוב״
לואי: ״זה בסדר לילה טוב״

ניתקתי את הטלפון ובהיתי בתקרה לכמה דקות. הארי מאוהב בי? וואט דה פאק אני שונא אותו! הוא היה החבר נכי טוב שלי והוא פשוט שכח ממני כאילו כלום לא קרה כאילו לא היינו חברים. אני כן פעם אהבתי אותו גם בקטע של החבר הכי טוב אבל זה תמיד היה מעבר אבל איכ אני לא יהיה איתו בחיים. אמרתי לעצמי.
אחרי שעה בערך הצלחתי להירדם.

היום יום שבת אז אין בית ספר אז קמתי מאוחר.
התעוררתי מארנסט ודוריס שקפצו לי על המיטה בבוקר לבוא לשחק איתם.

נשארנו רק שלושתינו בבית פתאום הדלת נפתחה רואה את נייל נכנס ״היי ניילר מה קורה?״ שאלתי נזכר במה שקרה אתמול ״בסדר מה איתך? אני צריך לדבר איתך על אתמול אתה יודע...״ אמר ועניתי לו ״בסדר אני שנייה אכין לנו אוכל בנתיים תשמור על הקטנים ואחרי זה נדבר סבבה?״ והוא הנהן ״מה אתם רוצים לאכול?״ שאלתי את ארנסט ודוריס והם צעקו פיצה ביחד עם נייל והלכתי להכין פיצה קפואה כזאת שמתי בתנור שתי פיצות כי אחת אף פעם לא מספיקה וראיתי את נייל משחק עם ארנסט ודוריס. הוא כלכך טוב עם ילדים אבל אני מבין למה הוא מתנהג כמוהם, בקטע טוב לא בקטע רע. שמעתי את התנור מצפצף ״בואו הפיצות מוכנות״ קראתי להם והוצאתי את הפיצות מהתנור
״תזהרו זה ח-״ ולפני שהספקתי לסיים נייל הכניס משולש לפה וישר ירק אותו ואמר ״למה לא הזהרת אותי שזה חם!״ ואני ארנסט ודוריס התחלנו לצחוק.
לאחר שסיימנו לאכול הלכתי לדבר עם נייל בזמן שארנסט ודוריס הלכנו לישון. ״רציתי להצטער על מה שהיה אתמול בלילה עם הארי הוא היה ממש שיכור הוא לא זוכר כלום עכשיו״ אמר ״זה בסדר. זה. זה פשוט מוזר. אתה ידעת על מה שהוא אמר לי?״ שאלתי והוא הניד בראשו ואמר ״גיליתי אתמול ואתה יודע שמישהו שיכור הוא אומר את האמת..״ ״כן אבל זה פשוט מוזר כאילו הוא היה החבר הכי טוב שלי ואז ניתק איתי קשר ופתאום הוא אומר לי שהוא מאוהב בי כבר מלא זמן? לא יודע זה מוזר״ אמרתי והוא הסכים איתי..
״היי לואי היי נייל״ לוטי אמרה שהיא נכנסה הביתה ״היי לוטי״ אמרנו ״מה שלומך?״ נייל שאל אותה ״בסדר גמור מה איתך?״ היא ענתה לו ״גם בסדר גמור״ ולאחר מכן היא עלתה לחדר.
״אז מה ניילר יש לך קראש במקרה על אחותי?״  שאלתי את נייל וראיתי שהוא מסמיק ״מפתאום לא אולי כן קצת״ אמר והתחלתי לצחוק ״תהנה אבל תזהר אם תעשה לה משהו וואי וואי אתה מת״ אמרתי והוא הנהן.

אחרי כמה שעות ארנסט ודוריס כבר התעוררו וכל המשפחה שלי חזרה הביתה אכלנו ביחד ארוחת ערב ואז הלכתי לחדר של לוטי לדבר איתה על נייל.
״לוטי אפשר שנייה לדבר איתך?״ שאלתי והיא ענתה ״כןכן כנס מה קרה?״ ״כלום רציתי לשאול אותך אם יש איזה משהו בניך לבין נייל?״ שאלתי ״מה? לא? אין בנינו כלום. כאילו כן יש לי אולי קראש קטן עליו אבל לא יותר מזה למה אתה שואל?״ אמרה ועניתי לה ״כי ראיתי שיש בניכם מתח. תקשיבי אין לי בעיה שהיה לכם משהו אבל ויש אבל אם הוא עושה לך משהו הוא מת!״ ״תודה לולו!!״ היא צעקה וחיבקה אותי.

מגמת מוזיקה Where stories live. Discover now