Stuck in a locker pt.2 of the first day Ft.charlevi

185 3 4
                                    

🧡ᴘᴏᴠ: ɪᴛs ᴏɴʟʏ ʙᴇᴇɴ ᴀ ғᴇᴡ ᴡᴇᴇᴋs ᴀɴᴅ ʟᴇᴠɪ ɪs sᴏ ᴘᴏᴘᴜʟᴀʀ ᴀʟʟ ᴛʜᴇ ɢɪʀʟs ʟᴏᴠᴇ ʜɪᴍ  ʜᴇ ʙᴀʀʟᴇʏ ʜᴀɴɢs ᴏᴜᴛ ᴡɪᴛʜ ᴍᴇ.....

Cʜᴀʀʟɪ ᴡᴀs ғᴏᴄᴜsɪɴɢ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴏɴ ʜᴇʀ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛs sʜᴇ ᴅɪᴅɴᴛ ʜᴇᴀʀ ᴀʟᴇx ᴄᴀʟʟɪɴɢ ʜᴇʀ ɴᴀᴍᴇ.

💛:CHARLI! CHARLI! CHARLI!!!
🧡:ʜ-ʜᴜʜ.
💛:ᴏʜ ғɪɴᴀʟʟʏ.
🧡:sᴏʀʀʏ ɪ ᴡᴀsɴᴛ ᴘᴀʏɪɴɢ ᴀᴛᴛᴇɴᴛɪᴏɴ.
💛:ᴀʀᴇ ᴜ ᴛᴏ ʙᴜsʏ ᴛʜɪɴᴋɪɴɢ ᴀʙᴏᴜᴛ ʟᴇᴠɪ~.
ᴀʟᴇx sᴀʏs ᴡʜɪʟᴇ ʟᴀᴜɢʜɪɴɢ.
🧡:ɴ-ɴᴏ!
💛:ʏᴇs ʏᴏᴜ ᴀʀᴇ~
🧡:ғɪɴᴇ ɪ ᴀᴍ ɪᴛs ᴊᴜsᴛ ᴛʜᴀᴛ ʟᴇᴠɪ ɪs sᴏ ᴘᴏᴘᴜʟᴀʀ ᴀɴᴅ ᴀʟʟ ᴛʜᴇ ɢɪʀʟs ɪɴ ᴛʜᴇ sᴄʜᴏᴏʟ ʟᴏᴠᴇ ʜɪᴍ ᴀɴᴅ ʜᴇ ʙᴀʀʟᴇʏ ʜᴀɴɢs ᴏᴜᴛ ᴡɪᴛʜ ᴍᴇ ᴀɴʏᴍᴏʀᴇ...
💛:ᴀᴡᴡ ᴅᴏɴᴛ ᴡᴏʀʀʏ ɪᴍ sᴜʀᴇ ʜᴇ ɪs ᴊᴜsᴛ ʙᴜsʏ ʜɪᴅɪɴɢ ғʀᴏᴍ ʜɪs ғᴀɴ ɢɪʀʟs.
🧡:ʏ-ʏᴇᴀʜ ʏᴏᴜʀ ʀɪɢʜᴛ.... sᴄʜᴏᴏʟ ɪs ᴀʟᴍᴏsᴛ ᴏᴠᴇʀ sᴏ ɪ ʙᴇᴛᴛᴇʀ ɢᴇᴛ ɢᴏɪɴɢ ᴄʏᴀ ᴛᴏᴍᴍᴏʀᴏᴡ ᴀʟᴇx!

Cʜᴀʀʟɪ ᴡᴀʟᴋᴇᴅ ᴏᴜᴛ ᴏғ ʜᴇʀ sᴄʜᴏᴏʟ ʜᴏᴘɪɴɢ ᴛᴏ ʙᴜᴍᴘ ɪɴᴛᴏ ʟᴜᴄᴀ ʟᴇᴠɪ's ʙʀᴏᴛʜᴇʀ sɪɴᴄᴇ ʜᴇ ɢᴏᴇs ᴛᴏ ᴀ ᴅɪғғʀᴇɴᴛ sᴄʜᴏᴏʟ sʜᴇ ᴅɪᴅɴᴛ sᴇᴇ ʜɪᴍ ᴛʜᴀᴛ ᴏғᴛᴇɴ.

🖤:Hᴇʏ ᴄʜᴀʀʟɪ!
🧡:ᴏ-ᴏʜ ʜɪ ʟᴇᴠɪ!
🖤:ɪᴍ ʀᴇᴀʟʟʏ sᴏʀʀʏ ᴄʜᴀʀʟɪ.
🧡:sᴏʀʀʏ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴡʜᴀᴛ?
🖤:ᴡᴇʟʟ ᴡᴇ ʜᴀᴠᴇɴᴛ ʀᴇᴀʟʟʏ ᴛᴀʟᴋᴇᴅ ᴛᴏ ᴇᴀᴄʜᴏᴛʜᴇʀ ɪɴ ᴀ ᴡʜɪʟᴇ sɪɴᴄᴇ ɪ ʜᴀᴠᴇ sᴏ ᴍᴀɴʏ ғᴀɴɢɪʀʟs ᴄʜᴀsɪɴɢ ᴀғᴛᴇʀ ᴍᴇ.
🧡:ᴅᴏɴᴛ ᴡᴏʀʀʏ ᴀʙᴏᴜᴛ. Aʀᴇ ᴡᴇ ɢᴏɴɴᴀ ᴍᴇᴇᴛ ᴜᴘ ᴡɪᴛʜ ʟᴜᴄᴀ?
🖤:ʟᴜᴄᴀ? ʏᴇᴀʜ ᴡᴇʀᴇ ɢᴏɴɴᴀ ᴍᴇᴇᴛ ᴜᴘ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ.
🧡:ᴏʜ ᴏᴋ.

ᴛʜᴇʏ ᴡᴀʟᴋᴇᴅ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ʙᴜs sᴛᴀᴛɪᴏɴ ᴛᴏ ᴍᴇᴇᴛ ᴜᴘ ᴡɪᴛʜ ʟᴜᴄᴀ ᴛʜᴇʏ ʟᴀᴜɢʜᴇᴅ ᴀɴᴅ ᴛᴀʟᴋᴇᴅ ᴏɴ ᴛʜᴇɪʀ ᴡᴀʏ ᴛʜᴇʀᴇ.

🤍:ʜᴇʏ ᴄʜᴀʀʟɪ ʜᴇʏ ʟᴇᴠɪ!
🧡:Lᴜᴄᴀ!! Hɪ.
🖤:ʜɪ ʟᴜᴄᴀ.
🤍:ᴛʜᴇʀᴇs ᴏᴜʀ ʙᴜs.

ᴛʜᴇʏ ᴀʟʟ ᴡᴀʟᴋᴇᴅ ɪɴᴛᴏ ᴛʜᴇ ʙᴜs ʟᴜᴄᴀ ᴀɴᴅ ᴄʜᴀʀʟɪ ʙᴏᴛʜ sᴀᴛ ɴᴇxᴛ ᴛᴏ ᴇᴀᴄʜᴏᴛʜᴇʀ ʟᴇᴠɪ sᴀᴛ ʙᴇʜɪɴᴅ ᴛʜᴇᴍ ᴀɴᴅ ᴘᴜᴛ ᴏɴ ʜᴇᴀᴅ ᴘʜᴏɴᴇs.

🧡:ʜᴇʏ ʟᴜᴄᴀ ᴄᴀɴ ɪ ᴛᴇʟʟ ʏᴏᴜ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ.
🤍:ᴏғᴄ! Yᴏᴜ ᴄᴀɴ ᴛᴇʟʟ ᴍᴇ ᴀɴʏᴛʜɪɴɢ
🧡:ᴡᴇʟʟ ɪ ᴋɪɴᴅᴀ ʟɪᴋᴇ ʟᴇᴠɪ
🤍:ʀᴇᴀʟʟʏ!? ᴡᴏᴡ ɪ sʜɪᴘ ɪᴛ UᴡU
🧡:ʙ-ʙᴜᴛ.
🤍:ʙᴜᴛ ᴡʜᴀᴛ?
🧡:ɪᴛs ᴏɴʟʏ ʙᴇᴇɴ ᴀ ғᴇᴡ ᴡᴇᴇᴋ ᴀɴᴅ ʜᴇ ʜᴀs sᴏ ᴍᴀɴʏ ғᴀɴɢɪʀʟs ᴀɴᴅ ʜᴇ ʙᴀʀʟᴇʏ ʜᴀs ᴀɴʏ ᴛɪᴍᴇ ᴛᴏ ʜᴀɴɢ ᴏᴜᴛ ᴡɪᴛʜ ᴍᴇ.
🤍:ɪʟʟ sᴇᴇ ʜᴏᴡ ɪ ᴄᴀɴ ʜᴇʟᴘ. Oʜ ᴛʜɪs ᴏᴜʀ sᴛᴏᴘ.ʟᴇᴠɪ ᴛʜɪs ᴏᴜʀ sᴛᴏᴘ
🖤:ᴏᴋ

Tʜᴇʏ ᴏɴʟʏ ʜᴀᴅ ᴛᴏ ᴡᴀʟᴋ 3 ᴍɪɴᴜᴛᴇs ᴛᴏ ɢᴇᴛ  ᴛᴏ ᴛʜᴇɪʀ ʜᴏᴜsᴇ ᴛʜᴇʏ ʟɪᴠᴇ ɴᴇxᴛ ᴛᴏ ᴇᴀᴄʜ ᴏᴛʜᴇʀ.

🧡:Cʏᴀ ᴛᴏᴍᴍᴏʀᴡ ʟᴇᴠɪ! Bʏᴇ ʟᴜᴄᴀ!
🖤:ᴄʏᴀ ᴄʜᴀʀʟɪ!
🤍:Bʏᴇ ᴄʜᴀʀʟɪ!

ᴛʜᴇʏ ᴀʟʟ ᴡᴀʟᴋᴇᴅ ɪɴ ᴛᴏ ᴛʜᴇɪʀ ʜᴏᴜsᴇs ʟᴇᴠɪ ᴀɴᴅ ʟᴜᴄᴀ ᴘᴜᴛ ᴛʜᴇɪʀ ʙᴀᴄᴋᴘᴀᴄᴋ ᴅᴏᴡɴ ᴀɴᴅ ɢʀᴇᴇᴛᴇᴅ ᴛʜᴇɪʀ ᴍᴏᴍ ᴛʜᴇʏ ᴡᴇɴᴛ ɪɴ ᴛʜᴇɪʀ ʀᴏᴏᴍ ᴀɴᴅ ʟᴇᴠɪ ᴛᴏʟᴅ ʟᴜᴄᴀ ʜᴇ ɴᴇᴇᴅᴇᴅ ᴛᴏ ᴛᴀʟᴋ.

🧡Story by: In0tcharli a charlevi story ft. inquisitormastet and the squadWhere stories live. Discover now