|4|

2.3K 28 2
                                    

Zuzana POV:
Po tom co mi napsala Viki mi spadl kámen ze srdce, že je v pořádku a nic se nestalo. Chtěla, ať za ní přijedu, bez rozmyšlení jsem na to kývla, ale nejsem si jistá jestli to je dobrý nápad. Chci ji ale už moc vidět, nemám co ztratit, přijedu pro ni.

O hodinu později:
Rozhodla jsem se, že si obléknu legíny a nějaké delší tričko, přece jenom venku není úplné teplo, tak snad si Viki nevzala nic v čem by jí byla zima. Vzala jsem s sebou i batoh do kterého jsem dala dudlík a nějaké lízátka, spolu s knížkou plnou omalovánek a pastelek jsem je zavřela do batohu a nasedla do auta.
Věděla jsem kde má školu, říkala mi to hodněkrát a ta cesta je tak na 10 minut.

Victoria POV:
Celý zbytek dne ve škole jsem byla smutná, ale zároveň jsem se těšila na mommy, chci být už moc s ní. Skončila hodina asi ještě o pět minut dřív, což bylo pro mě super, nemusela jsem spěchat a v klidu jsem si šla do šatny nasadit boty. Vyšla jsem před školu a uviděla ji, byla krásná, moc jsem se na ni těšila, vzala jsem svůj batůžek a utíkala za ní. Přišla jsem k ní, nic jsem neříkala, jen ji objala se slzičkami v očích, byla jsem šťastná.

Zuzana POV:
Přijela jsem, tak jak jsem Vikince slíbila,čekala jsem tam asi 5 minut než jsem jí uviděla, běžela za mnou. Nemohla jsem se na ni přestat dívat, tak roztomilou maličkou princeznu jsem snad nikdy neviděla, je jen moje. Přišla ke mě, trochu si mě prohlédla, ale hned mě začala objímat a rozbrečela se, začala jsem jí uklidňovat.
"Maličká neplakej, maminka je s tebou❤️"
"Zlatíčko pojď sedni si do sedačky, maminka ti dá dudu a pojedeme ano?"

Victoria POV:
" Mama, dej mi dudu❤️" 

Victorka si sedla do sedačky, Zuzka nastratovala auto a vyjeli směr Zuzčin dům.

Když byli na cestě takových pět minut Viki začala brečet a kopat do sedačky.

Zuzka: Vikinko co se děje? Nezlob už budeme za chvilku tam.

Victoria: Já se nudím mamiiii😭😭😭chci být doma s tebou😭

Zuzka: Zlatíčko, prosím přestaň plakat, maminka ti dá omalovánky a budeš si kreslit ano? Chtěla bys?

Victoria: ano mamiii, deej❤️

Zuzka zastavila někde mimo cestu, z batohu vytáhla omalovánky a pastelky, podala je Viki a Viki hned přestala brečet. Dala si do pusinky dudlík a začala si vymalovávat nějakou princeznu.
Zuzka byla ráda, že je Viktorka v klidu a vydala se zase na cestu domů.
__________________________________________
Ahoj!❤️ Moc se omlouvám, že tato kapitola vychází tak pozdě, měla jsem problémy ...🥺❤️taky do toho jsem byla v práci a řešila různé kraviny, doufám, že se nezlobíte🥺
Vaše I.❤️

Dominant mommyKde žijí příběhy. Začni objevovat