|9|

928 16 1
                                    

Victoria POV:
Nevěděla jsem, proč maminka brečí, lekla jsem se. Když maminka začala říkat, že tu paní zná, bála jsem se ještě víc. Řekla, že s ní kdysi chodila, ale že se musely rozejít kvůli tomu, že si nerozuměly. Maminka mi slíbila, že si s tou paní napíše a vyřeší to.
Po pár chvilkách jsem se opatrně zeptala, jestli by u nás Eli nemohla spinkat. Její maminka ze začátku nechtěla, ale obě jsme dělaly psí očička a nakonec to povolily. Tamara ale musela do práce, tak se stavila domů pro věci a řekla, že si pro Eli přijede zítra odpoledne.
Byly jsme moc rády, že můžeme být spolu.
Tamara odjela a maminka nás poslala si hrát na zahradu, než udělá večeři. S Eli jsme se rozhodly, že půjdeme do bazénu. Já měla plavky s Elsou z Frozen, Eli zase s Barbie. Když jsme byly připravené, utíkali jsme přes obývák směrem ven k bazénu. Koupaly jsme se asi 2 hodiny než nás maminka zavolala na večeři.

Zuzana POV:
Jsem ráda, že si Viki našla tak skvělou kamarádku a já mám taky na chvíli čas pro sebe. Když byly holky venku, udělala jsem večeři a pustila si film, odpočinula jsem si. Holky jsem zavolala k večeři, když jsem viděla, jak už jsou unavené z toho blbnutí v bazénu.

Po večeři vzala Zuzka obě holky k Viki do pokoje, protože už byly vykoupané z bazénu, tak je jen usušila a přišlo na řadu pyžamko a plenka.

Victoria POV:
"Mami, my nechceme plínku, my jsme velké!" Maminka ze začátku nechtěla, aby jsme spinkaly bez ní, ale nakonec řekla že ano, awe nesmíme se počůrat. Slíbily jsme to a maminka nám dala pyžamka a dudlíky. Já mám fialový a Eli má růžový.

Poprosily jsme maminku jestli se můžeme ještě koukat na pohádku. Dovolila nám jednu, my si vybraly Barbie  na ostrově. Maminka nám zapla tablet s pohádkou, zhasla velké světlo a nechala nám zaplou lampičku. Odešla dolů a my se koukaly na Barbie.

Zuzana POV:
Konečně už jsem je uložila, řekla jsem si. Šla jsem dolů do obýváku a chtěla vyřešit to, jak malé Viki psala moje ex. Odhodlala jsem se a začala si s ní psát. Nebyla jsem z toho úplně nadšená, ale psaly jsme si asi 2 hodiny, když jsem se u toho dívala na film.
Z psaní mě vytrhlo plakání holek z pokojíčku.

Šla jsem se podívat, co se stalo. A stalo se přesně to, co jsem si myslela....

__________________________________________
Ahojkyy! Jsem tu zpátky s novou kapitolou. Vlastně jsem přemýšlela, jestli vůbec chci s tímto příběhem pokračovat, ale rozhodla jsem se, že chci. V mém životě se teď odehrálo moc věcí. Na začátku dubna se se mnou rozešel daddy. Také jsem měla nějaké psychické problémy a tak. Do toho jsem se snažila si nějak pořešit známky, protože končím prvák, ale všechno jsem zvládla a jsem spokojená. Moc se omlouvám, že tak dlouho nebyly kapitoly, ale bylo toho moc. Snad se zase vrátím k tomu zase psát, snad jste rádi, chyběli jste mi <3
Vaše I. <3

Dominant mommyKde žijí příběhy. Začni objevovat