Part 6 |Mozizás🔮|

98 5 2
                                    

Másnap reggel arra keltem hogy Aidan elhúzza a függönyt.

~Ahh álmos vagyok-mondtam
~Tudom de fel kéne kelned ugyanis 9ig van reggeli és 15 perc múlva 9-mondta majd enyhe mosolyt húzott az arcára.
~Aah oké,de akkor amíg öltözök bemegyek a fürdőbe,mert együtt kell lemennünk miattad!-mondtam majd felálltam
~Tudom hogy miattam de jövök neked eggyel ahogy megbeszéltük-mondta majd ruhákkal a kezemben bementem a fürdőszobába és átöltöztem.Mára egy szakadt farmerre és egy fekete "topp" szerűségre esett a választásom.

Mára egy szakadt farmerre és egy fekete "topp" szerűségre esett a választásom

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

~Kész vagy már?-kérdezte a szobából Aidan.
~Igeen-majd kijöttem a fürdő szobából.
~Mehetünk?-Kérdezte majd felém myújtotta a kezét.
~Persze-mondtam majd megfogtam a fiú kezét és lementünk.

~Jóreggelt-mondtam majd leültem
~Nektek is-válaszolt Ginny majd Aidan leült mellém.
~Mi a reggeli?-kérdezte Mace
~Ahogy elnézem szendvics ott annál az asztalnál-mutatott Aidan egy aztal felé
~Uu akkor menjünk és együnk mert farkas éhes vagyok!-mondta Ginny csillogó szemekkel elég éhesnek tűnt.

Odamentünk mind a 4en és elvettünk egy-egy szendvicset azután visszamentünk az asztalunkhoz.Majd elkezdt]ünk enni.

~Mm nemis rossz!-mondtam
~Jaa elég ehető-szólalt meg Aidan majd combomra helyezte a kezét.
Igazából először még nem nagyon foglalkoztam vele,de a keze akaratlanul is feljebb csúszott.

~Aidan..-suttogtam majd ránéztem
~Igen?-kérdezte szintúgy suttogva
~Oo ti meg miről cseverésztek?Történik valami esetleg az asztal alatt?-kérdezte Ginny majd húzott egy ravasz vigyort az arcára.Aodan mikor meghallotta levette a kezét a combomról.
~Ja neem szerintem félrehallottad mi meg sem szólaltunk-válaszolt Aidan
~Tényleg nem szerintem a másik asztalok felől hallottál valamit-mondtam
~Lehet igazatok van-mondta Ginny

Ezután mindannyian megettük a szendvicset és vissza mentünk a szobáinkba.Igazából kicsit fáj hogy nem mondhatom el a legjobb barátnőmnek azt,hogy nemis vagyok szerelmes a barátomba és ő sem belém.De mivel Ginny nem veszi észre ez csak annyit jelent hogy nem ismer eléggé.Majd eszembe jutott az amit Aidan az asztal alatt csinált és gondoltam rákérdezek.

~Amm Aidan?-kérdeztem
~Hallgatlak Jasmine-mondta
~Reggelinél...miért csinálatd azt amit csináltál?-kérdeztem
~Dehát nemis csináltam semmit-Mondta majd a szemembe nézett.
~Hát okés..-válaszoltam de tudtam hogy amit mond nem komolyan mondja és tudja hogy miről beszélek.De mindegy én ezt elengedem.Csak nem szeretném hogy többet érezzek iránta mert tuti össze törné a szívemet mivel most kiismertem.

Majd megszólalt a hangos bemondó.

~Kedves gyerekek!Ma pihenő nap vam ugyanis lehet a moziteremben mozizni jó szórakozást! 13:00-kor ebéd! - mondta az egyik táborvezető

~Nemis tudtam hogy van moziterem-szólaltam meg meglepetten
~Én sem de azt hallottam hogy léntek este elengednek minket csak reggelig vissza kell érnünk-mondta Aidan
~Hááátt jó lenne ha igaz lenne-mondtam
~Szerintem az,de nem megyünk le mozizni a többiekhez?-kérdezte
~Mehetünk-majd kézenfogva bementünk a moziterembe.Ott volt Ginny,Mace,Cameron,és több lány  és fiú.Majd az egyik fiú a vetítő  elé állt.

~Most elmondom hogy miket tudunk megnézni!Annabelle,Az,Miután,Félelem utcája,a kör.-Mondta éd meglepődtem mert rájöttem hogy ezek közül majdnem mindegyik horror.~Melyiket nézzük?-kérdezte

Mindenki az Annabellre szavazott de én félek a horroroktól,mégsem szóltam.Elindította a filmet nemis volt annyira illyesztő az elején nade a felénél kicsit megilyedtem és Aidam megfogta a kezem ezt nem tudtam hova tenni de megszorítottam a kezét mivel féltem.

Mikor vége lett a filmnek úgy dőntöttünk hogy kimegyünk az udvarra és leültünk a fűre.

~Tényleg igaz hogy pénteken este el lehet menni?-kérdezte Ginny
~Elvileg igen-mondta Aidan
~Akkor ez tudjátok mit jelent?-kérdezte Ginny
~Nem?-mondatom inkább hallattszott kérdésnek mint válasznak.
~Pénteken elmegyünk bulizni mind a négyeeen!-Monta Ginny izgatottan
~Benne vagyok!-válaszolt Mace
~Énis-mondta Aidan
~Hát nemis tudom...-szólaltam meg
~Jaaj ne csináld már kicsim jó leesz! -mondta Aidan majd megcsókolt és én természetesen vissza csókoltam mivel tartanom kellett a szerepemet.Még beszélgettünk egy keveset majd jött az egyik táborvezető szólni hogy ebéd.Majd bementünk ebédelni.Mikor megláttam hogy olyan étel van amit én nem szeretek nem akartam megenni.

~Uuhm srácok nekem mennem kell!Jó étvágyat!-mondtam majd elfutottam és bementem a szobába és egyből megcsörrent a telefonom.Anya volt az.

~Sziaa kicsim-mondta ~Jól vagy,minden rendben?-kérdezte aggódva
~Sziaa anya jól vagyok!!Remélem ti is,de el kell mondanom valamit.-szólaltam meg
~Mondjad kicsim-mondta anya
~Lett egy barátom Aidannek hívják-mondtam
~Aidan Gallagher?-kérdezte
~Igen,persze-mondtam
~Dehát ő híres!-szólalt meg anyám
~Tudom hogy híres!És ezzel vamai baj van?-kérdeztem mire nem kaptam választ mert lemerült a telefonom.

Ekkor hallottam hogy valaki bejön a szobába.

~Mindent hallottál?-kérdeztem
~Mm nagyjából-válaszolt Aidan
~Ahh már mindegy-feküdtem háttal az ágyra.

És elis aludtam.Majd pár óra múlva felkeltem olyan délután 4óra lehetett Aidant nem láttam sehol.Gondoltam elkezdem a fejembrn elrendezni a dolgokat hogy kb hogy érzek meg hogu mik történtek ebben az 1 vagyis 1,5 napban de persze ekkor elkezdtek kopodni.

~Nyitoom!-mondtam majd mentem és kinyitottam Ginny volt az
~Sziaa csajszikámm!Hogy smint?Oou mi történt a hajaddal csak nem aludtál?-kérdezte
~Dede igen-mondtam
~Gondoltam éhes vagy mivel nem ebédeltél-adott a kezembe egy szendvicset.
~Köszi éhen halok-mondtam
~Na akkor megyek is!-Szólalt meg Ginny
~Sziaa-mondtam majd kiment.

Megettem a szendvicset és ittam egy kis vizet.
Elővettem a laptopomat és elkezdtem beszélgetni az internetes barátaimmal.Nem néztem az időt de hamar eltelt.Azon kaptam magam,hogy már 7óra ami azt jelenti hogy vacsora ezért lementem egyedül mivel Aidan még mindig nem volt sehol.Lent láttam hogy ott ül Ginnyékkel ezért leültem hozzájuk.

~Jasmine is megérkezett-mondta Ginny
~Szia baba-szólalt meg Aidan majd megcsókolt
~Sziaa kicsim-mondtam
~Mi a kaja?-kérdezte Aidan.
~Hát tesó sültkrumpi ketchuppal-válaszolt Mace.
~Uu az jó-mondta Aidan
~Jaja szerintem is-mondtam majd az egyik konyhásnéni az asztalunra tett egy nagy tál sült krumpit ketchuppal,és még külön tányérokat.Elkezdtünk beszélgetni igazából semmi különösről.

~Jasmine ne menjünk fel?-kérdezte Aidan
~Dee menjünk sziasztok jóéjt-válaszoltam majd megfogtam Aidan kezét és felmentünk.

~Ne nézzünk valami filmet?Elvileg működik ez a tv-szólalt meg Aidan
~Nézhetünk-Mondtam majd megnéztünk egy filmet aminek nem tudom a nevét,átöltöztünk pizsmába persze külön külön,és elmentünk aludni Aidan automatikusan lefeküdt a földre.

~Nem akarsz feljönni az ágyra?-kérdeztem
~Csak ha nem baj-válaszolt
~Nem baj gyere-mondtam majd Aidan lefeküdt mellém az ágyba.

~Jóéjt-mondta
~neked is-Szólaltam meg.

Eltelt egy pár perc majd éreztem hogy Aidan a derekamra helyezti a kezét.

~Aidan-Suttogtam hallkan-alszol?-kérdeztem de nem kaptam választ gondoltam már alszik.

Sziaaasztook olvasóiim!😻💕Mostmár tényleg gyakrabban lesz rész<3 Ha tetszett ez a rész voitolj🥰Találkozunk a kövi részbeen❤️

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jul 17, 2021 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Szerelem mindhaláligDonde viven las historias. Descúbrelo ahora