Felix ile Hyunjin sürekli aynı saatte otel odasında buluşuyorlardı. Her buluşmalarında birbirlerini öpüyor, güzel sözler söyleyip birbirlerini şımartıyorlardı. İkisinin de bu halleri hoşuna gidiyordu.
Biliyorlardı ki aşk cinsellik değil, ama akıllarına beraber olmak fikri gelince heyecanlanıyorlardı.
Hyunjin poşetten kıyafetleri çıkartıp hemen üstünü değiştirdi.
Üstüne saten kırmızı gömlek altına da kırmız-gri mini etek giymişti. Böyle değişik şeyleri her zaman sevmişti. Üstelik bugün'ün unutulmaz bir gün olarak hatırlanmasını istiyordu. Otel odasında ateşli gece gayet güzele benziyordu.
Hem Felix'in tepkisini de çok merak ediyordu.
Saate bakınca birazdan Felix'in geleceğini anlayıp poşetleri ve çıkardığı kıyafetleri alıp banyoya girdi. Hyunjin her zaman erken gelir, Felix ise saat tam 19:00 olunca girerdi odaya.
Kapının açılıp kapanma sesini duyunca sırıttı.
Son kez üstünü düzeltip kapıyı açtı ve Felix'in yanına geçti. Felix Hyunjin'i gördüğünde gülümsemiş, giydiği şeyleri görünce gülüşü solmuş, sertçe yutkunmuştu.
Hyunjin'in bacakları çok güzeldi ve ince beli ile çok güzel gözüküyordu. Gömleğinin ilk 3 düğmesi açıktı ve köprücük kemiğini ortaya seriyordu.
"Beğendin mi sevgilim?" Hyunjin kollarını Felix'in boynuna sarıp dudağına küçük öpücük kondurup çekildi.
"Çok. Çok güzelsin... Bilerek mi yapıyorsun?"
Hyunjin kıkırdayıp yatağa oturup sırtını yatak başlığına yasladı.
"Gelsene sevgilim."
Felix dudağını ısırıp sevgilisinin yanına oturdu ve boynunu öptü.
"Eminsin değil mi...Sevgilim?"
Hyunjin başı ile onaylayıp sevgilisinin kucağına oturdu.⚠⚠⚠⚠⚠SMUT UYARISI⚠⚠⚠⚠⚠
Hyunjin dudaklarını birleştirerek ilk adımı attı. Felix ellerini kucağında oturan sevgilisinin beline sararken, Hyunjin Felix'in saçlarıyla oynuyordu.
Nefessiz kalıp dudaklarını ayırınca dudaklarının arasında ince bir salya çizgisi belirlenmişti. Felix Hyunjin'in dudaklarına tekrar kapanıp o ince salyayı yok etti.
Bu sefer dudaklarını ayırınca ses çıkmıştı. Felix kucağında ki sevgilisini yatırıp kollarını başının iki yanına sabitledi.
"Çok güzelsin sevgilim. Sana sıkıca sarılıp hiç bırakmamak istiyorum."
Eğilip sevgilisinin yüzünün her tarafını öpmeye başladı. Hyunjin belini yay gibi gevşetip kendini Felix'e sürtmesiyle Felix inledi ve elini sevgilisinin bacağına atıp aşşağıya yukarıya okşamaya başladı.
"Seni kendime saklamak istiyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙊𝙩𝙚𝙡 𝙊𝙙𝙖𝙨ı {Hyunlix} √
FanfictionTamamlandı. Hyunjin gözlerini açtığında kendisine parlak gözlerle bakan Felix ile göz göze geldi. "Aşkınızı anladık kardeşim yeter! Akşam oldu!" Arkadaşlarından biri bağırmasaydı bir süre daha öyle kalabilirlerdi. "Tamam zırlama hemen! Geliyoruz."...