စျကာၤထဲေခါက္တုတ္ေခါက္ျပန္လမ္းေလ်ာက္ေနသူတေယ
ာက္မ်က္နွာမွာလည္းဝမ္းနည္းမူေတြနဲ့စိုးရိမ္ေနမူ
"hoba"ေခၚသံေျကာင့္လွည့္ျကည့္မိ
"hyung""ဘယ္လိုဖစ္တာလဲ hoba "
"jin hyung ကြ်န္ေတာ္ ကြ်န္ေတာ္ ေျကာင့္ Yoonki hyung ကြ်န္ေျကာင့္ "
"စိတ္ေအးထား hoba "
တုန္ရီေနတဲ့hobi ကိုစိတ္ေအးေအးထားခိုင္းကာ နိွမ့္သိမ္ေပးနဲ့တဲ့jin အတတ္နိင္ဆံုးစိတ္ေအးထားပင္မဲ့လည္းမ်က္ရည္မ်ားကတသြင္သြင္စီးျကလာတဲ့hobi"အခုဘယ္မွာလဲYoonki "
"ခြဲခန္းထဲမွာhyung အေတ္ျကာေနပိ ထြက္မလာေသးဘူး hyung ဘယ္လိုလုပ္မလဲ Yoonki hyung ကိုဆံုးရံူးလိုက္ရရင္မဟုဘူး အဲလိုမလုပ္နိင္ဘူး hyung ကိုလက္မေလ်ာ့ဘူး ခြင့္လႊတ္မူမေတာင္းရေသးဘူးကြ်န္ေတာ့္ခ်စ္ေတြ ျကင္နာမူေတြမေပးရေသးဘူးအတူလုပ္ခ်င္တာေတြ အမ်ားျကီးရိွေသးတယ္ hyung ကိုထြက္သြားခြင့္မေပးနွိင္ဘူး hyung ကိုကြ်န္ေတာ္ေပးဆပ္ရမွာေတြမ်ားျကီးရိွေသးတယ္ jin hyung "
-----------
မဂၤလာပါ အသစ္ေလးပါ ဖတ္ေပးျကပါ အခုမွေရးတာမို့အမွားပါရင္သည္းခံေပးျကပါ ေက်းဇူးတင္ပါ တယ္
အျကံအညံေပးျကပါအံုး😊😊
>>>>>>>>>>>>>>>>>
စကြာင်္ထဲခေါက်တုတ်ခေါက်ပြန်လမ်းလျောက်နေသူတယေ
ာက်မျက်နှာမှာလည်းဝမ်းနည်းမူတွေနဲ့စိုးရိမ်နေမူ
"hoba"
ခေါ်သံကြောင့်လှည့်ကြည့်မိ"hyung"
"ဘယ်လိုဖစ်တာလဲ hoba "
"jin hyung ကျွန်တော် ကျွန်တော် ကြောင့် Yoonki hyung ကျွန်ကြောင့် "
"စိတ်အေးထား hoba "
တုန်ရီနေတဲ့hobi ကိုစိတ်အေးအေးထားခိုင်းကာ နှိမ့်သိမ်ပေးနဲ့တဲ့jin အတတ်နိင်ဆုံးစိတ်အေးထားပင်မဲ့လည်းမျက်ရည်များကတသွင်သွင်စီးကြလာတဲ့hobi"အခုဘယ်မှာလဲYoonki "
"ခွဲခန်းထဲမှာhyung အတ်ေကြာနေပိ ထွက်မလာသေးဘူး hyung ဘယ်လိုလုပ်မလဲ Yoonki hyung ကိုဆုံးရူံးလိုက်ရရင်မဟုဘူး အဲလိုမလုပ်နိင်ဘူး hyung ကိုလက်မလျော့ဘူး ခွင့်လွှတ်မူမတောင်းရသေးဘူးကျွန်တော့်ချစ်တွေ ကြင်နာမူတွေမပေးရသေးဘူးအတူလုပ်ချင်တာတွေ အများကြီးရှိသေးတယ် hyung ကိုထွက်သွားခွင့်မပေးနှိင်ဘူး hyung ကိုကျွန်တော်ပေးဆပ်ရမှာတွေများကြီးရှိသေးတယ် jin hyung "
-----------
မင်္ဂလာပါ အသစ်လေးပါ ဖတ်ပေးကြပါ အခုမှရေးတာမို့အမှားပါရင်သည်းခံပေးကြပါ ကျေးဇူးတင်ပါ တယ်
အကြံအညံပေးကြပါအုံး😊😊
YOU ARE READING
Default Title - Why?
Action" ဘာလို့လဲ ကြ်န္ေတာ္ကို မေျပာခဲ့တာလဲ" "ခ်စ္တယ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္"