normalde rus yapımı matrix benzeri bir coma izleyecektim ama isim kurbanı oldum.
filmin yarısında yanlış filmi izlediğimi anca fark ettim ama film sardığı için devam ettim izlemeye..
bie hastanede staj yapan tıp öğrencisi adını unuttuğum karakter hastanede şüpheli koma vakaları olduğunu fark ediyor ve araştırmaya başlıyor sonra da başına gelmeyen kalmıyor.
filmin bilim kurgu yönü çok azdı, daha çok gerilim ve macera türündeydi.
özwllikle filmin (dizi de olabilir emin değilim) 2. kısmında aşırı gerildim.
gereksiz gerilim de vardı. şu kafayı başrol kıza takan ruh hastası olayı çok saçmaydı, tamamen ekstra gerilim katmak için kullanmışlardı konuyla bi ilgisi yoktu.
filmin sonunda her şey boka batıyordu ve başrol ölmek üzereydi, ta ki kötü adam iyi olmaya karar verip kızı kurtarana kadar. filmin içine yerleştirilmiş bir mesaj mı bilmiyorum ama bana komik geldi KENDŞFMFŞFÖG o kadar uğraştılar ama kötü adsm iyi olmaya karar vermeseydi her şey bitecekti.
filmin değindiği felsefe, "çoğunluk için bireylerin feda edilmesi etik midir?" di.
sonunda bir şeyler oldu başrol kız uykudan uyandı rüya gördğm boğuluyodum dedi ama hangi kısım rüyaydı hiçbir şey anlamadım ve anlamaya da zorlamadım kendimi KWNDLFMFŞFM sıktı çünkü artık bu "aSlınDa HeR şEy RüYaYmIş" tavırları.
sona ulaşmayan olaylar da vardı, hastanedeki diğer öğrenciler başrol kızı kıskanıp arkasından plan falan yapıyolardı ama sonea bir şey olmadı
daha da bir şey gelmedi aklıma