𝑰. 𝑪𝒉𝒂𝒑𝒕𝒆𝒓 𝒕𝒘𝒐.

13 2 0
                                    

« 𝑆𝑖𝑔𝑛𝑜𝑟𝑎 𝑎𝑛𝑑 𝑆𝑖𝑔𝑛𝑜𝑟𝑒 »

Тэртээх алсын чанадад ,

~МЭӨ... 𝑨𝒔𝒕𝒂𝒕𝒆 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑚 𝑜𝑓 𝑔𝑜𝑑𝑠.. 𝑋𝑉𝐼 дахь хаан

Торгон хөшигний араас далдчин тусах нарны тусгал Росмэри охины нүүрэнд эгц тусах нь яг л дундад зууны уран баримал мэт.

Шувуудын жиргээ, сэвшээ салхины уриалангуй аясад эргэлзээгүй сэрж орхиж.

Мэригийн талаас:

Өндийн босоход яаж л харсан үл мэдэх уужим танхим гэмээр бороккогийн эд зүйлсээр чимсэн унтлагын өрөө байна.

Сүүлд санахад машинд мөргүүлээд амьсгаа хураасан гэж бодсон юмсан?....
Чимээгүй байдлыг эвдэн хаалга дуугарч үйлчлэгч болтой эгч орж ирэв. " Росс хатагтай өглөөний цайгаа уух цаг боллоо" хүлээгээрэй.."Сая н-намайг хадагтай гэсэн үү? " " Кихот ноён танийг гэнэтийн осолд ороод өмнөх зүйлсээ ор тас мартсан гэсэн учираас одоохондоо бурхадад үйлчлэх хориотой. Танийг эдгэтэл Валкириуд танийг асран хамгаалах болно." В-в-валкириуд, бурхан!! Арай үхчихсэн хэрэгүүүү?!! Үгүй эээ үгүй үгүй яаж ч бодсон би амьд, үйл явдал яриа зөрөөд байхад...." У-Уучлаарай гэхдээ ой санамжаа алдсан гэсэн болохоор намайг эхнээс нь хэн болохыг яаж амьдарсан тухай нэгт нэгэнгүй яриад өгөхгүй биз?" Аааххх тэр инээгээд байнашдэээээ ичиж үхмээр юм.

Тэрээр орны хажууд байрлах жижиг олбогон дээр суугаад" Танийг Di lysandre prudence Rosemarie буюу lysandre гэр бүлээс гаралтай зөвхөн бурхадад үйлчлэх зорилготой дээд гоо бүсгүй юм эзэгтэй. Та одоо 16 настай бөгөөд дээд тэнгэрт ирээд 200 жил болж байна."
"

200 жил гэдэг чинь хөгширөх ёстой байтал" "Та бол хайрын бурхан Аморен төрсөн дүү. Түүний цусан холбоотнуудаас per sempre гэх мөнх төрөлхийн чадвартай төрдөг хүмүүс цөөн. Түүний нэг бол та. Мөнх амьдралтай мэт л үүрдийн гоо сайхан, уран биеэ байгаагаар нь авч үлдэх чадвартай. " Тэгэхээр миний өөрийн хүч энэ хэрэг үү" " Үгүй ээ цөөн төрдөгийн учир нь төрөлхийн чадвараас гадна тэд өөр хувь оршихуй нь дахин нэг хүч чадлаа нээн илрүүлдэг. Өөрөөр хэлбэл 2 чадвар зэрэг ашиглана гэсэн үг . Тийм учираас ийн төрсөн гоо бүсгүйчүүдийг бурхадын хүсэл тачаалыг үгүйсгэхийн тулд та үйлчилдэг. Хатагтай."
Хүсэл тачаал хангадаг гэхээр бараг л биеэ үнэлэгч болчихсон юм биз дээ. Өмнөх амьдралдаа хэрэггүй хүн болчихоод нэг сэрэхдээ татвар эм  болоод төрчих гэж.

Хоосон амьтан юм....

Түүнийг гарч явсаны дараа ойр хавиа сонирхох зорилгоор өрөөнөөс гарж явав.

𓂉

Тэр л мөчид гар минь салгалж, цээжинд минь хэдэн мянган эрвээхэй нисэлдэн зүрх минь хүчтэй булаглан өвдсөн түрхэн зуурын хайр минь гараад ирсэн...

Шүргэх төдийд хэрхэн хүзүүнд минь хүндээр амьсгалахыг, харах төдийд л нүднээс нь нуугдан ичингүйрч юу ч үгүй хоосон орон зай тэр хүн бусын зүйлээр дүүрчихсэн юм.

Ай хонгорхон Мэри минь

Айлгүйтэн юунд далдчина вэ?

Аяа ялдам миний Эва" Росс минь

Хүсэл тачаал, шуналдаа бадарсан миний хонгор Росмэри....

𓂀

• ℛℴ𝓈ℯℳ𝒶𝓇𝒾ℯ •Where stories live. Discover now