Thomas P.O.V
Έχει περάσει περίπου 1 χρόνος από εκείνη την ημέρα, την μέρα που έχασα μου για ότι συνέβη εκείνη την μέρα και στους δύο.
Οι περισσότεροι έχουν προχωρήσει με τις ζωές τους, δείχνοντάς το υπερβολικά εύκολο αλλά δεν είναι, σε καμία περίπτωση.
Μερικές φορές σκέφτομαι πως ήρθε η ώρα να προχωρήσω αλλά νιώθω πως είναι αδύνατο. Πάντα ό,τι έκανα, το έκανα με την βοήθειά του. Τώρα μοιάζει αδύνατο το οτιδήποτε, τώρα ποια που δεν είναι εδώ μαζί μου, να μου δώσει κουράγιο και ελπίδα όπως μόνο αυτός ήξερε να δίνει.
Νιώθω ότι χάνω τον εαυτό μου μέρα με την μέρα όλο και περισσότερο, μου φαίνεται αδύνατο να ξαναγίνω όπως ήμουν παλιά.
Με δυσκολία κάνω ό,τι συνήθιζα να κάνω παλιά όχι χωρίς να τον σκέφτομαι. Δεν περίμενα ποτέ ότι η απώλεια ενός τόσο κοντινού προσώπου θα μου στοίχιζε σε τόσο μεγάλο βαθμό.
Minho P.O.V
Έχω κουραστεί από όλη αυτήν την κατάσταση, δεν μπορώ να τον βλέπω να μαραζώνει και να χάνει τον εαυτό του από λίγο κάθε μέρα. Το ξέρω ότι του λείπει πολύ όπως και σε όλους μας αλλά δεν μπορούμε να αλλάξουμε τίποτα.
Έχουμε απομακρυνθεί πολύ με τον Thomas αν και δεν θα έπρεπε ειδικά στην παρούσα φάση. Τέλος πάντων, τα πράγματα κυλάνε σχετικά ήρεμα εδώ πέρα, χωρίς εντάσεις ,τις περισσότερες ,τουλάχιστον, φορές. Όλοι προσπαθούμε για το καλύτερο καθώς αυτό είναι αυτό που όλοι θέλουμε.
Το πιο όμορφο περιστατικό που είχαμε εδώ πέρα στο καταφύγιο ήταν η γέννηση της μικρής Camille ή αλλιώς Cami. Έδωσε περισσότερη ζωντάνια και ελπίδα σε αυτό το παγερό μέρος. Ένα μέρος που καλώς ή κακώς έχει γίνει ένα "σπίτι" για όλους μας είτε το θέλουμε είτε όχι.
Heyy guys (στο μικρό και σχεδόν ανύπαρκτο κοινό μου 😅😅) what's up??😅😅😅
Αυτό ήταν το κεφάλαιο για σήμερα, δεν ξέρω πότε θα ανεβάσω ξανά αλλά δεν νομίζω να πάρει πολύ καιρό γιατί έχω κάμποσο χρόνο τώρα το καλοκαίρι
Χαίρομαι πάρα μα πάρα πολύ που ξεκινάω την δική μου ιστορία εδώ στο wattpad. Θα χαιρόμουν ακόμη περισσότερο αν μετά από κάθε κεφάλαιο πατούσατε ένα αστεράκι και γράφατε την γνώμη σας για την ιστορία κάτω στα comments (πραγματικά μετράει πάρα πολύ η άποψη σας). ❤❤❤
YOU ARE READING
The day after
Science FictionΑφού κατέστρεψαν την W.C.K.D και την τελευταία πόλη, ο Thomas και οι φίλοι του βρίσκονται επιτέλους στο καταφύγιο. Ο Thomas έχει κλειστεί στον ευατό του και δεν μιλάει σε κανέναν καθώς προσπαθεί να ξεπεράσει τον θάνατο του καλύτερού του φίλου, του...