Κεφάλαιο 2ο

21 6 35
                                    

Thomas P.O.V.

Μικρές αχτίδες φωτός, που με τύφλωναν μίας και μόλις είχα ξυπνήσει, έμπαιναν από τίς σχισμές τής σκηνής μου.  Σηκώθηκα και πήγα προς την μικρή βρύση που έχω για να πλένομαι το πρωί και γενικά να πλένω τα ρούχα μου και τέτοια πράγματα. Παρατήρησα ότι ο ήλιος ήταν πορτοκαλής με κίτρινο αυτό σήμαινε ότι είχε αρχίσει να χαράζει. Πραγματικά ήταν πανέμορφος, έμεινα εκεί ακίνητος να τον κοιτάζω μέχρι που άκουσα κάποιον να φωνάζει το όνομα μου.

Γύρισα το κεφάλι μου για να δω από που ερχόταν η μυστηριώδης φωνή και είδα ένα κορίτσι περίπου στην ίδια ηλικία με έμενα να με κοιτάει με ένα πολύ περίεργο βλέμμα. Είχε καστανόξανθα μακριά και σπαστά μαλλιά και γκρίζα μάτια. Πρώτη φορά την έβλεπα εδώ γύρω και ένιωθα κάτι περίεργο καθώς πήγαινα όλο ένα και πιο κοντά της, σαν να είχε μια πολύ παράξενη ενέργεια.

Α(άγνωστη)- Γεια, είσαι ο Thomas; Ο φίλος του Newt; Με λένε Emma και έρχομαι από μία άλλη ''φυλή'' ακριβώς ίδια με την δική σου, δεν χρειάζεται να με φοβάσαι γιατί απλούστατα δεν ήρθα μέχρι εδώ για να σου κάνω κακό άλλα για να σε βοηθήσω να βρεις τον φίλο σου τον Newt. Καλύτερα να καθίσεις κάπου γιατί αυτό που έχω να σου πω είναι αρκετά ''βαρύ'' και δεν ξέρω αν θα το αντέξεις.  

Με το που άκουσα τι είπε έμεινα κόκκαλο, πως γίνεται αυτή να γνωρίζει εμένα και τον Newt αλλά εγώ να μην την έχω ξαναδεί;

Και αν άκουσα καλά είπε ότι έχει πληροφορίες για τον Newt; Από που και ως που έχει μία άγνωστη κοπέλα πληροφορίες για τον, νεκρό εδώ και 1,5 χρόνο, κολλητό μου;

Έχω μείνει παγοκολόνα, η κοπέλα περιμένει μια απάντηση και εγώ κάθομαι σαν τον χάνο και την κοιτάω. Αφού βρίσκω φωνή και συγκεντρώνω τις λέξεις που θέλω στο κεφάλι μου, καταφέρνω να μιλήσω.

T(Thomas)- Συγνώμη άκουσα καλά; Είπε ότι έχεις πληροφορίες για τον newt; Από που τον ήξερες και πως γίνεται να ξέρεις και μένα;

E(emma)- Ναι όπως είπα και πιο πριν έχω κάποια πράγματα να σου πω σχετικά με αυτό το θέμα. Λοιπόν όπως σου είπα  έρχομαι ειρηνικά και αυτό που έχω να σου πω είναι ότι ο Newt είναι ζωντανός. Όταν τον βρήκαμε ήταν σχεδόν πεθαμένος, δεν γνωρίζαμε όμως τι του έσωσε την ζωή από την στιγμή που είχε ήδη γίνει μολυσμένος. Τον πήραμε στο δικό μας καταφύγιο και τον φροντίσαμε, τις πρώτες μέρες έλεγε μόνο ένα όνομα ''Tommy'', όλοι τον ακούγαμε να φωνάζει τα βράδια. 

Στο άκουσμα αυτών των λέξεων, ένιωσα την γη να χάνεται απ' τα πόδια μου, τι στο καλό συμβαίνει εδώ πέρα; Πως στο διάολο γίνεται να είναι ζωντανός; Σίγουρα η κοπέλα δεν ξέρει τι λέει, μάλλον θα τον μπερδεύει με κάποιον άλλο. Εγώ τον είδα να πεθαίνει με ένα μαχαίρι καρφωμένο στην καρδία και δεν νομίζω πως μετά από λίγο απλά αναστήθηκε.

Τ- Συγνώμη Emma αλλά πιστεύω πως κάνεις ένα πολύ μεγάλο λάθος, βλέπεις ο newt πέθανε πριν 1,5 χρόνο και είμαι απόλυτα σίγουρος πως αν όντως ισχύουν αυτά που λες νομίζω πως ο ίδιος θα μας είχε ψάξει εδώ και καιρό και δεν θα έστελνε κάποιον άλλο για να μας πει ότι είναι ζωντανός. 

Ε- Δικαίωμα σου να μην με πιστεύεις, αλλά ξέρω πράγματα που μόνο εσύ και εκείνος γνωρίζεται. Αν στα πω θα με πιστέψεις;

Επεξεργάζομαι αυτά που μόλις μου είπε και ομολογώ πως δεν μου φαίνονται απλά περίεργα αλλά και τελείως τρελά όπως θα φαινόταν και στον καθένα.

Τ-Θα σου δώσω μια ευκαιρία αλλά πρώτα θα σε πάω στους υπόλοιπους για να δούμε τι έχεις να μας πεις.

Καθώς προχωρούσαμε προς την καλύβα όπου γίνονται οι συνελεύσεις μας σκεφτόμουν όλα αυτά που μου είπε. Δεν γίνεται να ήταν ζωντανός, εννοώ τον είδα να πεθαίνει ακριβώς μπροστά μου.

 Ούτε που κατάλαβα πότε φτάσαμε έξω από την καλύβα. Ευτυχώς που και οι υπόλοιποι ήταν ξύπνιοι και δεν κοιμόντουσαν.

Τ-Παιδιά από 'δω η Emma, λέει ότι έρχεται από ένα μέρος σαν το δικό μας και ισχυρίζεται πως έχει πληροφορίες για τον Newt.

Οι αντιδράσεις τους ήταν ακριβώς αυτές που περίμενα, όλοι κοκάλωσαν στο άκουσμα αυτών των λέξεων και στο όνομα του Newt. Βλέπετε το συγκεκριμένο όνομα δεν προκαλεί χαρά όπως παλιά αλλά στενοχώρια, λύπη και δυστυχία. Αυτά είναι τα τρία πράγματα που βλέπεις στα πρόσωπα όλων στο άκουσμα του ονόματος του.

E-Λοιπόν παιδιά.....

Heyyy guys, τι κάνετε;;;; Πως νιώθετε που σε λιγότερο από έναν μήνα ανοίγουν τα σχολεία;;; Εγώ είμαι αρκετά αγχωμένη για κάποιον λόγο. Τέσπα, για να μην σας πρήζω, το μόνο που θέλω από εσάς είναι να ψηφίζεται τα κεφάλαια και αν θέλετε να σχολιάζεται κι όλας, η άποψη σας είναι πάρα πολύ σημαντική για έμενα. 

Αυτά για τώρα, φιλουθκιααα

The day afterWhere stories live. Discover now