1.Představení

37 2 2
                                    

Ahoj, jmenuji se Morgan H. (Howard) Stark. Je mi 16. Jsme trochu egoistická, arogantní a hodně drzá ale když chci umím být i  dost milá

Ano jsem dcera Tonyho Starka a Pepper Potts.
Po tom co se před rokem vrátil i s avengers zpátky mezi nás byla jsem ráda a dokonce jsem i ho objala.
Mám s nimi dobrý vztah.

Chodím na Massachusetts Institute of Technology aka  MIT. Tam hodí i do posledního Peter Parker známý jako spiderman.

Jsme dobří kamarádi ráda ho štvu.
Mám nejlepší kamarádku Emily.

Bohužel moji rodiče se o mě mají strach a tak mě všichni ve škole znají jako Morgan Smith. Jo naštve to ale aspoň nejsem středem pozornosti což dcera iron mana asi bude. 😂

Ale naštěstí neví o S. H. I. E. L. D.
Jsem jedna z nejlepších nejmladších agentech proto už můžu na mise.

Jestli se ptáte jak jsem se stala agentkou tak to je dlouhý příběh ale zkrátím ho
už od 5 let jsem chodila na balet  potom na gymnastiku  a později na karate. Už od mala jsem milovala avengers a tak jsem se naučila chvaty od Black widow přes záznamy z kamer.

No a jednou mě kontaktoval Fury jestli se nechci stát agentkou S. H. I.E. L. D.  už vybudovali ale stejně jim agenti chyběli a tak hledali sportovně ale i vědecky nadané. No a jelikož já jako velký milovník S. H. I. E. L. D protože ho založil dědeček kterého jsem nepoznala mě to lákalo a tak jsem kývla. A od tej doby jsem agent 07 nebo agent stark.

Já vím ta maska je crazy ale aspoň mám tajný život který miluju

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Já vím ta maska je crazy ale aspoň mám tajný život který miluju. Jo a taky mám livehack mám kovové náramky které promítají hodinky volání a další věci co se hodí ale i dokonce díky nanotechnologie jsem do nich dala svoji uniformu a na boku u ramena mám čudlík díky kterému jsi dám nebo sundám masku s kapucí.

To je za mě vše.
   

Tak první kapitola doufám že se líbila a sorry za chyby 😂
Ještě chci říct že to o hlavní postavě není vše ale to se časem dozvíte
                                            
                                        - Gabu_shka107

Avengers - Agentka S. H. I. E. L. D .UKde žijí příběhy. Začni objevovat