Pohled Morgan
To snad neeee!!
Arghh...proč já. A to my to jako vzkáže přes F.R.I.D.A.Y.? Jdu za ním."F.R.I.D.A.Y kde je můj otec?" řekla jsem úplně naštvaně.
"Je v garáži (dílně) slečno" tak to ať si mě nepřeje. JÁ NIKAM NEJEDU!Sešla jsem dolů a šla rovnou do garáže.
"Já nikam nejdu!" řekla jsem skoro i křičela.
"Morgan dům (chata nebo co to je v end game) se bude rekonstruovat celý se předělá ty máš školu a máma pojede do Evropy zařídit tam další firmy Stark-Industries a navíc už stavíme znovu dům v Malibu takže tam budeme moc o prázdninách třeba jet když se nezpozdí. "řekl úplně v klidu.A to mě vytočilo zas o trochu víc.
"Ale já se na žádnou základnu avengers nestěhuju!" než něco řekl pokračovala jsem "Prosím tati. " použila jsem nejvíc vlídný tón.
"Ne a tečka a začni balit pokud teda nechceš aby ti někdo šel do pokoje."
Achjo život. Povzdechla jsem si a šla nahoru zabalit. Protože nechci aby někdo šel do mojeho pokoje mám tam na zdi svítící logo S.H.I.E.L.D a avengers a další milion věcí spojené s nimi. Ano nechci aby to někdo viděl.
Na to mám moc velké ego. No co jablko nepadá daleko od stromu.Vešla jsem do pokoje a začala balit do krabic. F.R.I.D.A.Y mi ještě vzkázala že jedeme už zítra to snad neee. Takže ještě dnes jsem vše zabalila. Trvalo strašně dlouho pak jsem jen padla na postel a šla na mobil.
Ty voleee!!! Já mám dnes den blbec nebo já nevím. Šla jsem k krabici a vytáhla skrytý alkohol a napila se. Tohle střízlivá nečtu.
Hydra se chce dostat do vlády. A proto likviduje S.H.I.E.L.D. jako hlavní hrozbu. S Hydrou jsem si zažila svoje a nerada o tom mluvím. Ale oni vtrhli na naši největší základnu ve Washingtonu a sebrali všechny agenty Hillovou a dokonce i Furyho?!
To ne co když se dostali do složek.. uffff.. Naštěstí to protokol S.H.I.E.L.D.u.
Naštěstí nemají zástupce ředitele Colesona. A jeho tým.Když jsem se ale koukla na seznam chytcených našla jsem tam svého kámoše Jackoba. Sice se často škádlíme ale já moc kamarádů nemám krom Petera, Eli a Jackoba nikoho. Ale mě to neva jsem introvert. Ironie pro dceru Iron mana že.
Jsem v háji S.H.I.E.L.D vnímám víc než jen brigádu tam mě lidi chápou a jestli se zjistí kdo je agent 07 (říkají jen agent 7) jsem mrtvá.
Kouknula jsem se na hodiny 1:00.
Nemůžu usnout když se S.H.I.E.L.D hroutí. Najednou mi pípla zpráva kodovaná? A nebo ji psal nějaký retard.Na konci bylo napsané A. Colson.
Yesssssss. Hned jsem šla luštit. Zabralo mi to asi pět minut. Byl tam čas a poloha a že se seznámím s týmem.No zítra bude sranda seznámení s avengers a legendárním týmem agenta Colsona. Vím kam mám jít je to ta tajná základna co nechala postavit agentka Carter. Vím to z krabice po dědovi. No nic už můžu v klidu spát.
Ahoj druhá kapitola překonala
jsem se nic méně jsem trochu poupravila agenti S.H.I.E.L.D
A sorry za chyby a
prosím hlavně je nepočítejte
XD- Gabu_shka107
ČTEŠ
Avengers - Agentka S. H. I. E. L. D .U
ActionAhoj vítejte u příběhu Agentky 07 neboli Morgan H. Stark o které svět neví (prozatím) . Je jednou z nejmladších agentech S. H. I. E. L. D. Ale kromě agentů ze S. H. I. E. L. D to nikdo neví, ani její rodiče. Co když se jí ale při misi stane nehoda...