Pohled Morgan
A sakra je to tu dnes se seznámím s avengers. Jsem jejich velká fanynka ale nechci to dávat najevo.
A taky se seznámím s teamem abychom zachránili S.H.I.E.L.D před Hydrou.
To bude zas den...Ještě jsem si dobalila krabici s věcmi ze S.H.I.E.L.D např. Nože, aicer, pistol atd...
Když jsem měla hotovo šla jsem do kuchyně."Dobré ráno" řekla jsem když jsem uviděla mámu a tátu. Oni taky pozdravili a já si šla vzít jogurt.
Mamka u stolu začala vysvětlovat co a jak budeme dělat a pak mi dala přednášku jak se mám chovat a pak ji dostal i táta. Oba jsme skoro usnuli. Potom jsme se s ní rozloučili a jelikož díky bohu jsou prázdniny né že by mě škola vadila a Flash mi leze krkem.
"Tak co jedem?" zeptal se mě táta ještě chvíli jsem mu to rozmlouvala že radči budu spát pod stanem ale nic.
Dojeli jsme na základnu avengers přesně stejnou jako předtím ale nově vystavěnou.
Vylezla jsem z auta a byla ohromena ale nedala to najevo."Pojď ukážu ti pokoj" řekl a rozešel se k skleněným dveřím a cestou mi ještě říkal že je to sklo neprůstřelné.
"Tak tady budeš mít pokoj. Otevřel dveře klíčem. Jen počkej já si dám na sken řetízku mě tam nikdo nepoleze. Pomyslela jsme si a najednou uviděla mega prostorný bílý pokoj s velkou postelí skříní a stolem hned na proti postele a vedle koupelny i šatnu.
" Jestli chceš můžu ti pomoct vybalit" řekl a mě došlo že chce zjistit jak bude pokoj vypadat. "Hmm.. Ne díky já to zvládnu sama" mile jsme se na něj usmála a mu došlo že mu to nevyšlo.Když mi stěhováci donesly věci dala jsem se do práce.
Už uběhlo pět hodin dorazili jsme v šest ráno takže je jedna a já doufám že do tří stihnu být na tej základně.
Pod postelí mám náboje a pistole navíc udělala jsem si tam tajnou skrýš a rovnou tam mám i alkohol. No co jsem Stark.
V šatně mám za tajnou zdí co vyjede nahoru uniformu S.H.I.E.L.D a různé nože, aicery, silové ochrané pole (čistě můj nápad) atd. Všechno má své místo je to něco jako taková sbírka mám tam i po babičce Starkové obušky které jsem našla v jejich věcech v S.H.I.E.L.D.
"Slečno Morgan pan Stark chce abyste se seznámila s ostatními" oznámila mi F.R.I.D.A.Y tak jsem šla do kuchyně - zasedačky nebo nevím co to je.
"Tak tady tohle je starší Morgan" řekl a já zamrzla na místě.
"Ahoj já jsem Natasha možná si mě nepamatuješ" nedořekla to a já jí skočila do řeči a podali jsme si ruce.
"Pamatuji si tě" a takhle jsem se představila se všemi. A pak mi začali brnět náramky protože jsem za chvíli měla vyrazit do S.H.I.E.L.D."Omluvte mě.., tati jdu ven" řekla jsem jen kývl a já šla do pokoje pro uniformu a i zbraně a šla oknem ven.
_________________________________________
Tak jsem tady a jdu dovnitř. Hned mě tam čekal Colson.
"Agentko 07"řekl a potřásli jsme si rukou. "Prosím následujte mme" jak řekl tak jsem udělala.
Došli jsme do jeho kanceláře. A já si sundala kapuci a masku neboli nechala zajet do uniformy.
"Takže asi už o naší situaci víte.. " já jrn kývla a hned pokračoval.
"..a rád bych vám nabídl místo v mém týmu jelikož moc agentů nemáme tak jsme tu jen my a pár agentů jinak jsou všichni zavření nebo propuštění k rodinám jako Fury (dejme tomu že má rodinu)" řekl a já jsem se musela zeptat.
"A co bude se S.H.I.E.L.Dem?" hned mi odpověděl. "Budeme se muset postavit proti Hydře zase a proti vládě" řekl trochu zamyšleně."Agentko Starková.. Budu k vám upřímný máte ten nejlepší výcvik rudá komnata, Hydra, S.H.I.E.L.D určitě nám moc pomůže jste jedna z nejlepších nováčků v S.H.I.E.L.D. nejrychleji posouvají na úrovni agentů
a proto vám uděluji úroveň 7 abyste nám mohla pomoct co nejvíce prokouknout Hydru. "páni z 5 na 7 nevěděla jsem co říct."Děkuji řediteli " yes 7 úroveň bylo to super pocit.Někdo zaklepal na dveře a Colson odpověděl dále. A dovnitř vešla slavná agentka May. "Melindo tohle je agentka Starková neboli agent 07" řekl a já se představila. "Morgan Stark."podala mi ruku." Melinda May ale radči agentka May nebi jen May ty asi začátečnice nebudeš "omg ona si myslí že nejsem začátečnice. Sice nejsem ale když mě někdo vidí bez masky ptají se mě jestli jsem se neztratila." May tě tady provede a představí ostatním a poté bude schůze kde budou všichni agenti "ok bude sranda." Pojď za mnou první půjdeme do laborky" řekla. Uvidím agenty Simmons a Fitz yes.
Vešli jsme do laborky a tam byla vědkyně, bruneta s pláštěm a ochráními brýlemi. "Jemmo tohle je agent 07 neboli Morgan. Morgan tohle je agentka Simmons neboli Jemma."
"Morgan" potřásla jsem si s ní "Jemma"Takhle jsem se seznámila s celým týmem nejvíc jsem si sedla s Macem a Daisy. Poté jsme odešli na poradu.
Tak 822 slov překonala
jsem se. Doufám že se vám další kapitola líbila.
- Gabu_shka107
ČTEŠ
Avengers - Agentka S. H. I. E. L. D .U
AksiAhoj vítejte u příběhu Agentky 07 neboli Morgan H. Stark o které svět neví (prozatím) . Je jednou z nejmladších agentech S. H. I. E. L. D. Ale kromě agentů ze S. H. I. E. L. D to nikdo neví, ani její rodiče. Co když se jí ale při misi stane nehoda...