II.

45 2 0
                                    

<><>Damiano David szemszöge..:
Felébredtem álmomból és kiakartam nyitni a szemem de a szemhéjam erősen tiltakozott e mumozdulatok ellen. Az idő még biztos nem lehetett délután körül mivel nem jött be még Vic és nem ugrott rám azt üvöltve hogy ébredj már fel. Pedig mindig ez szokott történni ha nem ébredünk fel időben a többiekkel nagyából három órára.... Ki kéne nyitom a szemem mivel ha ez nem történik meg akkor félő, hogy vissza alszom.. Viszont ha ez megtörténik akkor az is előfordulhat, hogy végül mégis a basszusgitáros lánynak kell felkeltenie. Ezért is úgy döntöttem, hogy nagy nehezen de felnyitom a szemhéjam és lassan felülök az ágyba. Ami szerencsére sikerült is. Hirtelen szúró érzés nyílalt a hátamba... Mindig szerettem az úgymond Måneskin banda házunkban aludni de az otthoni ágyam kényelmesebb volt.. Már megint elkezdett sajogni az említett végtagom.... viszont most még durvábban mint máskor...
-Francba már megint elaludtam a hátamat hála ennek a ki@eszet ágynak!!- ordítottam fájdalmamban
Úgy látszik mindenki meghallotta mert egy perc sem telt bele és máris kopognak az ajón. Nem is várta meg az illető jómadár a választ berontott a szobámba.
-Dam jól vagy?? Hallottam, hogy ordítottál és ezért gondoltam hogy benézek! Mi történt?? Jól vagy?? Valami baj van??- nézett rám aggódó arccal Vic
- Szia Vicky (csak én hívom így és én is csak azért hogy szivassam vele mivel tudom hogy utálja ezt a megszólítást) aranyos vagy hogy bejöttél.. -Nem nem vagyok jó mert megint elaludtam a hátam ezen a "csodálatra méltó" fekvőhelyen ahogy mindig....- mondtam
-Az nem jó... sajnálom.. Öltözz fel és utána gyere majd le enni mert készítettem reggelit!
-Mifélét alkottál ma művésznő??
-Palacsintát...- és ekkor kiillant minden eddigi fáradság belőlem és kipattantak a szemeim. Ugyanis imádom a palacsintát főleg reggelire akkor a legjobb.
-Megyek mindjárt!!- miután ezt kimondtam Vic kiment es én pedig elkezdtem készülődni... Egy fekete farmert és egy fehér trikót kaptam magamra és már szaladtam is le reggelizni a többiekhez... A palacsinta egyszerűen isteni volt mint mindig.
A reggelizést után felmentem a szobámba és gyorsan letusoltam és egyúttal hajat is mostam.

Just make me laugh (Måneskin ff)Where stories live. Discover now