Cursa asta este importanta deoarece câștigătorul primește absolut tot ce s a pariat, mafiile implicate fiind obligate sa pună la bătaie 20% din mafie alături de sume destul de frumușele, câștigătorul este denumit cel/cea mai buna fiind încoronat drept rege/regina. Aceasta cursa este programata din 5 în 5 ani. Iar câștigătorul poate pierde procentele mafiilor doar dacă pierde următoare cursa.
Dacă pierd voi pierde și eu 20% și părinții mei din mafia lor cea ce în familia noastră ar fi o "gaura" mult prea mare.
Va trebui sa vorbesc cu Drew și părinții mei despre declarația de război.
Țin minte ca parca am făcut pace cu ei acum ceva timp. Am un deja vu parca s a mai întâmplat ceva asemănător.
Sunt aproape de final în fata mea fiind Aiden, Drew și unul din mafia Light.
In ultima curbă am reușit sa ii depășesc pe toți și tadam eu am trecut prima linia de sosire. Yeasss.
Acum pot sa ma opresc.
Apăs frana in continuu. Ok de ce naiba nu ma opresc?
Văd ca Luke si Lisa par la fel de confuzi.
Realizez ca după ce mi au dat masina de la verificat am lăsat-o nesupravegheata cât am mers în cabina la mama.
Proasta mai făcut mama, dar rău de tot.
Oricine ar fi avut timp sa îmi umble la mașină. Hai Rosse Rebecca Black oprește masina sau hai cu un plan tâmpit care ba merge.
Îmi suna telefonul.
Răspund disperarea făcându-și prezenta când am auzit glasul panicat al tatei. Și el nu se panichează ușor.
Da poate sunt eu nu știu ce creatura supranaturala dar dacă ma izbezc de un parapet pot intra in coma cel mai probabil. Sunt nemuritoare dacă nu mi caut moartea singura. Nu cred ca as muri de la atât dar totuși nu mi surâde ideea de a sta în spital.
T:Pe numele meu ce tot faci?
Eu:Am zis ca vreau sa ma plimb pe traseu ca e prea frumos noaptea , ce crezi ca fac, dacă puteam sa ma opresc o făceam de mult.
Eu:Voi încerca să consum tot combustibilul dar abia i am făcut plinul probabil va dura destul sau as putea sa încerc sa sar și înainte sa mi bag masina într unul din parapeti.
Spun și închid.
Hai curaj ca ai făcut mai rele de atât.
CITEȘTI
Din nou "un nou început"
Teen FictionDupă ce speranța ei de a rămâne pentru mai mult timp fără a se muta este năruita de către tatăl ei, Rose se muta pentru 3 ani la o academie speciala. Ce se va întâmpla cand aceasta revine? Oare totul e la fel? Oare ea mai este cum era? Mai exista...