Dw:Ea este la fel ca și restu doar niște aventuri de o noapte, faptul ca ea crede ca sunt "al ei" nu înseamnă că sunt. Zice el râzând
Lidia și restul colenlor cred ca au trecut de la rosul la verde cred ca la un momendat au și combinat culorile de pe fata lor, ori vor exploda ori lesina... Hmmm
Lid:Pentru ca e crva asta in fata ta tu nu vrei sa recunoști faptul ca tu ții la mine si ai ținut și la alte prietene și cunoștințe de ale mele.
Dw:Daca țineam la una din voi nu o făceam cu toate o data. Zice el râzând.
După ce cuplul de porumbei își termina cearta adică cred ca vreo jumate de ora, nu știu ca am preferat sa stau pe telefon nu sa ii ascult pe ei.
Am reînceput jocul iar acum Alexia pune întrebările.
Jocul a decurs relativ liniștit, cu provocări ușoare deci probabil voi alege provocare.
Ajunge la Drew și mai sa ma înec cu aerul când am auzit ce il întreabă.
Al :E adevărat ca tu simți sau măcar ai simțit ceva pentru Rosse.
Dw:Da.
Si a continuat jocul parca nu tocmai ce a fost aruncata o bomba.
Rosse dați peste gura ca tocmai a explodat bomba.
Eu:Provocare.
Boooom
Al:Te provoc sa il săruți pe Josh.
Zis și făcut. Pana la urma ce se poate întâmpla...
Cum am terminat de făcut provocarea telefonul lui a sunat și a zis ca este părinții lui au nevoie de el la firma.
N am mai continuat prea mult timp jocul ca Gașca a început sa se spargă.
Am rămas doar eu și cu Aiden restul găsind diferite activități.
Uuu timp frate-sora. N am mai stat împreună de mult timp.
Între timp au venit și ai mei de la mafie și asa ne am petrecut seara în familia.
Am realizat cât de puțin timp am stat împreună în ultimul timp.
După ce ne am uitat cu toții la un film, iar pereții și tavanul păreau atât de interesanți la anumite scene deoarece eu și Aiden i am analizat în continuu.
Poate avem "o vârstă" dar când ești "cu mami și tati " și se apropie o scena de asta chiar și aerul pare interesat de analizat atâta timp cât nu e în fata televizorului.
Urc în camera și ma schimb in pijamalele mele :
Dimineața ma trezește alarma. Jos este gălăgie deci aleg sa ies asa.
Pana la urma nu pot fi de cât ai mei.
CITEȘTI
Din nou "un nou început"
Genç KurguDupă ce speranța ei de a rămâne pentru mai mult timp fără a se muta este năruita de către tatăl ei, Rose se muta pentru 3 ani la o academie speciala. Ce se va întâmpla cand aceasta revine? Oare totul e la fel? Oare ea mai este cum era? Mai exista...