0.5

437 39 3
                                    

"Merhaba Taehyung." dedim. "Merhaba." dedi. "Aslında projeyi daha iyi yapmak için belkide bir birimizi tanımamız çok daha iyi olur." dedim. "Pekala. Ne öğrenmek istiyorsun?" dedi.

"Bilmiyorum seni daha iyi anlayabilenceğimi sağlıcak bazı küçük bilgiler." dedim. "Hım..." dedi. "Pizzayı severim. Basketbol oynuyorum. Profesyonel yüzücüyüm. Hatta okul takımındayım." dedi. "Gerçekten mi?" dedim. "Bende yüzmeyi bilmiyorum." dedim. "Ve bende herkes gibi pizzaya bayılırım." dedim.

Hafifçe güldü.

Huzur evine gelene kadar konuşmuştuk. "Ne yapacağız?" dedi Taehyung. "Bence en güzel proje bizim olsun istiyorsak küçük çaplı bir araştırma yapmalıyız." dedim. "Örneğin en sevdikleri kitabı soralım ve ortalamayı bulalım sonra yaşadıkları trajedileri falan filan. Gitmeden öncede kitap okuruz." dedim.

Ben bir amcanın odasına girmiştim. 71 yaşındaymış. "Daha çok gençsiniz neden burdasınız?" dedim. "Çünkü çocuklarım bana bakmayı reddetiyor." dedi. "Ben özür dilerim." dedim. "Sen hariç kimsedende genç olduğumu duymadım." dedi gülerek. Bende güldüm.

"Aslında yüz olarakta gençsiniz. Sizi 71 yaşında biri olarak hayal etmiştim." dedim.

Kitap okuyup çıkmıştık. Çok yorulmuştum. Kafamı Taehyungun omzuna koydum ve "Çok yoruldum." dedim.

TAEHYUNG

Jisoo kafasını omzuma koymuştu. "Çok yorulduysan karnımızı doyuralım." dedim. "Ben evde yiyeceğim sağol." dedi. "Pizza yemeyi düşünüyordum." dedim.

"Annemde evde pizza yapıyordu. İstersen sende gel." dedi. "Tamam." dedim.

Taksiyle Jisoonun evine gitmiştik. "Bu sınıf arkadaşım ve proje arkadaşım Taehyung." dedi Jisoo. "Merhaba." dedi Jisoonun annesi. "Merhaba efendim." dedim. "Efendime gerek yok Taehyung." dedi Jisoonun annesi. "Pekala." dedim.

"Yardım edilecek bir şey var mı?" dedi Jisoo. "Yok. Arkadaşınla odana çık istersen." dedi Jisoonun annesi. Birlikte Jisoonun odasına çıkık. "Biraz kavga etikte." dedi. Odası gerçekten çok tatlıydı.

 Odası gerçekten çok tatlıydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Tatlıymış odan." dedim. "Bende seviyorum." dedi. "Ben üstümü değiştireceğim. İstediğin gibi takıl." dedi ve kıyafetlerini alıp odadan çıktı. Hızlıca etrafa baktım. Başka ne zaman buraya gelebilirdim ki?

Etrafta göz gezdirdikten sonra Jisoonun yatağına uzandım.

JİSOO

İşim uzamıştı çünkü annemle gene kavga etmiştik. Çok toksik bir ilişkimiz vardı. Sinirle odama girdim. "ANNEMİ BAZEN ANLAMIYORUM!" dedim sinirle. "Taehyung?" dedim. Yatağıma baktığımda uyumuştu.

Yatağımda uyumuştu. Yemek zaten en az 1 saate hazır olurmuş. Yanına gittim ve üstündeki ceketi çıkartım. Üstünede yorganı örtüm.

I LOVE U | TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin